quote:Op zondag 31 juli 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pak je deze toch, ik heb nog geen inspieraasie
je moet toch iets hè. Lolquote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Pakt ze hem zelf![]()
Hoi MM, hoi Ceetje, fijne vakantie gehad?
Zat er inquote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Pakt ze hem zelf![]()
Hoi MM, hoi Ceetje, fijne vakantie gehad?
Heb je een pas een kitten?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet toch iets hè. Lol![]()
ja hoor, hele fijne vakantie gehad (zit effe met nieuwe kitten te vechten om de laptop)
ja, gisteren opgehaald, 9 weken oud is ze nu, ze heet Bommel (door de kids zo genoemd), een dame van stand dus. Ze loopt idd over het toetsenbord. Post nog wel een fotootje zodra ik het snoertje gevonden heb, hahahaha, nog effe geen zin om te zoekenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een pas een kitten?Leuk, die is nu zeker aan de wandel over je toetsenbord?
Fotootje posten mag hier hoor
Ik had echt geen zin om weer te beginnen, maar na de eerste dag vond ik het toch wel weer lekker.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zat er in![]()
Volgende vakantie ga ik in de herkansing.
En jouw eerste werkweek een beetje soepel verlopen?
ik mag morgen weer beginnen, heb er totaal geen zin in. Maar dat zal wel weer snel over zijn zodra ik er ben, hoop ikquote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had echt geen zin om weer te beginnen, maar na de eerste dag vond ik het toch wel weer lekker.
En jij, behalve dat je in september geen vrij kan krijgen?
ja hoor, mag, was al aan het zoeken, maar kan dat snoertje tijdelijk effe niet vinden (krijg je als je man het opruimt, helaas)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje zal ik 't footootje dan ff posten (een kleintje)
Ik zat ook na een dag al weer in mijn ritme hoor. En ik blijf knokken voor mijn september weekje.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had echt geen zin om weer te beginnen, maar na de eerste dag vond ik het toch wel weer lekker.
En jij, behalve dat je in september geen vrij kan krijgen?
toekomsti baby pangang op bureauquote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Bommeltje vanavond Ceetje aan het plagen
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik ook doen hoor!!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat ook na een dag al weer in mijn ritme hoor. En ik blijf knokken voor mijn september weekje.
quote:
Dat hoop ik ook voor je, maar als je net zo'n schatje in huis hebt kan ik me voorstellen dat ze liever thuis dan op je werk bent.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik mag morgen weer beginnen, heb er totaal geen zin in. Maar dat zal wel weer snel over zijn zodra ik er ben, hoop ik
ik dacht al, waar blijft die topchef nou. Ha die Kokje, goedenavond, lekker gewerkt? Hoest?quote:
kuch kuchquote:Op zondag 31 juli 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht al, waar blijft die topchef nou. Ha die Kokje, goedenavond, lekker gewerkt? Hoest?![]()
![]()
![]()
Gelijk heb je, de aanhouder wintquote:Op zondag 31 juli 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat ook na een dag al weer in mijn ritme hoor. En ik blijf knokken voor mijn september weekje.
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, maar als je net zo'n schatje in huis hebt kan ik me voorstellen dat ze liever thuis dan op je werk bent.
mag niet, je mag wettelijk de helft van je jaarsaldo meenemen naar het volgende jaar, mits je deze voor 1 april opneemtquote:Op zondag 31 juli 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor!!
ik wil eind september en eind oktober ook nog een weekje vrij. Kreeg te horen dat ik eind dit jaar m'n uren gewoon kwijt ben, dus dat ik ze moest opnemen. Dus dat moet dan maar gewoon kunnen, toch? Gezien het gezeik dat ik vóór mijn vakantie ineens kreeg
Zullen we het op gewerkt houdenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht al, waar blijft die topchef nou. Ha die Kokje, goedenavond, lekker gewerkt? Hoest?![]()
![]()
![]()
weet ik, maar als zij het zo willen, dan krijgen ze het toch gewoon zoquote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mag niet, je mag wettelijk de helft van je jaarsaldo meenemen naar het volgende jaar, mits je deze voor 1 april opneemt
Weer ziet er goed uit voor komende week, ik hoop dat je ervan kan genieten met uitzicht op het water, en lekker buiten lunchenquote:
yep, Ceetje is bruin kokkie, net zo bruin als de biefstukjes die jij baktquote:
met mij wel lekker dus, alleen te rustig op de zaak naar mijn idee. Blij dat het eindelijk lente wordt, die winter heeft nu wel lang genoeg geduurd.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, verkouden kokje![]()
![]()
hoe is het met je?
Ach gos, een tuxedo'tjequote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Kokkie bruint de biefstukjes niet, die karameliseert ze (heb ik tenminste in de afgelopen weken geleerd)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, Ceetje is bruin kokkie, net zo bruin als de biefstukjes die jij bakt
Dat klinkt al een stuk minder ergquote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zeker weten. Maarja, rest van de week werk gedeeltelijk thuis (ik werk tijdens de schooltijden van de kinderen, behalve op maandag, dan werk ik tot 17.00), rest werk ik thuis
zal best wel ja. heb net een potje smeer gehaald om ook wat kleur te krijgen. is alleen e verkeerde, wilde bruin, maar heb zwart gepakt. Dan toch maar voor de schoenen gebruikenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, Ceetje is bruin kokkie, net zo bruin als de biefstukjes die jij bakt
ja, dat wel, maar twee weken voor mijn vakantie is er nogal wat gedoe ontstaan over mijn vakantie, terwijl die goedgekeurd was en zulks, werden erg nare dingen gezegd toen. Ik heb me de blubber gewerkt om alles af te krijgen voor ik op vakantie ging, hulp kreeg ik niet/nauwelijks, vandaar dat ik er niet zoveel zin in heb om weer te beginnen morgenquote:
zwart is ook leukquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal best wel ja. heb net een potje smeer gehaald om ook wat kleur te krijgen. is alleen e verkeerde, wilde bruin, maar heb zwart gepakt. Dan toch maar voor de schoenen gebruiken
Ja lekker hoor en de deur lekker de hele dag open.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer ziet er goed uit voor komende week, ik hoop dat je ervan kan genieten met uitzicht op het water, en lekker buiten lunchen
O dat klinkt niet leukquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, dat wel, maar twee weken voor mijn vakantie is er nogal wat gedoe ontstaan over mijn vakantie, terwijl die goedgekeurd was en zulks, werden erg nare dingen gezegd toen. Ik heb me de blubber gewerkt om alles af te krijgen voor ik op vakantie ging, hulp kreeg ik niet/nauwelijks, vandaar dat ik er niet zoveel zin in heb om weer te beginnen morgen
Ze zeggen dat tuxedo'tjes altijd lief zijn. Heb er zelf ook twee gehad, jaren geleden alweer. Die waren echt zoet.quote:
ik zie het wel, zal er maar met positieve gedachten heen gaan, misschien helpt datquote:Op zondag 31 juli 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dat klinkt niet leuk![]()
Nu is het maar afwachten hoe de sfeer morgen is. Succes
Zal wel meevallen toch, op je laatste dag heb je niet voor niets een grote bos bloemen gehadquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, dat wel, maar twee weken voor mijn vakantie is er nogal wat gedoe ontstaan over mijn vakantie, terwijl die goedgekeurd was en zulks, werden erg nare dingen gezegd toen. Ik heb me de blubber gewerkt om alles af te krijgen voor ik op vakantie ging, hulp kreeg ik niet/nauwelijks, vandaar dat ik er niet zoveel zin in heb om weer te beginnen morgen
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zeggen dat tuxedo'tjes altijd lief zijn. Heb er zelf ook twee gehad, jaren geleden alweer. Die waren echt zoet.
in december heb ik mijn oudste kat moeten laten inslapen, was 18, ook een tuxedootje, was echt een enorm lief beest, vandaar wederom eentje met dezelfde kleuren/tekening (brings back memories)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zeggen dat tuxedo'tjes altijd lief zijn. Heb er zelf ook twee gehad, jaren geleden alweer. Die waren echt zoet.
is allang weer vergeten, dus zou me er niet druk om maken, heb je alleen jezelf meequote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zie het wel, zal er maar met positieve gedachten heen gaan, misschien helpt dat
ik zie het wel, woensdag heb ik een tussentijds beoordelingsgesprek (zou eigenlijk de week voor mijn vakantie zijn, maar toen heb ik het zelf afgeblazen ivm de drukte), dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch, op je laatste dag heb je niet voor niets een grote bos bloemen gehad
je weet dat aan een beoordelingsgesprek een beloning vastzit? anders is het een functioneringsgesprek. Bij beoordelingsgesprek mag je maar weinig zeggenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zie het wel, woensdag heb ik een tussentijds beoordelingsgesprek (zou eigenlijk de week voor mijn vakantie zijn, maar toen heb ik het zelf afgeblazen ivm de drukte), dus ik ben benieuwd
bij ons heet dat een top-gesprek, top is ergens een afkorting van, geen idee waarvan, vind ik ook niet interessant. alleen in de gesprekken eind vh jaar zit er een beloning aan vast. En die zal dit jaar ook wel tegenvallen ivm de Ipads, hihihihihihihiquote:Op zondag 31 juli 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
je weet dat aan een beoordelingsgesprek een beloning vastzit? anders is het een functioneringsgesprek. Bij beoordelingsgesprek mag je maar weinig zeggen
top zegt mij ook niks, heb toch echt wel management opleiding gehadquote:Op zondag 31 juli 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij ons heet dat een top-gesprek, top is ergens een afkorting van, geen idee waarvan, vind ik ook niet interessant. alleen in de gesprekken eind vh jaar zit er een beloning aan vast. En die zal dit jaar ook wel tegenvallen ivm de Ipads, hihihihihihihi
is verzonnen door onze HR afdelingquote:Op zondag 31 juli 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
top zegt mij ook niks, heb toch echt wel management opleiding gehad
ach ja, dat heet interessant doen volgen mijquote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is verzonnen door onze HR afdeling
talent ontwikkelings en performance systeem, in principe functioneringsgesprek/beoordeling in een
ja, zoals onze Human Resources afdeling vorig jaar ook nog gewoon Personeelszaken heette, en het topgesprek nog gewoon functioneringsgesprek heette. Gewoon goed voor de werkverschaffing zoiets. Kan weer een hele afdeling jaren gaan zitten verzinnen hoe het beter kan, terwijl het op hetzelfde neerkomt (lees: gewoon hetzelfde is)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
ach ja, dat heet interessant doen volgen mij
kan dus niet, klinkt mij meer als een jaargesprek in de oren.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is verzonnen door onze HR afdeling
talent ontwikkelings en performance systeem, in principe functioneringsgesprek/beoordeling in een
Dat bedoel ik, lijkt wel ambtenarij. banen creëren heet datquote:Op zondag 31 juli 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, zoals onze Human Resources afdeling vorig jaar ook nog gewoon Personeelszaken heette, en het topgesprek nog gewoon functioneringsgesprek heette. Gewoon goed voor de werkverschaffing zoiets. Kan weer een hele afdeling jaren gaan zitten verzinnen hoe het beter kan, terwijl het op hetzelfde neerkomt (lees: gewoon hetzelfde is)
neu joh, PZ of P&O afdelingen zijn er erg goed in om te voorkomen dat ZIJ formatieplaatsen moeten inleverenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, lijkt wel ambtenarij. banen creëren heet dat
Ik moet wel toegeven dat bij ons einde jaars gesprekken ook een combi is van beoordeling en functionering. halfjaar is wel funktioneringquote:Op zondag 31 juli 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan dus niet, klinkt mij meer als een jaargesprek in de oren.
Kok heeft gelijk een beoordelingsgesprek is één richtingsverkeer van leidinggevende naar medewerker en is om te beoordelen of de medewerker idd een hogere of andere functie aan kan met bijbehorende beloning.
functioneringsgesprek is twee richtingverkeer, medewerker beoordeeld leidinggevende en visa versa.
Jaargesprek gaat over de wensen van ontwikkeling van de medewerker en heeft vooral de leidinggevende te luistern
het is gewoon hetzelfde als een jaar geleden, alleen moeten we nu een hele vragenlijst invullen een paar weken tevoren, die mail ik naar mijn leidinggevende, mij leidinggevende vult intussen diezelfde lijst over mij in en mailt die naar mij, en daarover gaat het gesprek. Ook maak je afspraken over je werk en functioneren, tussentijds wordt dan gekeken hoe het met deze afspraken gaat.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan dus niet, klinkt mij meer als een jaargesprek in de oren.
Kok heeft gelijk een beoordelingsgesprek is één richtingsverkeer van leidinggevende naar medewerker en is om te beoordelen of de medewerker idd een hogere of andere functie aan kan met bijbehorende beloning.
functioneringsgesprek is twee richtingverkeer, medewerker beoordeeld leidinggevende en visa versa.
Jaargesprek gaat over de wensen van ontwikkeling van de medewerker en heeft vooral de leidinggevende te luistern
functionerings gesprek dusquote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is gewoon hetzelfde als een jaar geleden, alleen moeten we nu een hele vragenlijst invullen een paar weken tevoren, die mail ik naar mijn leidinggevende, mij leidinggevende vult intussen diezelfde lijst over mij in en mailt die naar mij, en daarover gaat het gesprek. Ook maak je afspraken over je werk en functioneren, tussentijds wordt dan gekeken hoe het met deze afspraken gaat.
halfjaar is ook functioneren. Maar de ene keer werd dat wel gedaan, de andere keer niet. Nu heeft HR besloten dat iedereen verplicht twee keer per jaar zo'n gesprek krijgt. Eenrichtingsverkeer is het in mijn gesprekken echter nooit, ik hou m'n mond echt niet dicht als het mij niet zint of als ze in mijn ogen onzin zitten te verkopenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat bij ons einde jaars gesprekken ook een combi is van beoordeling en functionering. halfjaar is wel funktionering
ja, en ze hadden met mij eigenlijk niets af te spreken eind vorig jaar (alleen: ga vooral zo door, keep up the good work, en meer hemelinprijzerij), dus waar het dan nu over moet gaanquote:
zo noemen wij dat ook bij ons op kantoorquote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
ben ik weer. Wij hebben hier altijd een toBgesprek
wat dacht je dat ik deedquote:Op zondag 31 juli 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
halfjaar is ook functioneren. Maar de ene keer werd dat wel gedaan, de andere keer niet. Nu heeft HR besloten dat iedereen verplicht twee keer per jaar zo'n gesprek krijgt. Eenrichtingsverkeer is het in mijn gesprekken echter nooit, ik hou m'n mond echt niet dicht als het mij niet zint of als ze in mijn ogen onzin zitten te verkopen
over je vakantiesquote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, en ze hadden met mij eigenlijk niets af te spreken eind vorig jaar (alleen: ga vooral zo door, keep up the good work, en meer hemelinprijzerij), dus waar het dan nu over moet gaan
die van september en oktober weten ze nog niet. Wacht ik mee tot donderdag (na het gesprek)quote:
promotiequote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, en ze hadden met mij eigenlijk niets af te spreken eind vorig jaar (alleen: ga vooral zo door, keep up the good work, en meer hemelinprijzerij), dus waar het dan nu over moet gaan
moet je niet om lachen. wie weet zit er wel een promotie inquote:
die heb ik pas gehad, geloof niet dat ik er nog eentje krijg na 6 maandenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
moet je niet om lachen. wie weet zit er wel een promotie in
die weet je morgenochtend echt wel weer, als je hersenen uit de vakantiemodus zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
ik bedenk me ineens dat ik mijn wachtwoord van mijn computer op kantoor nie meer weet
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
ik bedenk me ineens dat ik mijn wachtwoord van mijn computer op kantoor nie meer weet
weet ik niet. Heb het ook aan mijn man gevraagd, maar weet het zo ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
kaatje, is er nog grote brand geweest toevallig in Den Bosch de afgelopen drie weken?
Ik zit ook al te peinzen, maar kom ook zo snel niet op iets....quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet ik niet. Heb het ook aan mijn man gevraagd, maar weet het zo ook niet.
jammer, voor hetzelfde was het hele kantorenpark waar ik werk afgebrand, had ik niet m'n bed uit hoeven komenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet ik niet. Heb het ook aan mijn man gevraagd, maar weet het zo ook niet.
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jammer, voor hetzelfde was het hele kantorenpark waar ik werk afgebrand, had ik niet m'n bed uit hoeven komen![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jammer, voor hetzelfde was het hele kantorenpark waar ik werk afgebrand, had ik niet m'n bed uit hoeven komen![]()
ik wil er wel even langsrijden. Heb nog wel ergens een doosje lucifers liggenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kan ook de Mac vragen een iets te hete Big Mac naar de overkant van de snelweg te gooienquote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wil er wel even langsrijden. Heb nog wel ergens een doosje lucifers liggen![]()
quote:
Ikquote:Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoor heb ook wel eens gehoopt toen ik hoorde van een grote brand in Amsterdam Zuid dat 't 't kantoorpand was waarin ik gemarteld wordt
Watquote:
al het brandbare vooral alcohol en spiritus erbij gooien spullen pakken en hard wegrennenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
moest een paar jaar geleden een instructie maken voor de medewerkers "wat te doen bij brand".
Een collega had opgeschreven:
zo snel mogelijk wegwezen, nadat je de aanwezige brandslangen onklaar hebt gemaakt, redt alleen privéspullen![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
moest een paar jaar geleden een instructie maken voor de medewerkers "wat te doen bij brand".
zo snel mogelijk wegwezen, nadat je de aanwezige brandslangen onklaar hebt gemaakt, redt alleen privéspullen![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
daar zit ook een kantorenparkquote:Op zondag 31 juli 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb ook geen hekel aan werken, alleen ook een "ziek" gebouw waarin ik werk (krijgen volgend jaar gloednieuw gebouw vlakbij het Provinciehuis op de pettelaar) en soms een aantal baasjes die thuis herrie hebben en dat op hun werk uitkuren (lees: die thuis niets te zeggen hebben en dan op hun werk wel de baas willen spelen op een verkeerde manier)
hij had er ook nog zoiets bij gezet als: per ongeluk geredde laptops van de baas mogen worden als verloren beschouwdquote:Op zondag 31 juli 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
al het brandbare vooral alcohol en spiritus erbij gooien spullen pakken en hard wegrennen
daar was ook een voetbalveld, is nu weg, wordt nu ons nieuwe pand gebouwd, meteen langs de A2quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij had er ook nog zoiets bij gezet als: per ongeluk geredde laptops van de baas mogen worden als verloren beschouwd
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij had er ook nog zoiets bij gezet als: per ongeluk geredde laptops van de baas mogen worden als verloren beschouwd
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
zou het al bedtijd zijn voor mij?
**Mompelt iets van uitgerust op werk verschijnen enzo........
je hebt 3 weken de tijd gehad om uit te rusten. Nu niet zeurenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
zou het al bedtijd zijn voor mij?
**Mompelt iets van uitgerust op werk verschijnen enzo........
That's the spiritquote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
ach, to hell with it, gewoon met de wallen tot op de knietjes morgen half slapend op het werk verschijnen en mompelen: ja, ik kom net uit de auto gerold
zo mag ik het horen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
ach, to hell with it, gewoon met de wallen tot op de knietjes morgen half slapend op het werk verschijnen en mompelen: ja, ik kom net uit de auto gerold
quote:
truste kokkiequote:
uitrusten? 's ochtens om 9.30 je tent uitgebrand worden van de hitte, vervolgens ontbijt maken op een gammel gastoestelletje omdat het mannetje eieren met spek wil, de hele shit afwassen met koud afwaswater, vervolgens het spul in het gareel zien te krijgen, naar het strand lopen (neeeee, jank jank, ik wil naar het zwembahahahad), de hele dag achter de koters aan rennen met zonnebrand, 's avonds het hele spul gedouched zien te krijgen, verplicht drinken en over boulevards lopen, shoppen, nog meer drinken, gezellig doen en sociaal doen?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hebt 3 weken de tijd gehad om uit te rusten. Nu niet zeuren
leuk he camperenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uitrusten? 's ochtens om 9.30 je tent uitgebrand worden van de hitte, vervolgens ontbijt maken op een gammel gastoestelletje omdat het mannetje eieren met spek wil, de hele shit afwassen met koud afwaswater, vervolgens het spul in het gareel zien te krijgen, naar het strand lopen (neeeee, jank jank, ik wil naar het zwembahahahad), de hele dag achter de koters aan rennen met zonnebrand, 's avonds het hele spul gedouched zien te krijgen, verplicht drinken en over boulevards lopen, shoppen, nog meer drinken, gezellig doen en sociaal doen?
Ik heb nog wel een maand nodig om bij te komen hoor![]()
ja was echt afzien voor jequote:Op zondag 31 juli 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uitrusten? 's ochtens om 9.30 je tent uitgebrand worden van de hitte, vervolgens ontbijt maken op een gammel gastoestelletje omdat het mannetje eieren met spek wil, de hele shit afwassen met koud afwaswater, vervolgens het spul in het gareel zien te krijgen, naar het strand lopen (neeeee, jank jank, ik wil naar het zwembahahahad), de hele dag achter de koters aan rennen met zonnebrand, 's avonds het hele spul gedouched zien te krijgen, verplicht drinken en over boulevards lopen, shoppen, nog meer drinken, gezellig doen en sociaal doen?
Ik heb nog wel een maand nodig om bij te komen hoor![]()
![]()
![]()
quote:
Daar zaten zo'n 30 jaar geleden 3 voetbalverenigingen. DVS-boys, was er één van, ons clubbie destijds. De andere twee zijn gefuseerd, gaan die nu ook weg dan??quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar was ook een voetbalveld, is nu weg, wordt nu ons nieuwe pand gebouwd, meteen langs de A2
hartstikke leukquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
als jullie me weg willen hebben, dan ga ik wel
heb ook gezegd dat ik nog niet weg wasquote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neu hoor kokkie helemaal niet, maar jij zei toch zelf dat je zou gaan slapen
![]()
OK, ik weet dat we geen zoveel laatste peukjes meer doen
ik heb geen idee, ben er zelfs nog niet eens langsgereden, hoorde van een collega dat het daar was, geen idee wat er met die voetbalclubs gebeurd is/gaat gebeurenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar zaten zo'n 30 jaar geleden 3 voetbalverenigingen. DVS-boys, was er één van, ons clubbie destijds. De andere twee zijn gefuseerd, gaan die nu ook weg dan??
ik heb 1x eieren met spek gebakken en 1x afgewassen. Mijn kids smeer ik 1x per dag in met P20, da's superzonnebrandspul, 1x smeren, 12 uur bescherming, super water resistant. De rest heb ik elders gegeten, en oja, ik heb ook nog 1x sateetjes gemaakt voor 15 Portugezen, voor de rest heb ik eigenlijk niks gedaan hoor, en camperen is gewoon leuk, zeker in Portugal. portugezen hebben geen van allen geld, maar gaan wel op vakantie, en hoe. Met 5 volwassenen in een klein tentje van 1 m2 is heel gewoon (en dan ligt de hond er ook nog bij, formaat labrador).quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook gezegd dat ik nog niet weg was![]()
wilde reactie van Ceetje
en het belangrijkste, Je bant er uitquote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb 1x eieren met spek gebakken en 1x afgewassen. Mijn kids smeer ik 1x per dag in met P20, da's superzonnebrandspul, 1x smeren, 12 uur bescherming, super water resistant. De rest heb ik elders gegeten, en oja, ik heb ook nog 1x sateetjes gemaakt voor 15 Portugezen, voor de rest heb ik eigenlijk niks gedaan hoor, en camperen is gewoon leuk, zeker in Portugal. portugezen hebben geen van allen geld, maar gaan wel op vakantie, en hoe. Met 5 volwassenen in een klein tentje van 1 m2 is heel gewoon (en dan ligt de hond er ook nog bij, formaat labrador).
Dus ik heb me ook nog eens rot gelachen
MAryMousequote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef kaatje50 het volgende:
tjonge zeg, nou had ik een mooi plaatje gevonden als UI, maar is de bestandsnaam te lang, verander ik die naam, wordt het plaatje onbruikbaar..??????
Wie weet raad?
ik bennie zo goed met plaatjes, Mary wel, en anders wachten tot Kahaarin terug is, die weet er ook wel raad meequote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef kaatje50 het volgende:
tjonge zeg, nou had ik een mooi plaatje gevonden als UI, maar is de bestandsnaam te lang, verander ik die naam, wordt het plaatje onbruikbaar..??????
Wie weet raad?
Wij ook hoor toen je de tent op zijn kop opzettequote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb 1x eieren met spek gebakken en 1x afgewassen. Mijn kids smeer ik 1x per dag in met P20, da's superzonnebrandspul, 1x smeren, 12 uur bescherming, super water resistant. De rest heb ik elders gegeten, en oja, ik heb ook nog 1x sateetjes gemaakt voor 15 Portugezen, voor de rest heb ik eigenlijk niks gedaan hoor, en camperen is gewoon leuk, zeker in Portugal. portugezen hebben geen van allen geld, maar gaan wel op vakantie, en hoe. Met 5 volwassenen in een klein tentje van 1 m2 is heel gewoon (en dan ligt de hond er ook nog bij, formaat labrador).
Dus ik heb me ook nog eens rot gelachen
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wij ook hoor toen je de tent op zijn kop opzette
daar gokte ik ook opquote:
imagine: 5 portugezen, formaat Meatloaf, 1 klein tentje van 1meter bij 1 meter, 1 hond formaat labrador, komen in het donker aan op campiing, proberen tentje op te zetten. Rots/zandbodem, proberen met plastic teenslipper haringen in de grond te slaan, halverwege blijkt dat er 1 tentstok zoek is en dat men de pomp voor het luchtbed vergeten is. Zo ging dat onderhand elke avond. We hebben ons echt een breuk gelachenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
en het belangrijkste, Je bant er uit
Het formaat moet 60 bij 60 pixels zijn (kleiner mag, groter niet)quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef kaatje50 het volgende:
Wie weet raad?
hahahahaha, ik ook (Portugese luchtankers zijn gewoon hartstikke goed, dat blijkt wel)quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wij ook hoor toen je de tent op zijn kop opzette
zal er binnenkort wel een ff langstuffen. Of fietsenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ben er zelfs nog niet eens langsgereden, hoorde van een collega dat het daar was, geen idee wat er met die voetbalclubs gebeurd is/gaat gebeuren
het is een .png, maar dat had ik laten staan... misschien een bescherming voor het plaatje.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het formaat moet 60 bij 60 pixels zijn (kleiner mag, groter niet)
De bestandsnaam, inclusief extensie, mag niet langer zijn dan 20 tekens
De volgende bestandsformaten zijn toegestaan: .jpg .gif .png
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het is een .png, maar dat had ik laten staan... misschien een bescherming voor het plaatje.
Is de vlag van Den Bosch
formaat verkleinen in paint. Afbeelding openen met paint, formaat aanpassen naar 60 pix. Een aanpassen, andere verandert mee. Opslaan als, uploadenquote:
Kokkie kan je vertellen hoe je dat in Paint kunt checken, ik kan dat alleen maar met PSquote:
en dat zegt dan dat ie er geen verstand van heeftquote:Op zondag 31 juli 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
formaat verkleinen in paint. Afbeelding openen met paint, formaat aanpassen naar 60 pix. Een aanpassen, andere verandert mee. Opslaan als, uploaden
kreeg nu de melding dat hij nog te groot was. Heb hem verkleind, toen weer herbenoemd, omdat toen de naam weer te lang was. Maar...het is gelukt. Bedanktquote:
Ja he, speciaal voor jou!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ha Drass, je hebt je leuke UI weer terug![]()
![]()
Vlag lukt wel, maar links is dat een wietplantquote:Op zondag 31 juli 2011 23:31 schreef kaatje50 het volgende:
Zou Deissy nu wel zien dat het een vlag is![]()
dit is een mooie rechthoek. Ik had hem bij fotoverkleinen verkleind. Daar geeft hij ook mooi aan dat het 60x40 is, maar met het plaatsen hier veranderd het toch weer. Maar goed, hij staat er en ik laat het maar zo..quote:
Zou best kunnen, weet niet wat voor plant wij hier gebruiken...quote:Op zondag 31 juli 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vlag lukt wel, maar links is dat een wietplant
zal hem is als ui zetten, kijken wat er gebeurdquote:Op zondag 31 juli 2011 23:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dit is een mooie rechthoek. Ik had hem bij fotoverkleinen verkleind. Daar geeft hij ook mooi aan dat het 60x40 is, maar met het plaatsen hier veranderd het toch weer. Maar goed, hij staat er en ik laat het maar zo..
hey, wiet is uitgevonden in Den Boschquote:Op zondag 31 juli 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vlag lukt wel, maar links is dat een wietplant
Eh, bedoel je dat je je dorp niet uitgeweest bent?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Prima, maar ben de stad niet in geweest
Trusten wietmeisjequote:Op zondag 31 juli 2011 23:35 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond Drasss, Hallo en Houdoe, want ik ga mijn bed opzoeken![]()
trusten Kaatje, slaap lekkerquote:Op zondag 31 juli 2011 23:35 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond Drasss, Hallo en Houdoe, want ik ga mijn bed opzoeken![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey, wiet is uitgevonden in Den Bosch![]()
bij jou is het ook een vierkantquote:Op zondag 31 juli 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal hem is als ui zetten, kijken wat er gebeurd
vervormd iddquote:Op zondag 31 juli 2011 23:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dit is een mooie rechthoek. Ik had hem bij fotoverkleinen verkleind. Daar geeft hij ook mooi aan dat het 60x40 is, maar met het plaatsen hier veranderd het toch weer. Maar goed, hij staat er en ik laat het maar zo..
Alleen op bezoek geweest in zuid-oostquote:Op zondag 31 juli 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, bedoel je dat je je dorp niet uitgeweest bent?
Zal hem over 20 min bekijken, thxquote:Op zondag 31 juli 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss in het vorige draadje heb ik een filmpje van Jacob gepost van een tornadootje gister
ZOquote:
quote:
Hebben ze je daar niet te eten gegevenquote:
Jawel, maar de terugreis ( lees 3 uur ) is vrij lang, dus nu weer hongerquote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze je daar niet te eten gegeven
hahahahaha, slaap lekker kokje, tot morgen en succes met je vermoeiende vergadering, oogjes openhouden dan hè!!!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
ben er nu wel weg van, morgen een vermoeiende vergaderdagtot een uurtje of 9 vrees ik.
Ceetje, veel plezier op je eerste werkdagDe rest ook werkze morgen.
En dan nu, oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
superkokje, superkokje, slaapt gij al, slaapt gij al?
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
ben er nu wel weg van, morgen een vermoeiende vergaderdagtot een uurtje of 9 vrees ik.
Ceetje, veel plezier op je eerste werkdagDe rest ook werkze morgen.
En dan nu, oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker
nee, die ligt daar wel ergens, maar daar wonen ze nietquote:Op zondag 31 juli 2011 23:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jawel, maar de terugreis ( lees 3 uur ) is vrij lang, dus nu weer honger
Cee, hooguit de Bijlmer is niet the place to be.
gaat wel lukken, is met collega chefs, zal wel weer lachen worden naast het serieuze werkquote:Op zondag 31 juli 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahahaha, slaap lekker kokje, tot morgen en succes met je vermoeiende vergadering, oogjes openhouden dan hè!!!
Kijk dat is dus een leuke meetingquote:Op zondag 31 juli 2011 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat wel lukken, is met collega chefs, zal wel weer lachen worden naast het serieuze werk
aha, topchefs unter einander!! Gezellie!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat wel lukken, is met collega chefs, zal wel weer lachen worden naast het serieuze werk
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:52 schreef Drassss het volgende:
Ah godsklere. Muis zeg aub niet dat het best tornado weer is vannacht he?
De hoeveelste laatstequote:Op zondag 31 juli 2011 23:52 schreef Ceetje.. het volgende:
ik geloof dat ik ook ga slapen
* Ceetje.. steekt laatste peukie aan
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga naar bedje, lekkerzodat ik morgen weer fris en fruitig op m'n werk kan verschijnen
![]()
truste allemaal en tot morgen![]()
![]()
![]()
Houdoe!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga naar bedje, lekkerzodat ik morgen weer fris en fruitig op m'n werk kan verschijnen
![]()
truste allemaal en tot morgen![]()
![]()
![]()
Gaat je niet lukken, tandjes borstelen e.d.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon, de laatste voor ik naar bed ga zometeen en ik VNMZW
Ook Houdoe!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga er ook van tussen, morgen ook weer iets met werk of zo
dat is niet iets van lately toch? Meer iets van oudsher dacht ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:00 schreef mootie het volgende:
Waarom zit er lately zo vaak 'waar' in de tt ?
Dat is al vanaf 't begin mootsiequote:Op maandag 1 augustus 2011 00:00 schreef mootie het volgende:
Dat gebeurt in vlagen, gaat wel weer over.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:00 schreef mootie het volgende:
HEB JE WEER WAT TE ZEIKEN?!?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gebeurt in vlagen, gaat wel weer over.
Persoonlijk vind ik de TT in caps beduidend storender.
Schijnt alleen op de 1e maandag v/d maand te werkenquote:
En dan ook nog op een bepaalde tijd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Schijnt alleen op de 1e maandag v/d maand te werken
Ja, vaag hé.....altijd om 12 uurquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan ook nog op een bepaalde tijd?
Hmm, ik zal er eens op gaan letten.quote:
Hier in Groningen is het nog steeds niets.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Werkt de FM nu nog niet goed?
Ik heb geen brandje gestookt in die zendmasten hoor![]()
Was een prachtig beestjequote:Op zondag 31 juli 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss in het vorige draadje heb ik een filmpje van Jacob gepost van een tornadootje gister
Weet je het zeker dat jij het niet was?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Werkt de FM nu nog niet goed?
Ik heb geen brandje gestookt in die zendmasten hoor![]()
Het is als het staren naar een witte muur. Uiteindelijk zie je alleen nog vlekken.quote:
Daar heb ik geen tijd voor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is als het staren naar een witte muur. Uiteindelijk zie je alleen nog vlekken.
Nee, lijkt me ook. Je moet moedertje spelen.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, lijkt me ook. Je moet moedertje spelen.
Kijk eens op je eigen kinderkamer en houdt mijn foto er eens naast.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is mij nooit helemaal duidelijk geworden, heb jij wel of geen kinderen?
Wij hangen geen opsporingsposters in een kinderkamer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk eens op je eigen kinderkamer en houdt mijn foto er eens naast.
Geen foto's neergezet van je eigen boeventronie dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hangen geen opsporingsposters in een kinderkamer.
Ik vind dat wel wat voor jou.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen foto's neergezet van je eigen boeventronie dan?
mijn heldquote:
Wie? Ik of die muis?quote:
quote:
Ik waggel als Dagobert Duck, maar ik kan weer zonder krukken dus dat scheeltquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de muis
![]()
Hoe gaat het nu met je enkel, kan je al wat beter hobbelen?
tnxquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:23 schreef hondjes het volgende:
http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN/
het debat in Amerika live te volgen via de link..
Zo aantrekkelijk ben je niet dat ik je boeventronie levensgroot in de kamer wil hangen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat voor jou.
Levensgroot in de kamer hangen.
hey Mouse, ik dacht dat het tornadoseizoen wel afgelopen was ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
hmmm, is er eindelijk weer 10% kans op een tornado, zit Andy Seitzer in de buurt, streamt ie niet
Is het ook zo goed als, maar eergister was er nog een leuk beestje zichtbaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hey Mouse, ik dacht dat het tornadoseizoen wel afgelopen was ?
heb d'r al een tijdje niet meer gekeken, heb niet het geduld hen helemaal te volgen, tot ze iets (of nietsquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Hoi Kaatje
[..]
Is het ook zo goed als, maar eergister was er nog een leuk beestje zichtbaar
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:00 schreef mootie het volgende:
Nog meer wensen waar we aan moeten voldoen, voor het goedgekeurd wordt ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gebeurt in vlagen, gaat wel weer over.
Persoonlijk vind ik de TT in caps beduidend storender.
Oh, ik kijk iedere avond wel even, en houdt de tweetjes van Reed Timmer in de gaten. Als er echt iets lijkt te gaan gebeuren wat interessant is om te volgen zetten we 't wel in het daarvoor bestemde topic .quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb d'r al een tijdje niet meer gekeken, heb niet het geduld hen helemaal te volgen, tot ze iets (of niets) hebben
Ja, een Bossche bol in je avaquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
Nog meer wensen waar we aan moeten voldoen, voor het goedgekeurd wordt ?![]()
Ik ken TCM niet, volgens mij. Wij hebben sinds kort op het kanaal van Animal Planet vanaf 18.00 uur TLC. Ook wel een aardige zender, maar waarom in de plaats vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
Kon ik toch afgelopen nacht niet in slaap komen, sleep mij dus terug naar de woonkamer om met TCM dan maar op de bank in slaap te vallen, is TCM uit het zenderpakket gehaald
ze heeft nu een wietplantquote:
Turners Classic Movies, was mijn inslaapvalzender. En ja dat TLC 's avonds op AP zit, daar snap ik niets van. Ik vindt TLC helemaal niet leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ken TCM niet, volgens mij. Wij hebben sinds kort op het kanaal van Animal Planet vanaf 18.00 uur TLC. Ook wel een aardige zender, maar waarom in de plaats van
quote:
Fijn dat je er rekening mee houdtquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu zit ik hier echt in mezelf te lachen
Heb me hier gisteren nog afgevraagd of jij nu wel tevreden was over mijn UI
Wij kijken dat ook niet zo vaak, maar mijn man heeft vanaf 23.00 uur meestal zo zijn vaste zaprondje en komt dan ook op TLC terecht. Vaak slaap ik dan al, maar soms kijk ik even mee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Turners Classic Movies, was mijn inslaapvalzender. En ja dat TLC 's avonds op AP zit, daar snap ik niets van. Ik vindt TLC helemaal niet leuk
oké, als je er echt niet aan kunt wennen, geef maar een seintje, zal ik erover nadenkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je er rekening mee houdt![]()
Het is ff wennen, maar geef me nog een paar dagen, daarna kan je hem altijd weer veranderen
Iedereen hier heeft tenminste een andere UI.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je er rekening mee houdt![]()
Het is ff wennen, maar geef me nog een paar dagen, daarna kan je hem altijd weer veranderen
geef ik toch de voorkeur aan een Bossche Bol hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo geestverruimend als een Bossche bol
zijn herhalingen die al op NG en Discovery zijn geweestquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wij kijken dat ook niet zo vaak, maar mijn man heeft vanaf 23.00 uur meestal zo zijn vaste zaprondje en komt dan ook op TLC terecht. Vaak slaap ik dan al, maar soms kijk ik even mee.
Gaat dan meestal over die vrouwelijke seriemoordenaars
ik kijk ook meestal naar de UI. Ben meestal niet zo van het steeds veranderen hoor, maar vond de bol niet zo mooi, en de hondjes was maar voor even, dat had ik al gezegdquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft tenminste een andere UI.
De twee dagen dat we bijna allemaal dezelfde UI hadden was erg lastig zien/lezen wie wat poste
Goh, hebben wij dan toch nog herhalingen van die zenders gemist??/ Dat kan haast niet, zoveel als ze daar herhalenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zijn herhalingen die al op NG en Discovery zijn geweest
Zal ik een mooie bol voor je zoeken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kijk ook meestal naar de UI. Ben meestal niet zo van het steeds veranderen hoor, maar vond de bol niet zo mooi, en de hondjes was maar voor even, dat had ik al gezegd
Ja, dat vind ik ook zo verwarrend, als users tijdens 1 of andere dezelfde ava hebben en soms lees ik hier wel eens op mijn mobiel en dan zie ik ook geen ava's en moet ik inene namen gaan lezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft tenminste een andere UI.
De twee dagen dat we bijna allemaal dezelfde UI hadden was erg lastig zien/lezen wie wat poste
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik een mooie bol voor je zoeken?
Heb er gisteren zoveel bekeken en kwam deze vlag tegen. Denk dat ik deze maar even houdt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik een mooie bol voor je zoeken?
Voor mij dan ook liever een Bol hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
geef ik toch de voorkeur aan een Bossche Bol hoor.Ben niet zo van de wiet
Ik blijf even zoeken, als je ze resized naar 60x60 worden 't zulke vreemde dingenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb er gisteren zoveel bekeken en kwam deze vlag tegen. Denk dat ik deze maar even houdt.
Maar......als je een mooie bol vindt, kan ik hem altijd opslaan
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij dan ook liever een Bol hoor
dat probleem heb ik dus ook steeds en dan kan Deisyy weer niet zien wat mijn Ui voorsteldquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik blijf even zoeken, als je ze resized naar 60x60 worden 't zulke vreemde dingen
Gaat goed komen, van de week even met photoshop kijken wat ik kan doen voor je zodat 't voor iedereen wél duidelijk is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat probleem heb ik dus ook steeds en dan kan Deisyy weer niet zien wat mijn Ui voorsteld![]()
qoute werkt weerquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat goed komen, van de week even met photoshop kijken wat ik kan doen voor je zodat 't voor iedereen wél duidelijk is.![]()
Laten we natuurlijk wel eerst door Deisyy goedkeuren
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef kaatje50 het volgende:
kan niet meer qouten?
Bossche Bollen trakteren is een duur geintje
Maar als je veel collega's hebt om te trakteren vind ik het duur. Ze kosten al 2,80quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar gelukkig was iedereen maar één keer per jaar jarig
Geen idee, misschien dat D_K dat weet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
Hoe heet het als je bijvoorbeeld in een zin zegt.
Het zal wel niet...
Daar is toch een naam voor? Een vriendin en ik konden er niet meer opkomen. Weten jullie dat?
Consultancy bedrijf hè, meeste collega's zaten bij klanten, meestal een man of 15-20 op kantoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Maar als je veel collega's hebt om te trakteren vind ik het duur. Ze kosten al 2,80
Het wordt heel vaak gedaan, wel en niet tegelijk zeggen, maar het is slecht Nederlands.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat D_K dat weet?
ik vind het nogalquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Consultancy bedrijf hè, meeste collega's zaten bij klanten, meestal een man of 15-20 op kantoor
Ik denk dat het in correct nederlands taalfanaten zouden zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het wordt heel vaak gedaan, wel en niet tegelijk zeggen, maar het is slecht Nederlands.
Weet ook niet hoe ik dat op moet zoeken. Kom er wel weer een keer achter, Er zitten hier
zoveel taalfreaks (of is het freaken??)
denk inderdaad dat het zo genoemd wordt...Dat komt me tenminste bekend voorquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat het in correct nederlands taalfanaten zouden zijn
Taalfreaks is een samenstelling van een nederlands en engels woord;
Maar bedoel je dan een negatieve ontkenning?
Net zoals "het is niet zo dat er geen spullen zijn" ?
Denk dat de inkomens de bossche bollen wel konden betalen hoor;quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het nogalDie kregen van mij een taart of lekker tompoezen van de Hema
Dan ben ik een soort van ballotage-commissie voor UI'squote:Op maandag 1 augustus 2011 22:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
qoute werkt weer
Natuurlijk, als Deisyy hem niets vindt, gaat het niet door![]()
groot gelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat de inkomens de bossche bollen wel konden betalen hoor;
Alhoewel ik nooit op bossche bollen heb getrakteert, altijd op zelf gemaakte taart, of brownies oid
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik een soort van ballotage-commissie voor UI's
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik een soort van ballotage-commissie voor UI's
waar kun je die tagjes halenquote:
Of als subtitle official UI-approverquote:
Neu hoor in 6quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef TjetMaster het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
Dat kan ook, geef ik mezelf een tagjequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of als subtitle official UI-approver
Nog 4 tegaan.... ik wacht op iemandquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog 3 tegaan.... ik wacht op iemand
ik niequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog 4 tegaan.... ik wacht op iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |