Nee jonguh, met van die diners waarbij ze niet mogen opstaan voor de schoolleiding opstaat en ze wonen in een kasteelquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:54 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.tilburguniversity.edu/nl/onderwijs/kinderuniversiteit/ ?
Die hebben we al meerdere gehad. Binnenkort zal ik hierbij ook vaker aanwezig zijn, aangezien ik over een week op 5 minuten fietsen van de universiteit woon.quote:
Oompo loompa? Groen met oranje haar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik woon nog steeds ver weg, maar ik ben wel op de uni te vinden in tegenstelling tot normaal
En ik hoop dat ik les krijg van oompa
Gaat zij les geven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik woon nog steeds ver weg, maar ik ben wel op de uni te vinden in tegenstelling tot normaal
En ik hoop dat ik les krijg van oompa
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of ik moet scheel zijn (ben ik ook maar goed).
Nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Of het is iemand met dezelfde naam, kan ook
stap uit de anonimiteitquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Complexiteit het volgende:
Ik geef ook les maar daar hoor ik niemand over
Oompa is nu eenmaal een legendaquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Complexiteit het volgende:
Ik geef ook les maar daar hoor ik niemand over
wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oompa is nu eenmaal een legenda
iemand interesse in de cd Fier van Nick & Simon?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
iemand interesse in de cd Fier van Nick & Simon?
Die heb ik natuurlijk alquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
iemand interesse in de cd Fier van Nick & Simon?
Straks krijg je nog meer klanten ehhh.... studentenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:46 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Nouja het is privéles enzo dus doe maar niet!
O SNAPquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Straks krijg je nog meer klanten ehhh.... studenten
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef KurdKasim het volgende:
Die TI rekenmachines die je nodig had in de bovenbouw van de middelbare school; heb je die ook op de uni nodig. Studie = bestuurskunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |