Dat is toch geen reden voor de vervelende gebedel...quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden voor de vervelende gebedel...
Ga ergens anders om een tientje vragen.
Tegen Yvon Jaspers kan van mij hetzelfde krijgen als de zwervers, een sigaret.
Is dat er ook zo een?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ze is het nichtje van Klaartje, de "vriendin" van mijn hetero
Wat is mis met Anita behalve dat kapsel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:26 schreef Keukenkast het volgende:
Maar als ik eerlijk ben heeft Yvon Jaspers de samenleving minder aangedaan dan Anita Witzier.
Dat kapsel. En dat zij het heeft is nog niet zo erg, maar iedere vrouw van boven de veertig meent zulk haar te moeten nemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat is mis met Anita behalve dat kapsel?
Nog nooit gezienquote:
Ik verwacht nu pics!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:31 schreef Ang3l het volgende:
Erger is nog de kamp variant. Me stukken blond en bruin. Of rood of zo. En dan wil met stukken omhoog her en der. Meestal gedragen door de iets dikkige o zo jolige vrouw.
Alsof die recht van spreken heeft hieroverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:32 schreef Keukenkast het volgende:
Daar hoor je Geert Wilders dus nooit over
Echt wel. Ingrid heeft een kort pittige kapsel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:32 schreef Keukenkast het volgende:
Daar hoor je Geert Wilders dus nooit over
Heeft-ie dat überhaupt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Alsof die recht van spreken heeft hierover
Tenzij ze het willen, zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou ik ga niemand de mond snoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |