Bij mijn vakken op FGW lukt het maar niet. 'Niet beschikbaar in Bb'.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb mij eergisteren nog voor een vak enrolled
Ik heb me ook voor al mijn vakken kunnen enrollenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef GlowMouse het volgende:
Bij mijn vakken op FGW lukt het maar niet. 'Niet beschikbaar in Bb'.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb me ook voor al mijn vakken kunnen enrollen
Ja dank je Capt Obviousquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Bij mijn vakken op FGW lukt het maar niet. 'Niet beschikbaar in Bb'.
Bij andere faculteiten heb ik geen probleem, maar bij mijn vakken op FGW lukt het maar niet. 'Niet beschikbaar in Bb'.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:27 schreef Complexiteit het volgende:
Oh! Dat had ik ook, dat een FGW vak niet beschikbaar was in BB. Ik snapte het al niet, want vorig jaar was dat wel.
Maar waarschijnlijk zijn die ook niet beschikbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een domme balist, inschrijven voor cursussen gaat buiten Bb om.
Hoe enroll jij dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef GlowMouse het volgende:
Je kan je toch ook via de link in de studiegids enrollen:?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beter maken ze eerst gewoon blackboard ipv die tooltjes.
Matig dat ik me nu niet kan enrollen en ook niet kan unenrollen voor vakken. Ik wil wel eens mijn rooster gaan maken en doe dat het liefst meteen met enrollen in Blackboard.
Ik weet niet wat die S betekent, maar bij mij staat het ook zo. Zal wel voor scriptie staan neem ik aan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef Oidipous het volgende:
Vraag:
Vandaag krijg ik een brief binnen dat ik op basis van het aantal studiepunten ik niet kan doorstromen naar de masterfase. Dat is vreemd omdat ik al mijn toetsen + Bachelor Thesis heb behaald. Bij Bachelor Thesis staat het volgende in de cijferlijst:
300TAC Bachelor Thesis Accounting 24-jun-2011 7.0 S
Die S wijkt af van de andere codes... Iemand een idee wat dat betekent? S van Sufficient of van Schriftelijk of van Stopped....
Vreemde zaak, ik ga er morgen eens achteraan bellen.
Ik had eind juni mijn thesis af, en rond deze tijd had ik zeker al een uitnodiging voor de thesisuitreiking. Dat ging om de FEB.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Miless het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gewoon 180 studiepunten? Raar..
Ik heb dit semester ook mijn bachelor gehaald maar daar nog verder niks van gehoord.. duurt dat altijd zo lang? Ik had begin juni mijn laatste tentamen!
Oké, aan de Bachelor Thesis ligt het dus niet. Ik heb inderdaad alle vakken waaraan ik heb deelgenomen afgesloten dus die studiepunten zouden in de pocket moeten zijn. Ik ga morgen eens bellen met de faculteit, waarschijnlijk kunnen ze zo aangeven wat het probleem is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Miless het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die S betekent, maar bij mij staat het ook zo. Zal wel voor scriptie staan neem ik aan?
Maar je hebt wel gewoon 180 studiepunten? Raar..
Ik heb dit semester ook mijn bachelor gehaald maar daar nog verder niks van gehoord.. duurt dat altijd zo lang? Ik had begin juni mijn laatste tentamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |