Ik heb echt altijd hetzelfde. Maar dat is wel positief. Als ik schoenen bestel, zijn ze in het echt altijd mooierquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:47 schreef ChicaChula het volgende:
Wow zonde hoe Supertrash deze op de site heeft staan zeg, zien er super lelijk uit!
[ afbeelding ]
Terwijl dit ze zijn:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Vind vooral die laatste erg mooi! Slingbacks zijn echt leuk, heb zelf geen een slingbackquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee staan alleen nog schoenen in de Sale.. Nieuwe wintercollectie zag ik staat op de site van Assem... Nog niet op de ST site zelfquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef Lips het volgende:
Het schoenengedeelte van de webshop van Supertrash doet 't nie hier...
Oh, want.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:47 schreef ChicaChula het volgende:
Wow zonde hoe Supertrash deze op de site heeft staan zeg, zien er super lelijk uit!
[ afbeelding ]
Terwijl dit ze zijn:
[ afbeelding ]
He, er komen 2 bliksempjes uit je smileyquote:
Durfde je het weer aan om op de site van Asos te kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
30 euro!??!!??!?! pfff ben ik ff genaaidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:50 schreef megamandy het volgende:
Gefaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren nog maar ¤30,- in de winkel. De nude kleur hadden ze niet meer in mijn maat. Maar nu heb ik ze in het legergroen. Wist helemaal niet dat die kleur bestondZe zijn zo mooi
![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk, ben wel een echte dame he.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:21 schreef Giester het volgende:
[..]
He, er komen 2 bliksempjes uit je smileyhehe
Speel je ook CoD op je heels dan?
Nee de zwarte niet. Zag alleen groen en nude staan. Dit was in Maastricht, de verkoopster zei dat ze echt nog superveel van die schoenen hadden staan toen ze sale begon.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:51 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
30 euro!??!!??!?! pfff ben ik ff genaaidalleen nog groen of ook andere kleuren? Zwart?
Waarom werkt de site niet bij mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:21 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
ja die staan in de Sale op de site!!!!!![]()
Ik had er gister ook problemen mee. Blijft er zo een wieltje draaien? Soms hielp het om de pagina te verversen, maar ook niet altijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom werkt de site niet bij mij.
Ik wist al meteen dat ik het niet moest doen haha, maar deze schoenen samen waren 48 pond!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Durfde je het weer aan om op de site van Asos te kijken
Maar ik vind de bovenste het leukste! Btw ga je binnenkort nog naar New Look in R'dam?
Ben er vandaag weer even geweest en ze hebben wel weer leuke dingen
Respect!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk, ben wel een echte dame he.
Ja bij mij doet ie soms ook vaag.. Maar toen ik paar keer op Sale klikte kwam alles tevoorschijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom werkt de site niet bij mij.
Ik heb ook net twee jurkjes bij Supertrash gekochtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef ChicaChula het volgende:
Behalve dat jurkje van Supertrash dus wat ik net heb gekocht maar die heb ik al 2 uur geleden gekocht die telt niet mee.. Kreeg net al een mail dat ie verzonden is, dus morgen in huis, jeeej
Ik vind het niet echt mooie heels eigenlijk, en als handtas lijk het me ook niks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:04 schreef beammeup68 het volgende:
Stel dat je eigenlijk een mooie elegante handtas wilde,.. maar ook mooie heels.
Het kan.
[ afbeelding ]
ik zag jouw naam, ik blij.. geen fotoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt mooie heels eigenlijk, en als handtas lijk het me ook niks.
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:19 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
ik zag jouw naam, ik blij.. geen foto
Ohja dat, nou foto's maken met schoenen aan ziet er niet uit dus heb ze alleen los.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:19 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
ik zag jouw naam, ik blij.. geen foto
Waarom ziet dat er niet uit?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja dat, nou foto's maken met schoenen aan ziet er niet uit dus heb ze alleen los.Maar ze staan niet op deze pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |