Jou naam heb ik wel eerder voorbij zien komen jaquote:Op zondag 31 juli 2011 00:14 schreef Dalando het volgende:
Dale! Je kent mij toch wel? Ik ben ONZ!Famous
Aangenaam.quote:
Ja maar jou ken ik ook niet behalve dat je een keer in me fobo hebt gepostquote:Op zondag 31 juli 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja hallo. Wat zijn dit voor users in de nachtbagger.
Niet aangesproken voelenquote:
Hoiquote:
Je verpest het topic, ga eens slapen ofzo.quote:
Dat motten ze godverdomme 1 keer doen!!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
pas maar op
straks blaast ze je kerk op
wats je ping? ;#$;$;$;$$$;$$$quote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jou naam heb ik wel eerder voorbij zien komen ja
[..]
Aangenaam.
[..]
Ja maar jou ken ik ook niet behalve dat je een keer in me fobo hebt gepostmaar aangenaam.
[..]
Niet aangesproken voelen
[..]
Hoi
ZIE JE WEL!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Aangenaam.
[..]
Ja maar jou ken ik ook niet behalve dat je een keer in me fobo hebt gepostmaar aangenaam.
[..]
Niet aangesproken voelen
[..]
Hoi
Ja, ik had elke keer de Fipo in je fobo, dat was echt fantastisch.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Aangenaam.
[..]
[..]
Niet aangesproken voelen
[..]
Hoi
Nee geen zin in.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Je verpest het topic, ga eens slapen ofzo.
Oh jaquote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, ik had elke keer de Fipo in je fobo, dat was echt fantastisch.
Da's de fucking 9e keer dat je hoi postte. Rot ns op en zoek een leven. Niemand kent je.quote:
Mooie make-up, heel natuurlijk, je ziet het nauwelijks maar accentueert wel haar schoonheden.quote:
Zeg je niet eens hoi...quote:Op zondag 31 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooie make-up, heel natuurlijk, je ziet het nauwelijks maar accentueert wel haar schoonheden.
Erg mooi. Je kan duidelijk zien dat ze op die pop achter haar lijkt.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooie make-up, heel natuurlijk, je ziet het nauwelijks maar accentueert wel haar schoonheden.
2 zielen 1 gedachte alles.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo hehe, kan je eindelijk ns een gesprek gaan voeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |