quote:Op zondag 31 juli 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pak je deze toch, ik heb nog geen inspieraasie
je moet toch iets hè. Lolquote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Pakt ze hem zelf![]()
Hoi MM, hoi Ceetje, fijne vakantie gehad?
Zat er inquote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Pakt ze hem zelf![]()
Hoi MM, hoi Ceetje, fijne vakantie gehad?
Heb je een pas een kitten?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet toch iets hè. Lol![]()
ja hoor, hele fijne vakantie gehad (zit effe met nieuwe kitten te vechten om de laptop)
ja, gisteren opgehaald, 9 weken oud is ze nu, ze heet Bommel (door de kids zo genoemd), een dame van stand dus. Ze loopt idd over het toetsenbord. Post nog wel een fotootje zodra ik het snoertje gevonden heb, hahahaha, nog effe geen zin om te zoekenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een pas een kitten?Leuk, die is nu zeker aan de wandel over je toetsenbord?
Fotootje posten mag hier hoor
Ik had echt geen zin om weer te beginnen, maar na de eerste dag vond ik het toch wel weer lekker.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zat er in![]()
Volgende vakantie ga ik in de herkansing.
En jouw eerste werkweek een beetje soepel verlopen?
ik mag morgen weer beginnen, heb er totaal geen zin in. Maar dat zal wel weer snel over zijn zodra ik er ben, hoop ikquote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had echt geen zin om weer te beginnen, maar na de eerste dag vond ik het toch wel weer lekker.
En jij, behalve dat je in september geen vrij kan krijgen?
ja hoor, mag, was al aan het zoeken, maar kan dat snoertje tijdelijk effe niet vinden (krijg je als je man het opruimt, helaas)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje zal ik 't footootje dan ff posten (een kleintje)
Ik zat ook na een dag al weer in mijn ritme hoor. En ik blijf knokken voor mijn september weekje.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had echt geen zin om weer te beginnen, maar na de eerste dag vond ik het toch wel weer lekker.
En jij, behalve dat je in september geen vrij kan krijgen?
toekomsti baby pangang op bureauquote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Bommeltje vanavond Ceetje aan het plagen
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Bommeltje vanavond Ceetje aan het plagen
[ afbeelding ]
Zou ik ook doen hoor!!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat ook na een dag al weer in mijn ritme hoor. En ik blijf knokken voor mijn september weekje.
quote:
Dat hoop ik ook voor je, maar als je net zo'n schatje in huis hebt kan ik me voorstellen dat ze liever thuis dan op je werk bent.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik mag morgen weer beginnen, heb er totaal geen zin in. Maar dat zal wel weer snel over zijn zodra ik er ben, hoop ik
ik dacht al, waar blijft die topchef nou. Ha die Kokje, goedenavond, lekker gewerkt? Hoest?quote:
kuch kuchquote:Op zondag 31 juli 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht al, waar blijft die topchef nou. Ha die Kokje, goedenavond, lekker gewerkt? Hoest?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |