SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Jij wilde dat inderdaad niet, als je een man was geweest was je thuis gebleven. Zie daar je antwoord op vraag 2.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WEL GODVERDOMM
[..]
E ALSOF IK DAT WEL WILDE. JEZUS BEN JIJ NOU EEN MAN OF NIET?
Lul niet, volgende week wordt het heerlijkquote:Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef Dastan het volgende:
volgende week wordt het hier ook onmenselijk warm
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij wilde dat inderdaad niet, als je een man was geweest was je thuis gebleven. Zie daar je antwoord op vraag 2.
Ik gniffelde.quote:
DANS JIJ MET MIJ DAN DANSEN WIJ ONS SAMEN BLIJ DAN GAAN WE ZWEVEN DOOR DE LUCHT DE DROMENDANS OP WOLKENquote:Op zondag 31 juli 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ga een lied voor me zingen jij.
[..]
Ik gniffelde.
Denk je?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je er al zo lang over na moet denken: Nee, dan maar niet.
Wat snap je niet?quote:
Dit hele gesprekquote:Op zondag 31 juli 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk je?
Relaties zijn lastig man.
[..]
Wat snap je niet?
Ik voel je broeder, door deze hitte kan ik ook niet normaal functioneren.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit hele gesprek
Kan zijn omdat ik nu de concentratie van een aardappel heb hoor
Ik stik hier bijna, maar niet door de hitte. Griep maakt me echt een zombiequote:Op zondag 31 juli 2011 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voel je broeder, door deze hitte kan ik ook niet normaal functioneren.
Als je er zo lang over na moet denken is die sorry toch niet meer oprecht? Dan kun je het sowieso wel achterwege laten. Wat heb je nou aan een sorry die niet echt gemeend is.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk je?
Relaties zijn lastig man.
[..]
Wat snap je niet?
Je kunt hem verpatsen op Marktplaatsquote:Op zondag 31 juli 2011 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je er zo lang over na moet denken is die sorry toch niet meer oprecht? Dan kun je het sowieso wel achterwege laten. Wat heb je nou aan een sorry die niet echt gemeend is.
Nee, man, veel te warm.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lul niet, volgende week wordt het heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |