Ik heb deze foto ook 20 keer zonder duif, op verschillende tijden haha.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef Holy_Goat het volgende:
grappig dat die duif net voorbij vliegt
ik denk dat ik die foto ook nog wel ergens hebquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb deze foto ook 20 keer zonder duif, op verschillende tijden haha.
haha ik heb ook precies die foto. En tien miljoen anderen waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik denk dat ik die foto ook nog wel ergens heb
edit:
yep, alleen kan de mooie niet meer vinden
[ afbeelding ]
ik mis rome
[ afbeelding ]
edit 2:
En nu heb ik honger
Eerlijk? Ik vind de foto mooi qua belichting en dergelijke, maar qua onderwerp een beetje saaiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:32 schreef Holy_Goat het volgende:
Heeft er nog iemand een gedachte bij mijn zwart wit foto? Vraag me af wat jullie er van vinden
Nope. In zwartwit modus gemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind de foto mooi qua belichting en dergelijke, maar qua onderwerp een beetje saaiDe mensen op de foto doen niets bijzonders ofzo
Heb je m ook nog in kleur?
Okeey. Ik had dus al een hekel aan Pbase. En nu is dat nog net ff een beetje erger geworden....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |