Ik ga niet naar alle dagen van die van mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Introweek is echt baaaas.Prachtige tijd beleefd toen!
Ja. Volgend jaar misschienquote:Op zondag 31 juli 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
Ja, jammer dat je in Leiden bent dan. En niet in Damsco.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 31 juli 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
Iedereen met internetbankieren heeft toch ook iDeal?
Jammer, ik vond het echt super leuk!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga niet naar alle dagen van die van mij.
Dat merkte ik al. Zou wel tof zijn, zitten we waarschijnlijk zelfs op dezelfde faculteit.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja. Volgend jaar misschienIk heb mijn Scandinavische droom nog niet definitief opzij gezet.
EZELLLL ben je ingelootquote:Op zondag 31 juli 2011 17:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga niet naar alle dagen van die van mij.
Dat sla ik ook sowieso over.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het echt super leuk!Alleen het sportgedeelte niet.
Jep, sowieso in hetzelfde gebouw. Daar ben ik al vaak geweestquote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat merkte ik al. Zou wel tof zijn, zitten we waarschijnlijk zelfs op dezelfde faculteit.
Ik een keer. Was leuk.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jep, sowieso in hetzelfde gebouw. Daar ben ik al vaak geweest
Wat gingen jullie dan doen? Die van mij is een driedaagse kamp in Baarn en een dag op school. Ik ga alleen naar de laatste dag, dus de dag op school. Ik heb geen zin om in de bossen te zitten en in worstelen in de modder al helemaal niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het echt super leuk!Alleen het sportgedeelte niet.
Ja.quote:
Echt een afgeragd gebouwquote:
Dat gebouw was best wel treurig ja. M'n moeder heeft daar zelfs nog gezeten.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Echt een afgeragd gebouwWel een erg goede sfeer. Allemaal talenmensen
Wat heeft die gestudeerd dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:41 schreef Dastan het volgende:
Dat gebouw was best wel treurig ja. M'n moeder heeft daar zelfs nog gezeten.
Nederlands.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wat heeft die gestudeerd dan?Mijn moeder heeft hetzelfde gedaan als ik, hehe.
Oh.quote:
Schoolfeesten waren bij mij niet in de school?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |