Dat begrijp ik, heb er al eerder over gehoord, maar wat onderscheidt zich van andere politieseries?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Politieserie.
http://www.imdb.com/title/tt0306414/
Check dat cijfer
Het feit dat je vanuit zowel de 'slechte' als de 'goede' het hele verhaal te zien krijgt en je mensen van beide kanten tof en minder tof gaat vinden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:55 schreef Insane- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, heb er al eerder over gehoord, maar wat onderscheidt zich van andere politieseries?
Oke thanks! Ik zal de eerste paar afleveringen binnenkort wel kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je vanuit zowel de 'slechte' als de 'goede' het hele verhaal te zien krijgt en je mensen van beide kanten tof en minder tof gaat vinden.
Oh ja, dan zijn ze totaal incompetent om series cijfers te geven. Ze zullen uit verwarring wel op het verkeerde cijfer gestemd hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:57 schreef RacerDKB het volgende:
TV serie cijfers op IMDBHet is niet voor niks the movie database.
Kan je me vertellen waar het over gaat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:57 schreef RacerDKB het volgende:
TV serie cijfers op IMDBHet is niet voor niks the movie database. TV series scoren altijd hoog, de gemiddelde slechte sitcom scoort nog boven de 8.
Sopranos is wel vet inderdaad maar er is genoeg meer. Mad Men (een van de regsisseurs/schrijvers van Sopranos), en mijn persoonlijke favoriet: Six Feet Under
Serie komt langzaam op gang. Ikzelf was na de derde of vierde aflevering hooked.quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:08 schreef ACRyan het volgende:
Op aanraden van veel personen heb ik alle seizoenen + extra's e.d. gedownload, maar ik ben naar amper 1 aflevering (zo'n 30 minuten) al afgehaakt, werkelijk iedere minuut van die 30 minuten was gewoonweg niet te harden, zo saai was het, ik snap dan ook niet waarom mensen deze serie zo ophemelen.
Hetzelfde geld btw voor The Wire.
Dat geld voor mij bij de eerste keer dat ik The Wire keek. Soms moet je ff volhouden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:08 schreef ACRyan het volgende:
Op aanraden van veel personen heb ik alle seizoenen + extra's e.d. gedownload, maar ik ben naar amper 1 aflevering (zo'n 30 minuten) al afgehaakt, werkelijk iedere minuut van die 30 minuten was gewoonweg niet te harden, zo saai was het, ik snap dan ook niet waarom mensen deze serie zo ophemelen.
Hetzelfde geld btw voor The Wire.
Kan ik me voorstellen, het is ook niet zo zeer dat die eerste afleveringen heel slecht waren en de rest heel goed, soms moet je gewoon ff kijken voordat je er in komt, maar Dexter is ook heel goed idd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:12 schreef ACRyan het volgende:
Maarja, dat snap ik dan niet hoe kan een serie van 0,0 naar 10+++ gaan, maar niet gewoon vanaf het begin al 10+++ want tegen de tijd dat je de eerste 4 afleveringen hebt gekeken ben je ook weer 3 uur verder, zonde van m'n tijd vind ik dat, maar anders snap je het verhaal niet.
Daarom ook: Dexter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |