Fijne foto. Tof bewerkt, de foto komt erg sterk over. Gemaakt in Griekenland? Aan de deuren te zien wel.quote:
Ja, ergens in curfuquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Fijne foto. Tof bewerkt, de foto komt erg sterk over. Gemaakt in Griekenland? Aan de deuren te zien wel.
Wow, wat een dof, erg mooi hoorquote:Op zondag 4 september 2011 09:09 schreef DitIsFloor het volgende:
@murp Erg tof, alleen had ik het stukje lucht rechts nog eraf gecropt! Het leidt wat af voor mijn gevoel.
[ link | afbeelding ]
Fuchsia II by Floor van den Berg, on Flickr
opt daar nu een klein spinnewebdraadje?quote:Op zondag 4 september 2011 09:09 schreef DitIsFloor het volgende:
@murp Erg tof, alleen had ik het stukje lucht rechts nog eraf gecropt! Het leidt wat af voor mijn gevoel.
[ link | afbeelding ]
Fuchsia II by Floor van den Berg, on Flickr
Heel erg gaafquote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dagje blijdorp gedaan gisteren
[ afbeelding ]
Deze is inderdaad erg tof!!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dagje blijdorp gedaan gisteren
[ afbeelding ]
nee juist niet! Ik vind dit juist wel een leuke toevoeging. Een beetje extra detail.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:54 schreef DitIsFloor het volgende:
Thanks Xlarge en photolex!
En @Holy_Goat | Ja, ik ben bang van wel, haha. Stoort het heel erg volgens jou? Ik heb er niet zo'n last van.
even los van het feit of de foto hdr-achtig is, vind ik jullie wel echt een prachtstel zo samenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef DuBecky het volgende:
[ afbeelding ]
foto van de mooiste dag van mn leven * tot nu toe *
inderdaad, goed bewerkt, lekker apart en niet zo standaard!quote:Op zondag 11 september 2011 08:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nee juist niet! Ik vind dit juist wel een leuke toevoeging. Een beetje extra detail.
It's nature!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |