Vorig jaar meegelopen. Toen waren er zestien geloof ik. Ik kijk inderdaad uit naar het studeren. Hoef waarschijnlijk sowieso geen ruk te doen, aangezien ik erg voorloop op de rest. Geen idee hoeveel er nu zullen zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ach ja, dan ben je iig blij als het collegejaar begint, dan kun je wat rustiger aan doen. Weet je hoeveel mensen het gaan doen? Hoeveel mensen zitten er nu in het eerste jaar? Heb je meegelopen?
Die tropics-tent is echt episch. Een glas met 1L bier voor 5 euro en een plastic beker met 1,25L bier 4 euroquote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lloret is wel echt baas inderdaad.
Heb me daar echt prima vermaakt.
Goed zo.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
Gewoon puur inderdaad. En nog extra gevraagd om zonder ijs te serveren
Is het alleen universitair?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vorig jaar meegelopen. Toen waren er zestien geloof ik. Ik kijk inderdaad uit naar het studeren. Hoef waarschijnlijk sowieso geen ruk te doen, aangezien ik erg voorloop op de rest. Geen idee hoeveel er nu zullen zijn.
Ja, ze proberen je op allerlei manieren te naaien daar.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die tropics-tent is echt episch. Een glas met 1L bier voor 5 euro en een plastic beker met 1,25L bier 4 euro![]()
Ongetwijfeld ook op hbo-niveau, maar ik heb geen idee of het dan ook `Arabische taal en cultuur` heet. Die studie is er sowieso ook alleen in Amsterdam geloof ik. Op andere universiteiten is het onderdeel van `Semitische talen` meen ik.quote:
Hmm. Ok.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ook op hbo-niveau, maar ik heb geen idee of het dan ook `Arabische taal en cultuur` heet. Die studie is er sowieso ook alleen in Amsterdam geloof ik. Op andere universiteiten is het onderdeel van `Semitische talen` meen ik.
En Engels. Maar ik weet het allemaal niet meer, het is zo verdomd lastig.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:32 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht dat jij geschiedenis overwoog, Klinker?
Pffff zou best kunnen. We zijn naar een stuk of 5-6 discotheken geweest die nacht.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, ze proberen je op allerlei manieren te naaien daar.
St. Trop' vond ik wel baas, ben je daar geweest?
Okay, dan zal het dit jaar ook wel zoiets te zijn. Ik heb er ook erg zin in, wordt een leuke tijd, allemaal nieuwe mensen leren kennen, eindelijk iets studeren wat je écht interesseert (hoewel ik toch graag ook Scandinavisch gedaan had). En inderdaad, de eerste tijd is voor jou chillquote:Op zondag 31 juli 2011 17:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vorig jaar meegelopen. Toen waren er zestien geloof ik. Ik kijk inderdaad uit naar het studeren. Hoef waarschijnlijk sowieso geen ruk te doen, aangezien ik erg voorloop op de rest. Geen idee hoeveel er nu zullen zijn.
Is het ook. Al een studiekeuzebegeleider of -test overwogen? Heb ik vorig jaar gedaan. Heeft mij erg geholpen. Had toen ook geen idee wat te studeren.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En Engels. Maar ik weet het allemaal niet meer, het is zo verdomd lastig.
Heb zoveel tests gedaan, ben het helemaal zat. Ik weet het gewoon niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is het ook. Al een studiekeuzebegeleider of -test overwogen? Heb ik vorig jaar gedaan. Heeft mij erg geholpen. Had toen ook geen idee wat te studeren.
Toen ik meeliep had de helft ongeveer een Arabische afkomst.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Okay, dan zal het dit jaar ook wel zoiets te zijn. Ik heb er ook erg zin in, wordt een leuke tijd, allemaal nieuwe mensen leren kennen, eindelijk iets studeren wat je écht interesseert (hoewel ik toch graag ook Scandinavisch gedaan had). En inderdaad, de eerste tijd is voor jou chillHoeveel Nederlanders kiezen die studie eigenlijk?
O, je hebt al tests afgelegd?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb zoveel tests gedaan, ben het helemaal zat. Ik weet het gewoon niet.
Dingen die me totaal niet boeien, maar goed. Het komt wel goed, toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, je hebt al tests afgelegd?Wat kwam daaruit dan?
Oké, zoiets had ik ook verwacht inderdaad. Ga je ook bij een studentenvereniging?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toen ik meeliep had de helft ongeveer een Arabische afkomst.
Ik heb eigenlijk nog geen idee. Moet je je daar nu al voor inschrijven?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oké, zoiets had ik ook verwacht inderdaad. Ga je ook bij een studentenvereniging?
Vast wel. Uiteindelijk kun je toch nog wel veel richtingen op. Met Engels misschien meer dan met geschiedenis, maar goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dingen die me totaal niet boeien, maar goed. Het komt wel goed, toch?
Nee, je kunt in de introweek gewoon een beetje kijken welke vereniging bij jou past, en of je er überhaupt trek in hebt. Dan kun je je inschrijven, of nietquote:Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee. Moet je je daar nu al voor inschrijven?
O, oké mooi. Doe wel mee met de introductieweek, jij ook dus?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee, je kunt in de introweek gewoon een beetje kijken welke vereniging bij jou past, en of je er überhaupt trek in hebt. Dan kun je je inschrijven, of niet
Jep, maar in Leiden dusquote:Op zondag 31 juli 2011 17:36 schreef Dastan het volgende:
O, oké mooi. Doe wel mee met de introductieweek, jij ook dus?
Ik denk dat iedereen wel iDeal heeft toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jep, maar in Leiden dusIk moet me daarvoor nog wel inschrijven trouwens, maar dat moet met iDeal en dat heb ik niet
Vraag me echt af hoe iedereen dat gedaan heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |