Ik dacht het ook inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:49 schreef automatic_ het volgende:
Geen dank! Is dat overigens niet dat gebouw wat eerst van Avans (of Fontys) was?
Omdat je op het moment van opschonen al 10 maanden niet was langsgeweest.quote:
Nouja zeg, ik lurk altijd nog wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Omdat je op het moment van opschonen al 10 maanden niet was langsgeweest.
Hoezo balen? Waarschijnlijk was je machtiging niet (op tijd) binnen om met deze "ronde" afgeschreven te worden?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijne klopt ook niet meer.
Hoe het doe wat ik volgend jaar doe weet ik niet echt. In ieder geval bachelor psychologie, welk jaar is niet te zeggen.
Wel balen dat collegegeld niet is afgeschreven, morgen even bellen.
Whoeiiii! Gefeliciteerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Vandaag handtekening gekregen en afstudeer datum vastgezet. Het gaat écht gebeuren. Heel raar.. en tof
.
Thanks!quote:
Het is 'afstudeerdatum'.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Vandaag handtekening gekregen en afstudeer datum vastgezet. Het gaat écht gebeuren. Heel raar.. en tof
.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef hetzusjevan het volgende:
.
Ik vind het vervelend dat ik 3,5 duizend euro op mijn lopende rekening heb. Het kan er maar af zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo balen? Waarschijnlijk was je machtiging niet (op tijd) binnen om met deze "ronde" afgeschreven te worden?
Dat zou ik ook heeeeeeeeel vervelend vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ik 3,5 duizend euro op mijn lopende rekening heb.
Je mag het naar mij overmaken hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ik 3,5 duizend euro op mijn lopende rekening heb. Het kan er maar af zijn.
Ja, dat dacht ik ook, maar telkens als ik dat aan elkaar typ zegt de spellingscontrole dat het fout isquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:06 schreef GlowMouse het volgende:
Gefeliciteerd, nog op tijd voor september.
[..]
Het is 'afstudeerdatum'.
Ik zou ze gewoon allemaal pakken!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:19 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
welke moet ik hebben?
Waar? Op de introductiedagen of vanaf thuis?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef GlowMouse het volgende:
Wachten tot de colleges beginnen en dan kijken welke boeken echt nodig zijn. Sommige docenten laten je boeken kopen die je nauwelijks inziet. Het boek voor wiskunde 1 zou ik wel direct kopen
Kamerpunt heeft dit jaar een initiatief waar ik me op in had geschreven: de wijkstudent. In ruil voor wat activiteiten binnen Tilburg-West krijg jij een kamer met huurkorting. Check Kamerpunt.nl voor meer info. Mij mailden ze vandaag ineens of ik nog interesse had (inmiddels al woonruimte gevonden).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:56 schreef KurdKasim het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een kamer in Tilburg, maar tot nog toe geen succes. Hebben jullie misschien wat tips die me vooruit kunnen helpen?
Dat maakt allemaal niet zoveel uit, tenzij je ze van Marktplaats wilt kopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:57 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Waar? Op de introductiedagen of vanaf thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |