Lastig he, typen.quote:
✰☾✦★ ~SHINE~ ✰☾✦★ Ja, ik zocht zo een film over een vader en een dochter die opeens bezeten was enzo waarvan iemand mij om 6/7 uur vanochtend een trailer stuurde, maar die ik zonet dus vergeten was. Ik helemaal googelen met sleutelwoorden als "daughter", "father" en meer van die shizz, kreeg ik allemaal resultaten als "FATHER FUCKING DAUGHTER FREE DOWNLOAD". Mja maja, uiteindelijk alsnog gevonden. ✰☾✦★ ~SHINE~ ✰☾✦★quote:Op zondag 31 juli 2011 00:37 schreef Genitalewrat. het volgende:
[..]
hallo geliefde broeder van een andere moeder van de nacht hoe gaat het met jow dan?
slimquote:Op zondag 31 juli 2011 00:42 schreef Genitalewrat. het volgende:
nu verwacht ze natuurlijk dat ik ook ga zeggen dat ik haar ga missen hey? ha daar kijk ik gewoon mooi doorheen he ik doe dat niet hoor
quote:
Custon CSS is echt geweldig!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:43 schreef Dalando het volgende:
[..]! Ik zit er ook aan te denken om een abbo te doen, ik haat het dat ik maar om de 10 sec een post kan maken. Heel lastig voor als ik weer ns liedjes zit te typen. En ik wil custom CSS
Nee. Ik heb dikke vingers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt kanker, aids, anorexia, hiv, cholera, gonorrhea, tyfus en tering. Kut voor je. Maar ik heb toch net geen medelijden.quote:
Dat is nu mijn levensdoel.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt kanker, aids, anorexia, hiv, cholera, gonorrhea, tyfus en tering. Kut voor je. Maar ik heb toch net geen medelijden. [ afbeelding ]
Doe eens lief!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt kanker, aids, anorexia, hiv, cholera, gonorrhea, tyfus en tering. Kut voor je. Maar ik heb toch net geen medelijden. [ afbeelding ]
Eerst ff bankzaken regelen. Moet nogsteeds naar ING om online rekening te activerenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Custon CSS is echt geweldig!
Ik zeg doen!
En dat anno 2011?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Eerst ff bankzaken regelen. Moet nogsteeds naar ING om online rekening te activeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |