Geen dankquote:
AH? Subway?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Wie kent nog leuke plekken waar ik eten kan halen in de omgeving van de universiteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:36 schreef Muis006 het volgende:
Hm, maar als ik PSY PM BAj2 alle aanklik, krijg ik dit:Sta je dan niet (per ongeluk) al ingeschreven voor een WC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De voorgaande jaren vielen alle WC's op een andere dag en waren er 8 ofzo."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nou, die werkgroepen kan je ook apart kiezen inderdaad en als ik er dan een aanklik staat er:quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sta je dan niet (per ongeluk) al ingeschreven voor een WC?
De voorgaande jaren vielen alle WC's op een andere dag en waren er 8 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, die werkgroepen kan je ook apart kiezen inderdaad en als ik er dan een aanklik staat er:Dan zal alles nog niet rond zijn denk ik, want het is een beetje raar dat er maar één WC staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nou ik vind het sowieso vreemd dat dat werkcollege vlak na het hoorcollege er bij iedere optie bij staat, maar het zal dan inderdaad nog niet klaar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zal alles nog niet rond zijn denk ik, want het is een beetje raar dat er maar één WC staat
Jup! Ik denk dat Testtheorie in december/januari is ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vind het sowieso vreemd dat dat werkcollege vlak na het hoorcollege er bij iedere optie bij staat, maar het zal dan inderdaad nog niet klaar zijnTesttheorie en MTO D inschrijving is pas tegen het einde van het eerste semester toch?
Voor welke opleiding dan wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgende week donderdag SMART-dag.
Ah jammer, als het cultuurwetenschappen, religiewetenschappen of filosofie betrof was ik wie weet één van je rondleiders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Communicatie en informatiewetenschappen.
wil je dat ik religiewetenschappen ga doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah jammer, als het cultuurwetenschappen, religiewetenschappen of filosofie betrof was ik wie weet één van je rondleiders.
Stuk interessanter dan zo'n nietszeggende studie als communicatie, vind ik dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wil je dat ik religiewetenschappen ga doen
Okee, dankje!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup! Ik denk dat Testtheorie in december/januari is ofzo
Nou zegquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stuk interessanter dan zo'n nietszeggende studie als communicatie, vind ik dan.
Ik ben net wezen winkelen, dus misschien moet je even een risicoanalyse makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zal ik maar weer eens aan de slag gaan met mijn klopboor?
Alleen de harde kernquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik niet eens in de OP *huilie*
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Alleen de harde kern
Wil je daartoe behoren? Vereisten weet ik niet allemaal uit m'n hoofd, maar iig 200 posts in de uvt-reeks en de ontgroening die dit jaar gehouden wordt in gebouw S
Vooruit. Welke richting binnen communicatie mag het wezen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik niet eens in de OP *huilie*
Bedrijfscommunicatie en digitale media, voor nu danquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooruit. Welke richting binnen communicatie mag het wezen?
Bij mij maakten ze ter plekke een foto van iedereen apart, die best goed gelukt is zelfs nogquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen tijd om vóór die SMART-dag een foto te laten maken voor die UVT kaart, daar ga ik vast niet dood aan he?
Done.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bedrijfscommunicatie en digitale media, voor nu dan
Neuh, pas echt nodig bij tentamens of studentgerelateerde activiteiten (sportcentrum, etc.).quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen tijd om vóór die SMART-dag een foto te laten maken voor die UVT kaart, daar ga ik vast niet dood aan he?
Oh top, ik ben overal over aan het stressenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:09 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Bij mij maakten ze ter plekke een foto van iedereen apart, die best goed gelukt is zelfs nog
Daar ben je dan ook een vrouw voor, om je hele leven al van tevoren uit te plannen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh top, ik ben overal over aan het stressen![]()
Ik wil graag alles van tevoren weten
Ja over 3 jaar wil ik 7 kinderen en een gasfornuis met 6 gaspitten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een vrouw voor, om je hele leven al van tevoren uit te plannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |