Ik dacht het ook inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:49 schreef automatic_ het volgende:
Geen dank! Is dat overigens niet dat gebouw wat eerst van Avans (of Fontys) was?
Omdat je op het moment van opschonen al 10 maanden niet was langsgeweest.quote:
Nouja zeg, ik lurk altijd nog wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Omdat je op het moment van opschonen al 10 maanden niet was langsgeweest.
Hoezo balen? Waarschijnlijk was je machtiging niet (op tijd) binnen om met deze "ronde" afgeschreven te worden?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijne klopt ook niet meer.
Hoe het doe wat ik volgend jaar doe weet ik niet echt. In ieder geval bachelor psychologie, welk jaar is niet te zeggen.
Wel balen dat collegegeld niet is afgeschreven, morgen even bellen.
Whoeiiii! Gefeliciteerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Vandaag handtekening gekregen en afstudeer datum vastgezet. Het gaat écht gebeuren. Heel raar.. en tof
.
Thanks!quote:
Het is 'afstudeerdatum'.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Vandaag handtekening gekregen en afstudeer datum vastgezet. Het gaat écht gebeuren. Heel raar.. en tof
.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef hetzusjevan het volgende:
.
Ik vind het vervelend dat ik 3,5 duizend euro op mijn lopende rekening heb. Het kan er maar af zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo balen? Waarschijnlijk was je machtiging niet (op tijd) binnen om met deze "ronde" afgeschreven te worden?
Dat zou ik ook heeeeeeeeel vervelend vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ik 3,5 duizend euro op mijn lopende rekening heb.
Je mag het naar mij overmaken hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ik 3,5 duizend euro op mijn lopende rekening heb. Het kan er maar af zijn.
Ja, dat dacht ik ook, maar telkens als ik dat aan elkaar typ zegt de spellingscontrole dat het fout isquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:06 schreef GlowMouse het volgende:
Gefeliciteerd, nog op tijd voor september.
[..]
Het is 'afstudeerdatum'.
Ik zou ze gewoon allemaal pakken!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:19 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
welke moet ik hebben?
Waar? Op de introductiedagen of vanaf thuis?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef GlowMouse het volgende:
Wachten tot de colleges beginnen en dan kijken welke boeken echt nodig zijn. Sommige docenten laten je boeken kopen die je nauwelijks inziet. Het boek voor wiskunde 1 zou ik wel direct kopen
Kamerpunt heeft dit jaar een initiatief waar ik me op in had geschreven: de wijkstudent. In ruil voor wat activiteiten binnen Tilburg-West krijg jij een kamer met huurkorting. Check Kamerpunt.nl voor meer info. Mij mailden ze vandaag ineens of ik nog interesse had (inmiddels al woonruimte gevonden).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:56 schreef KurdKasim het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een kamer in Tilburg, maar tot nog toe geen succes. Hebben jullie misschien wat tips die me vooruit kunnen helpen?
Dat maakt allemaal niet zoveel uit, tenzij je ze van Marktplaats wilt kopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:57 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Waar? Op de introductiedagen of vanaf thuis?
Laat ik het dan zo vragen: KUN je ze in de universiteit zelf aanschaffen? Liggen die boeken dan binnen het gebouw? Of moet ik het internet op?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet zoveel uit, tenzij je ze van Marktplaats wilt kopen.
Oke, thx.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:56 schreef Granaatappel het volgende:
M.b.t. de boeken zou ik eerst even afwachten of je ze wel nodig hebt, heb hier een stapel boeken liggen die ik achteraf niet heb gebruikt. Je kunt de boeken altijd in de boekenwinkel op de campus kopen dus mocht je een boek toch snel nodig hebben is dat zo gedaan.
Oooo, dan moet je wat proefjes doen die wel leuk zijn (gewoon thuis achter de PC) en daar moet je een verslagje van maken. Stelt geen reet voor & ik zou het gaan volgen, want het is wel leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:13 schreef Complexiteit het volgende:
Psychologen
13 x 2 uur hoorcollege en practicum, aldus Functieleer
Wat stelt dat practicum voor? Ik wil wel nog een extra vak doen maar ik hou niet zo van allemaal verplichtingen dan
Dus je suggereert dat ik betere aan mijn eerste colleges kan beginnen, zonder een boek te hebben gekocht. En dan na die eerste colleges pas de boeken kopen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef GlowMouse het volgende:
Wachten tot de colleges beginnen en dan kijken welke boeken echt nodig zijn. Sommige docenten laten je boeken kopen die je nauwelijks inziet. Het boek voor wiskunde 1 zou ik wel direct kopen
Niet te laat. Je hebt die boeken tijdens het college toch niet nodigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef hyperbaton het volgende:
[..]
Dus je suggereert dat ik betere aan mijn eerste colleges kan beginnen, zonder een boek te hebben gekocht. En dan na die eerste colleges pas de boeken kopen?
Zo ja, is het dan niet een beetje laat?
Oke, die proefjes zullen het probleem dus niet zijn. Wel twee colleges per week zie ik net, dat is wss teveelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, dan moet je wat proefjes doen die wel leuk zijn (gewoon thuis achter de PC) en daar moet je een verslagje van maken. Stelt geen reet voor & ik zou het gaan volgen, want het is wel leuk
oke dan, dan hoef ik me voorlopig 'geen zorgen te maken' over mijn boeken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
Niet te laat. Je hebt die boeken tijdens het college toch niet nodig
Ik vind dat je een beetje overdrijft hoor, want zo moeilijk is het echt nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap nog steeds geen hol van het inschrijven voor vakken, elke keer loop ik er weer mee te kutten. Wat een prutsysteem is BB toch, en nergens een mail of bericht met meer informatie, gewoon een gevalletje "Zoek het maar uit".
Ik heb me ingeschreven voor de vakken van het eerste semester via My Personal Study Guide - My Programme, die staan nu in de lijst links op de startpagina van BB, maar ik moet ook Wiskunde 1 nog opnieuw doen. Hoe schrijf ik me voor dat vak in? Moet ik als E&I student automatisch de werkgroep 2E+I pakken? En hoe un-enroll je jezelf voor alle vakken die je al gehaald hebt?
Ik zet mijn rooster altijd handmatig in Google Calender, met kleurtjes etc.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef Darkzell het volgende:
Iemand die trouwens een beetje een handige manier heeft om z'n rooster op z'n telefoon te kijken (bijv via Google Calendar ofzo), of blijft dat toch een kwestie van gewoon via de browser naar blackboard gaan.
Ik ook, maar dan zonder kleurtjes. Tot twee jaar geleden had ik er een script voor, maar het duurde een half uur om dat iedere keer goed te laten draaien. Nu gaat met de hand sneller omdat ik weinig vakken heb.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zet mijn rooster altijd handmatig in Google Calender, met kleurtjes etc.
Haha, dat scheelt wel ja!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan zonder kleurtjes. Tot twee jaar geleden had ik er een script voor, maar het duurde een half uur om dat iedere keer goed te laten draaien. Nu gaat met de hand sneller omdat ik weinig vakken heb.
Hedde gij un iFeun?!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef Darkzell het volgende:
Iemand die trouwens een beetje een handige manier heeft om z'n rooster op z'n telefoon te kijken (bijv via Google Calendar ofzo), of blijft dat toch een kwestie van gewoon via de browser naar blackboard gaan.
Oeh, zou er ook een Android versie komen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:26 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hedde gij un iFeun?!
http://itunes.apple.com/u(...)?mt=8&ign-mpt=uo%3D2
wordt aan gewerkt:quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, zou er ook een Android versie komen?
Jeujquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:30 schreef aardappel het volgende:
[..]
wordt aan gewerkt:
http://universonline.nl/2(...)plicatie-iphone-uit/
Ik vind dit ook wel wat hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:30 schreef GlowMouse het volgende:
Wow. Maar ik wil het in mijn Calendar hebben, niet in een aparte app. Ze hadden beter een calendar-export kunnen bouwen.
In samenwerking met de uni.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:38 schreef GlowMouse het volgende:
Ik kan het wel, maar alsof iemand mij zijn wachtwoord toevertrouwt.
Doet me denken aan http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BM1481quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef automatic_ het volgende:
Hier had mijn moeder het nog over! Ik had daar helemaal niets van gehoord...
Student: ‘Bedreiging bloedbad niet serieus bedoeld’
De student uit Eindhoven die in maart dreigde een bloedbad aan te richten op zijn school, zegt dat hij nooit de intentie heeft gehad om mensen serieus te bedreigen, zo zegt hij tegen de rechter.
Justitie eiste drie maanden voorwaardelijke celstraf en een werkstraf van tachtig uur tegen de 21-jarige man.
De student voerde bij de rechtszaak zijn eigen verdediging. Volgens Omroep Brabant gaf de student aan dat de bedreiging niet zo zwaar bedoeld was. Volgens een psychiater heeft de Eindhovenaar een persoonlijkheidsstoornis. De verdachte is bereid mee te werken aan therapie, zo verklaarde hij.
De jongen had in maart tegen docenten en leerlingen gezegd dat hij iedereen op school dood wilde gaan schieten. Ook dreigde hij huizen op te blazen. De directie van de opleiding schakelde de politie in en heeft de leerling van school gestuurd
Ja, haha.quote:
Heb ik wel, maar de app werkt niet op iOS 4.3 of lager. En laat ik nou op een jailbreak met 4.2.1 draaien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:26 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hedde gij un iFeun?!
Wachten dus op de android versie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:26 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hedde gij un iFeun?!
Een miljoen euro per jaar aan subsidie...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:17 schreef Friek_ het volgende:
Bwehehe, de PVV wil de subsidie voor het Nexus Instituut stopzetten.
Wel typisch dat het weer uit de koker komt van onze anti-intellectuelen, maar och. Rob Riemen mag verder wel kapot, dus ik zit er niet mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een miljoen euro per jaar aan subsidie...
Zozo, ze gaan echt goed vooruit!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:31 schreef GlowMouse het volgende:
Mooie zaak.
De UvT kan al naar Outlook en Google Calendar exporterenIn het weekrooster zit een exportknop waarmee je ook langere periodes kunt exporteren ( http://mystudy.uvt.nl/esgportal/it10.iwrooster_export?taal=e ) De tijd gaat nog niet helemaal goed (zomer-/wintertijd oa.), maar ze zijn er nog mee bezig.
Nice.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:31 schreef GlowMouse het volgende:
Mooie zaak.
De UvT kan al naar Outlook en Google Calendar exporterenIn het weekrooster zit een exportknop waarmee je ook langere periodes kunt exporteren ( http://mystudy.uvt.nl/esgportal/it10.iwrooster_export?taal=e ) De tijd gaat nog niet helemaal goed (zomer-/wintertijd oa.), maar ze zijn er nog mee bezig.
Heb je een kamer gevonden dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Complexiteit het volgende:
Hellup GM die man met de boormachine is er weer
en hij tikt met een hamer![]()
Zoiets heet een klopboormachine. De vorige was blijkbaar niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Complexiteit het volgende:
Wat een gezelligheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Complexiteit het volgende:
Oooh, bedankt voor de info, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zoiets heet een klopboormachine. De vorige was blijkbaar niet sterk genoeg.
En dat in de vakantiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:56 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Oooh, bedankt voor de info, weer wat geleerd
Ik heb vandaag een paar keer gemaild, en volgens mij kun je hem nu bugvrij importeren. Mogelijk komt er ook nog een agenda achter een url beschikbaar, zodat je wijzigingen automatisch binnenkrijgt, dus wacht nog even met importeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:31 schreef GlowMouse het volgende:
Bij mijn vakken op FGW lukt het maar niet. 'Niet beschikbaar in Bb'.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb mij eergisteren nog voor een vak enrolled
Ik heb me ook voor al mijn vakken kunnen enrollenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef GlowMouse het volgende:
Bij mijn vakken op FGW lukt het maar niet. 'Niet beschikbaar in Bb'.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb me ook voor al mijn vakken kunnen enrollen
Ja dank je Capt Obviousquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Bij mijn vakken op FGW lukt het maar niet. 'Niet beschikbaar in Bb'.
Bij andere faculteiten heb ik geen probleem, maar bij mijn vakken op FGW lukt het maar niet. 'Niet beschikbaar in Bb'.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:27 schreef Complexiteit het volgende:
Oh! Dat had ik ook, dat een FGW vak niet beschikbaar was in BB. Ik snapte het al niet, want vorig jaar was dat wel.
Maar waarschijnlijk zijn die ook niet beschikbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een domme balist, inschrijven voor cursussen gaat buiten Bb om.
Hoe enroll jij dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef GlowMouse het volgende:
Je kan je toch ook via de link in de studiegids enrollen:?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beter maken ze eerst gewoon blackboard ipv die tooltjes.
Matig dat ik me nu niet kan enrollen en ook niet kan unenrollen voor vakken. Ik wil wel eens mijn rooster gaan maken en doe dat het liefst meteen met enrollen in Blackboard.
Ik weet niet wat die S betekent, maar bij mij staat het ook zo. Zal wel voor scriptie staan neem ik aan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef Oidipous het volgende:
Vraag:
Vandaag krijg ik een brief binnen dat ik op basis van het aantal studiepunten ik niet kan doorstromen naar de masterfase. Dat is vreemd omdat ik al mijn toetsen + Bachelor Thesis heb behaald. Bij Bachelor Thesis staat het volgende in de cijferlijst:
300TAC Bachelor Thesis Accounting 24-jun-2011 7.0 S
Die S wijkt af van de andere codes... Iemand een idee wat dat betekent? S van Sufficient of van Schriftelijk of van Stopped....
Vreemde zaak, ik ga er morgen eens achteraan bellen.
Ik had eind juni mijn thesis af, en rond deze tijd had ik zeker al een uitnodiging voor de thesisuitreiking. Dat ging om de FEB.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Miless het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gewoon 180 studiepunten? Raar..
Ik heb dit semester ook mijn bachelor gehaald maar daar nog verder niks van gehoord.. duurt dat altijd zo lang? Ik had begin juni mijn laatste tentamen!
Oké, aan de Bachelor Thesis ligt het dus niet. Ik heb inderdaad alle vakken waaraan ik heb deelgenomen afgesloten dus die studiepunten zouden in de pocket moeten zijn. Ik ga morgen eens bellen met de faculteit, waarschijnlijk kunnen ze zo aangeven wat het probleem is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Miless het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die S betekent, maar bij mij staat het ook zo. Zal wel voor scriptie staan neem ik aan?
Maar je hebt wel gewoon 180 studiepunten? Raar..
Ik heb dit semester ook mijn bachelor gehaald maar daar nog verder niks van gehoord.. duurt dat altijd zo lang? Ik had begin juni mijn laatste tentamen!
Hmm misschien dat ik toch maar even bel inderdaad morgen.. Het gaat bij mij ook om de FEB!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:58 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Oké, aan de Bachelor Thesis ligt het dus niet. Ik heb inderdaad alle vakken waaraan ik heb deelgenomen afgesloten dus die studiepunten zouden in de pocket moeten zijn. Ik ga morgen eens bellen met de faculteit, waarschijnlijk kunnen ze zo aangeven wat het probleem is.
Wat betreft jouw situatie, wellicht zou je eens moeten bellen met de studentenbalie. Zij kunnen in één oogopslag zien of je juist ingeschreven staat en door mag naar de Master-fase. Morgen vanaf 10 uur kan je daar terecht. Zorg wel dat je dit op tijd doet anders sta je in een mega-wachtrij waaraan geen einde lijkt te komen. (Vandaag 20 minuten in de wacht gestaan voordat ik uiteindelijk geholpen werd.)
Voor vakken hoef je je niet in te schrijven (alleen voor de tentamens) en bij COMAP kan je idd zien waarvoor je bent ingeschreven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:37 schreef crossover het volgende:
Goed, ik ben aankomend premaster student en ik snap nog niet veel van Blackboard. Ik sta ingeschreven met bachelor sociologie (vanwege een administratieve reden) maar die studie ga ik niet doen. Daar komt nog eens bij dat ik eerder UvT student ben geweest. Hier zie ik af en toe nog informatie van voorbijkomen op BB. Hoe kan ik nou controleren of ik goed sta ingeschreven voor de vakken die ik ga volgen komend jaar?
En voor werkgroepen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor vakken hoef je je niet in te schrijven (alleen voor de tentamens) en bij COMAP kan je idd zien waarvoor je bent ingeschreven.
Ja, dat is het enige waar je je voor moet inschrijvenquote:
Daar staat niets bij.. terwijl ik (als het goed is) wel ben ingeschreven voor een aantal werkgroepen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige waar je je voor moet inschrijven
Maar ook dat gaat via COMAP. Ik klik dan altijd op "toon de voor mij verplichte vakken" en/of op "gekozen vakken a.d.h.v. de studiegids".
Als je inlogt op BB en je gaat rechts naar "study results" dan kan je daar ook zien waarvoor je bent ingeschreven.
Slechts een loodvergiftiging?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:40 schreef Complexiteit het volgende:
Als ik een machinegeweer had en tevens gestoord zou zijn, zouden die achterlijke idioten die al een week vanaf half 8 sochtend boren en timmeren een loodvergiftiging hebben.
Op de korvelseweg stonden ze laatst om FUCKING HALF 6 asfalt van de weg te schrapen -_-quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:40 schreef Complexiteit het volgende:
Als ik een machinegeweer had en tevens gestoord zou zijn, zouden die achterlijke idioten die al een week vanaf half 8 sochtend boren en timmeren een loodvergiftiging hebben.
kan verkeer er ook niet onderdoor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:09 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Tilburg-westuniversiteit station wordt moeilijk te bereiken vanaf 15 augustus wegens onderhoud in tunnel
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:19 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Huh vreemd. Heb gehoord dat er een metro gaat komen.
Altijd mensen die daar in trappen =]quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Slechts een loodvergiftiging?![]()
Mijn buurman heeft volgens mij inmiddels eigen parkeerplaats bij de Gamma, zoveel als die altijd aan het klussen is... Ik leef met je mee!
Ik voel jullie pijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:14 schreef aardappel het volgende:
[..]
Op de korvelseweg stonden ze laatst om FUCKING HALF 6 asfalt van de weg te schrapen -_-
Wat gebeurt er in 2012 dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:42 schreef automatic_ het volgende:
Stiekem heb ik zin in volgend jaar
Oo nee, ik bedoel gewoon volgend collegejaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:57 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in 2012 dan?
Ja, ik weet ook wel dat je niet zo dom bent als je avatar eruitzietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo nee, ik bedoel gewoon volgend collegejaar
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:51 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
Vandaag mijn motivatiebrief voor het Excellence Program de deur uit gedaan.. Fingers crossed!
Succesquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:51 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
Vandaag mijn motivatiebrief voor het Excellence Program de deur uit gedaan.. Fingers crossed!
Ik heb daar ook best zin in opeens !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo nee, ik bedoel gewoon volgend collegejaar
Hoe komt dat opeens?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:39 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik heb daar ook best zin in opeens !
Zomaar, heb wel wat leuke vakken.quote:
Hier stond eerst iets anders,quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Zomaar, heb wel wat leuke vakken.
Dat had je verwacht natuurlijk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
"Zomaar, ik heb zin om automatic_ weer te zien." ?
weet jij wat hij ging schrijven dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had je verwacht natuurlijk!
Nee, iets over schrijven voor een blaadje ofzo?
Nee...quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
weet jij wat hij ging schrijven dan?
Thanks. Hoe kom je normaal gesproken op die pagina?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef GlowMouse het volgende:
BB en ESG staan los, je kunt via http://mystudy.uvt.nl/esgportal/it10.bb_enrollments?taal=e&pvan=i BB instellen.
Dat heb ik nu ook gedaan inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:59 schreef GlowMouse het volgende:
Aan het begin van het jaar moet je gewoon dit lijstje van boven naar beneden afgaan.
Die moet ik onthouden, zo'n persoon ben ik namelijk nogal uhm... vaak.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:32 schreef GlowMouse het volgende:
Claim nooit dat je een resultaat hebt en het wel even uit zult leggen, als je dat resultaat meer dan een maand geleden hebt verkregen en je het resultaat niet kunt vinden op het papiertje waarvan je dacht dat je het resultaat erop hebt opgeschreven.
Iets voor het Brabant Dagblad, maar ik heb me bedachtquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
weet jij wat hij ging schrijven dan?
GM, doe eens lief.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef GlowMouse het volgende:
zal ik je bericht even terughalen zoals hij was vóór de edit?
Psycholoog to the rescue!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje voor de medepsychologen: hoe werkt het met testtheorie en werkgroepen etc? Ik raak in de war van COMAP, en bij het overzicht lijken sommige werkcolleges automatisch in je rooster te staan? Of kijk ik verkeerd?
Okee, dankjewel!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Psycholoog to the rescue!
Je moet je zelf inschrijven voor de werkgroepen en vorig jaar (en het jaar daarvoor) waren er geen gezamenlijke / automatische werkgroepen ofzo.
Geen dankquote:
AH? Subway?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Wie kent nog leuke plekken waar ik eten kan halen in de omgeving van de universiteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:36 schreef Muis006 het volgende:
Hm, maar als ik PSY PM BAj2 alle aanklik, krijg ik dit:Sta je dan niet (per ongeluk) al ingeschreven voor een WC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De voorgaande jaren vielen alle WC's op een andere dag en waren er 8 ofzo."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nou, die werkgroepen kan je ook apart kiezen inderdaad en als ik er dan een aanklik staat er:quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sta je dan niet (per ongeluk) al ingeschreven voor een WC?
De voorgaande jaren vielen alle WC's op een andere dag en waren er 8 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, die werkgroepen kan je ook apart kiezen inderdaad en als ik er dan een aanklik staat er:Dan zal alles nog niet rond zijn denk ik, want het is een beetje raar dat er maar één WC staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nou ik vind het sowieso vreemd dat dat werkcollege vlak na het hoorcollege er bij iedere optie bij staat, maar het zal dan inderdaad nog niet klaar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zal alles nog niet rond zijn denk ik, want het is een beetje raar dat er maar één WC staat
Jup! Ik denk dat Testtheorie in december/januari is ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vind het sowieso vreemd dat dat werkcollege vlak na het hoorcollege er bij iedere optie bij staat, maar het zal dan inderdaad nog niet klaar zijnTesttheorie en MTO D inschrijving is pas tegen het einde van het eerste semester toch?
Voor welke opleiding dan wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgende week donderdag SMART-dag.
Ah jammer, als het cultuurwetenschappen, religiewetenschappen of filosofie betrof was ik wie weet één van je rondleiders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Communicatie en informatiewetenschappen.
wil je dat ik religiewetenschappen ga doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah jammer, als het cultuurwetenschappen, religiewetenschappen of filosofie betrof was ik wie weet één van je rondleiders.
Stuk interessanter dan zo'n nietszeggende studie als communicatie, vind ik dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wil je dat ik religiewetenschappen ga doen
Okee, dankje!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup! Ik denk dat Testtheorie in december/januari is ofzo
Nou zegquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stuk interessanter dan zo'n nietszeggende studie als communicatie, vind ik dan.
Ik ben net wezen winkelen, dus misschien moet je even een risicoanalyse makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zal ik maar weer eens aan de slag gaan met mijn klopboor?
Alleen de harde kernquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik niet eens in de OP *huilie*
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Alleen de harde kern
Wil je daartoe behoren? Vereisten weet ik niet allemaal uit m'n hoofd, maar iig 200 posts in de uvt-reeks en de ontgroening die dit jaar gehouden wordt in gebouw S
Vooruit. Welke richting binnen communicatie mag het wezen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik niet eens in de OP *huilie*
Bedrijfscommunicatie en digitale media, voor nu danquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooruit. Welke richting binnen communicatie mag het wezen?
Bij mij maakten ze ter plekke een foto van iedereen apart, die best goed gelukt is zelfs nogquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen tijd om vóór die SMART-dag een foto te laten maken voor die UVT kaart, daar ga ik vast niet dood aan he?
Done.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bedrijfscommunicatie en digitale media, voor nu dan
Neuh, pas echt nodig bij tentamens of studentgerelateerde activiteiten (sportcentrum, etc.).quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen tijd om vóór die SMART-dag een foto te laten maken voor die UVT kaart, daar ga ik vast niet dood aan he?
Oh top, ik ben overal over aan het stressenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:09 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Bij mij maakten ze ter plekke een foto van iedereen apart, die best goed gelukt is zelfs nog
Daar ben je dan ook een vrouw voor, om je hele leven al van tevoren uit te plannen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh top, ik ben overal over aan het stressen![]()
Ik wil graag alles van tevoren weten
Ja over 3 jaar wil ik 7 kinderen en een gasfornuis met 6 gaspitten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een vrouw voor, om je hele leven al van tevoren uit te plannen.
Zoiets dacht ik al.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja over 3 jaar wil ik 7 kinderen en een gasfornuis met 6 gaspitten.
Tut tut tut tut, ik zit hier wel in het vierde jaar hè. Dat betekent dat ik jou als eerstejaartje dien te terroriseren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat je niet zo veel moet denken
Ach, meestal beter wat teveel voorbereiden dan te weinigquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh top, ik ben overal over aan het stressen![]()
Ik wil graag alles van tevoren weten
Ga je me aan mijn veel te grote kipling rugzak optillen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tut tut tut tut, ik zit hier wel in het vierde jaar hè. Dat betekent dat ik jou als eerstejaartje dien te terroriseren.
En je vervolgens ophangen aan één van de kapstokken die het Dante gebouw rijk is. Waarna ik ook je etui steel en je boterhammetjes met vruchtenhagel door de WC spoel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je me aan mijn veel te grote kipling rugzak optillen?
Even teruglezen. GM heeft het daar over gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:16 schreef crossover het volgende:
Iemand tips om mijn rooster snel in gmail te laden?
Ik haat boterhammen en verwacht daarom om 20kg per jaar aan te komen door de subwayquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En je vervolgens ophangen aan één van de kapstokken die het Dante gebouw rijk is. Waarna ik ook je etui steel en je boterhammetjes met vruchtenhagel door de WC spoel.
Er is een sportcentrum he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat boterhammen en verwacht daarom om 20kg per jaar aan te komen door de subway
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er veel brede deuren op de campus, dus je komt niet snel klem te zitten.
Niet bepaald het meest gezonde voedsel daar inderdaad. Al is het toch wel één van de lekkerdere fastfoodketens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat boterhammen en verwacht daarom om 20kg per jaar aan te komen door de subway
Moet je eens opletten. Vanaf de subway naar de uni loopt een lange, donkere strook op de grond. Is van het vet dat van het eten afdruipt. Is niet meer weg te krijgen! Nog even en het vreet het afsfalt weg waardoor het opnieuw bestraat moet worden. Dat wordt een duur grapje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar ruikt het naar krokettenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet bepaald het meest gezonde voedsel daar inderdaad. Al is het toch wel één van de lekkerdere fastfoodketens.
We hebben overigens ook een mensa (Food Plaza) waar je goedkoop en gezond voedsel kan scoren. Plus nog best oké avondmaaltijden voor plusminus 4 à 5 euro.
Gadverdammequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Moet je eens opletten. Vanaf de subway naar de uni loopt een lange, donkere strook op de grond. Is van het vet dat van het eten afdruipt. Is niet meer weg te krijgen! Nog even en het vreet het afsfalt weg waardoor het opnieuw bestraat moet worden. Dat wordt een duur grapje.
Pics voor het tegendeel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik 2 ton weeg en mijn omtrek 5 meter en 61 cm is
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Te skinny. Op naar de Subway met jou.
Je gaat naar je personal study guide, dan klik je op my subjects, vink de vakken aan die je volgt, op ok drukken, kies my groups, groepen kiezen, op ok drukken en dan staat ie bij show my schedule for this year.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er staat wel iets van een rooster online maar hoe ik dat moet vertalen naar wanneer ik college heb of niet
Ik weet niet welke vakken ik volg?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je gaat naar je personal study guide, dan klik je op my subjects, vink de vakken aan die je volgt, op ok drukken, kies my groups, groepen kiezen, op ok drukken en dan staat ie bij show my schedule for this year.
Ah het eerste jaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet welke vakken ik volg?![]()
Ik wacht die stomme smart dag wel af
Dat moet je toch allang weten i.v.m. de verplichte literatuur?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet welke vakken ik volg?![]()
Ik wacht die stomme smart dag wel af
Nee want ik heb nog niks gehoord over mijn boeken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat moet je toch allang weten i.v.m. de verplichte literatuur?
Doe niet zo serieus, het is het eerste jaar. Eerste colleges zijn bijna allemaal "Hallo, ik ben (docent). Vandaag doen we het hele college niks, behalve praten over wat we allemaal gaan behandelen, en als er tijd over is over mijn hobbies, waarom ik dit vak ben gaan geven etc etc etc."quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef GlowMouse het volgende:
je hoort allang aan het lezen te zijn; kan me het eerste college staatsrecht nog wel herinneren waarbij veel studenten zich niet hadden voorbereid met de 100 pagina's literatuur.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Doe niet zo serieus, het is het eerste jaar. Eerste colleges zijn bijna allemaal "Hallo, ik ben (docent). Vandaag doen we het hele college niks, behalve praten over wat we allemaal gaan behandelen, en als er tijd over is over mijn hobbies, waarom ik dit vak ben gaan geven etc etc etc."
Dat verschilt heel erg per docent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Doe niet zo serieus, het is het eerste jaar. Eerste colleges zijn bijna allemaal "Hallo, ik ben (docent). Vandaag doen we het hele college niks, behalve praten over wat we allemaal gaan behandelen, en als er tijd over is over mijn hobbies, waarom ik dit vak ben gaan geven etc etc etc."
quote:
Op den duur wel, maar het eerste blok niet hoor. Die docenten snappen echt wel dat geen énkele student die van het VWO af komt al bladzijden heeft gelezen voordat het eerste college begint. Plus dat ze de startersdag nog niet gehad heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg per docent.
SI, je zou kunnen kijken op de site van de studievereniging die bij je opleiding hoort w.b. boeken en bestellen.
Ik wacht even die Smart dag af over boeken enzo. Ik ben niet beroerd om me in te lezen maar heb geen zin om dubbel geld uit te geven aan boeken omdat ik de verkeerde nam.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg per docent.
SI, je zou kunnen kijken op de site van de studievereniging die bij je opleiding hoort w.b. boeken en bestellen.
CIWquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
![]()
Welke studie ga je doen?
[..]
Op den duur wel, maar het eerste blok niet hoor. Die docenten snappen echt wel dat geen énkele student die van het VWO af komt al bladzijden heeft gelezen voordat het eerste college begint. Plus dat ze de startersdag nog niet gehad heeft.
Bij mij was het 100 pagina's strafrecht, weet nog dat een boekenverkoopster dat zei en ik zo'n wtf-momentje hadquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef GlowMouse het volgende:
je hoort allang aan het lezen te zijn; kan me het eerste college staatsrecht nog wel herinneren waarbij veel studenten zich niet hadden voorbereid met de 100 pagina's literatuur.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef Complexiteit het volgende:
Net zoals toen de decaan zei dat je voor je studie wel 40 uur moest besteden, in plaats van 30. Ik dacht toen dattie per maand bedoelde (en dat vond ik al veel).
Geen idee, verschilt behoorlijk per studie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
CIW![]()
400 pleuro voor boeken moet wel genoeg zijn toch?
*hoopt op 50 euro*quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee, verschilt behoorlijk per studie.
Zo betaal ik slechts 50 euro per half jaar.
Meer dan zat. Veel boeken kan je ook vaak wel tweedehands krijgen, via Amazon of marktplaats. Houdt bij Amazon wel rekening met een levertijd van 3 - 4 weken, maar als je op tijd bestelt, heb je soms boeken die hier 60 euro kosten voor 10 dollar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
CIW![]()
400 pleuro voor boeken moet wel genoeg zijn toch?
Ik zal voor nu wel op safe spelen en bij de uni boekhandel bestellen omdat ik het snel nodig heb, maar voor de volgende keer wel handig inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Meer dan zat. Veel boeken kan je ook vaak wel tweedehands krijgen, via Amazon of marktplaats. Houdt bij Amazon wel rekening met een levertijd van 3 - 4 weken, maar als je op tijd bestelt, heb je soms boeken die hier 60 euro kosten voor 10 dollar.
Ga daar maar niet vanuit. Verder moet je inderdaad niet enkel op Bol.com kijken, maar ook op eBay of Amazon.co.uk. Binnen de EU blijven levert 't minste gezeik op met de invoerkosten.quote:
Tuurlijk, ieder jaar vers vlees.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij probeert het elk jaar opnieuw hè..
zo kan het ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar in je profiel staat dat je een vrouw bent?
als jij achteraf de rotzooi opruimtquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
FOK UvT meet?
laserschieten en ik maak jullie allemaal in![]()
De zooi ruimen ze wel op bij het centrum waar je kunt laserschietenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
als jij achteraf de rotzooi opruimt
HIMYM?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:46 schreef Muis006 het volgende:
Hey Ted, how is not playing laser tag? Cause playing laser tag is AWESOME.
Nee jonguh, met van die diners waarbij ze niet mogen opstaan voor de schoolleiding opstaat en ze wonen in een kasteelquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:54 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.tilburguniversity.edu/nl/onderwijs/kinderuniversiteit/ ?
Die hebben we al meerdere gehad. Binnenkort zal ik hierbij ook vaker aanwezig zijn, aangezien ik over een week op 5 minuten fietsen van de universiteit woon.quote:
Oompo loompa? Groen met oranje haar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik woon nog steeds ver weg, maar ik ben wel op de uni te vinden in tegenstelling tot normaal
En ik hoop dat ik les krijg van oompa
Gaat zij les geven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik woon nog steeds ver weg, maar ik ben wel op de uni te vinden in tegenstelling tot normaal
En ik hoop dat ik les krijg van oompa
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of ik moet scheel zijn (ben ik ook maar goed).
Nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Of het is iemand met dezelfde naam, kan ook
stap uit de anonimiteitquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Complexiteit het volgende:
Ik geef ook les maar daar hoor ik niemand over
Oompa is nu eenmaal een legendaquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Complexiteit het volgende:
Ik geef ook les maar daar hoor ik niemand over
wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oompa is nu eenmaal een legenda
iemand interesse in de cd Fier van Nick & Simon?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
iemand interesse in de cd Fier van Nick & Simon?
Die heb ik natuurlijk alquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
iemand interesse in de cd Fier van Nick & Simon?
Straks krijg je nog meer klanten ehhh.... studentenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:46 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Nouja het is privéles enzo dus doe maar niet!
O SNAPquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Straks krijg je nog meer klanten ehhh.... studenten
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef KurdKasim het volgende:
Die TI rekenmachines die je nodig had in de bovenbouw van de middelbare school; heb je die ook op de uni nodig. Studie = bestuurskunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |