Hmm misschien dat ik toch maar even bel inderdaad morgen.. Het gaat bij mij ook om de FEB!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:58 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Oké, aan de Bachelor Thesis ligt het dus niet. Ik heb inderdaad alle vakken waaraan ik heb deelgenomen afgesloten dus die studiepunten zouden in de pocket moeten zijn. Ik ga morgen eens bellen met de faculteit, waarschijnlijk kunnen ze zo aangeven wat het probleem is.
Wat betreft jouw situatie, wellicht zou je eens moeten bellen met de studentenbalie. Zij kunnen in één oogopslag zien of je juist ingeschreven staat en door mag naar de Master-fase. Morgen vanaf 10 uur kan je daar terecht. Zorg wel dat je dit op tijd doet anders sta je in een mega-wachtrij waaraan geen einde lijkt te komen. (Vandaag 20 minuten in de wacht gestaan voordat ik uiteindelijk geholpen werd.)
Voor vakken hoef je je niet in te schrijven (alleen voor de tentamens) en bij COMAP kan je idd zien waarvoor je bent ingeschreven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:37 schreef crossover het volgende:
Goed, ik ben aankomend premaster student en ik snap nog niet veel van Blackboard. Ik sta ingeschreven met bachelor sociologie (vanwege een administratieve reden) maar die studie ga ik niet doen. Daar komt nog eens bij dat ik eerder UvT student ben geweest. Hier zie ik af en toe nog informatie van voorbijkomen op BB. Hoe kan ik nou controleren of ik goed sta ingeschreven voor de vakken die ik ga volgen komend jaar?
En voor werkgroepen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor vakken hoef je je niet in te schrijven (alleen voor de tentamens) en bij COMAP kan je idd zien waarvoor je bent ingeschreven.
Ja, dat is het enige waar je je voor moet inschrijvenquote:
Daar staat niets bij.. terwijl ik (als het goed is) wel ben ingeschreven voor een aantal werkgroepen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige waar je je voor moet inschrijven
Maar ook dat gaat via COMAP. Ik klik dan altijd op "toon de voor mij verplichte vakken" en/of op "gekozen vakken a.d.h.v. de studiegids".
Als je inlogt op BB en je gaat rechts naar "study results" dan kan je daar ook zien waarvoor je bent ingeschreven.
Slechts een loodvergiftiging?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:40 schreef Complexiteit het volgende:
Als ik een machinegeweer had en tevens gestoord zou zijn, zouden die achterlijke idioten die al een week vanaf half 8 sochtend boren en timmeren een loodvergiftiging hebben.
Op de korvelseweg stonden ze laatst om FUCKING HALF 6 asfalt van de weg te schrapen -_-quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:40 schreef Complexiteit het volgende:
Als ik een machinegeweer had en tevens gestoord zou zijn, zouden die achterlijke idioten die al een week vanaf half 8 sochtend boren en timmeren een loodvergiftiging hebben.
kan verkeer er ook niet onderdoor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:09 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Tilburg-westuniversiteit station wordt moeilijk te bereiken vanaf 15 augustus wegens onderhoud in tunnel
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:19 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Huh vreemd. Heb gehoord dat er een metro gaat komen.
Altijd mensen die daar in trappen =]quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Slechts een loodvergiftiging?![]()
Mijn buurman heeft volgens mij inmiddels eigen parkeerplaats bij de Gamma, zoveel als die altijd aan het klussen is... Ik leef met je mee!
Ik voel jullie pijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:14 schreef aardappel het volgende:
[..]
Op de korvelseweg stonden ze laatst om FUCKING HALF 6 asfalt van de weg te schrapen -_-
Wat gebeurt er in 2012 dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:42 schreef automatic_ het volgende:
Stiekem heb ik zin in volgend jaar
Oo nee, ik bedoel gewoon volgend collegejaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:57 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in 2012 dan?
Ja, ik weet ook wel dat je niet zo dom bent als je avatar eruitzietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo nee, ik bedoel gewoon volgend collegejaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |