Daar ruikt het naar krokettenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet bepaald het meest gezonde voedsel daar inderdaad. Al is het toch wel één van de lekkerdere fastfoodketens.
We hebben overigens ook een mensa (Food Plaza) waar je goedkoop en gezond voedsel kan scoren. Plus nog best oké avondmaaltijden voor plusminus 4 à 5 euro.
Gadverdammequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Moet je eens opletten. Vanaf de subway naar de uni loopt een lange, donkere strook op de grond. Is van het vet dat van het eten afdruipt. Is niet meer weg te krijgen! Nog even en het vreet het afsfalt weg waardoor het opnieuw bestraat moet worden. Dat wordt een duur grapje.
Pics voor het tegendeel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik 2 ton weeg en mijn omtrek 5 meter en 61 cm is
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Te skinny. Op naar de Subway met jou.
Je gaat naar je personal study guide, dan klik je op my subjects, vink de vakken aan die je volgt, op ok drukken, kies my groups, groepen kiezen, op ok drukken en dan staat ie bij show my schedule for this year.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er staat wel iets van een rooster online maar hoe ik dat moet vertalen naar wanneer ik college heb of niet
Ik weet niet welke vakken ik volg?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je gaat naar je personal study guide, dan klik je op my subjects, vink de vakken aan die je volgt, op ok drukken, kies my groups, groepen kiezen, op ok drukken en dan staat ie bij show my schedule for this year.
Ah het eerste jaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet welke vakken ik volg?![]()
Ik wacht die stomme smart dag wel af
Dat moet je toch allang weten i.v.m. de verplichte literatuur?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet welke vakken ik volg?![]()
Ik wacht die stomme smart dag wel af
Nee want ik heb nog niks gehoord over mijn boeken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat moet je toch allang weten i.v.m. de verplichte literatuur?
Doe niet zo serieus, het is het eerste jaar. Eerste colleges zijn bijna allemaal "Hallo, ik ben (docent). Vandaag doen we het hele college niks, behalve praten over wat we allemaal gaan behandelen, en als er tijd over is over mijn hobbies, waarom ik dit vak ben gaan geven etc etc etc."quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef GlowMouse het volgende:
je hoort allang aan het lezen te zijn; kan me het eerste college staatsrecht nog wel herinneren waarbij veel studenten zich niet hadden voorbereid met de 100 pagina's literatuur.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Doe niet zo serieus, het is het eerste jaar. Eerste colleges zijn bijna allemaal "Hallo, ik ben (docent). Vandaag doen we het hele college niks, behalve praten over wat we allemaal gaan behandelen, en als er tijd over is over mijn hobbies, waarom ik dit vak ben gaan geven etc etc etc."
Dat verschilt heel erg per docent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Doe niet zo serieus, het is het eerste jaar. Eerste colleges zijn bijna allemaal "Hallo, ik ben (docent). Vandaag doen we het hele college niks, behalve praten over wat we allemaal gaan behandelen, en als er tijd over is over mijn hobbies, waarom ik dit vak ben gaan geven etc etc etc."
quote:
Op den duur wel, maar het eerste blok niet hoor. Die docenten snappen echt wel dat geen énkele student die van het VWO af komt al bladzijden heeft gelezen voordat het eerste college begint. Plus dat ze de startersdag nog niet gehad heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg per docent.
SI, je zou kunnen kijken op de site van de studievereniging die bij je opleiding hoort w.b. boeken en bestellen.
Ik wacht even die Smart dag af over boeken enzo. Ik ben niet beroerd om me in te lezen maar heb geen zin om dubbel geld uit te geven aan boeken omdat ik de verkeerde nam.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg per docent.
SI, je zou kunnen kijken op de site van de studievereniging die bij je opleiding hoort w.b. boeken en bestellen.
CIWquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
![]()
Welke studie ga je doen?
[..]
Op den duur wel, maar het eerste blok niet hoor. Die docenten snappen echt wel dat geen énkele student die van het VWO af komt al bladzijden heeft gelezen voordat het eerste college begint. Plus dat ze de startersdag nog niet gehad heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |