Zelf gebruik ik daarvoor vaak een kartonnen nagelvijltje of een stukje schuurpapier (als het steviger karton is)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:57 schreef mainedoll het volgende:
*valt binnen*
[sub]
Maar goed, ik heb het scrappen weer eens opgepakt en ik wil van dat papier met rommelige randen. Ik had vriendlief al zover gekregen om gisteren op een holletje nog met me naar de Pipoos te gaan voor een Paper Distresser, maar dat gaf niet het zelfde effect..
Dus wie kan het me uitleggen? Speciaal papier? Ander "apparaatje"?
Wat mooi geworden!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef simmu het volgende:
zoooooooooo, daar is het dan![]()
het boekje is dus voor mijn ma, voor het geval dat zulks nog niet duidelijk was
voorkant:
[ afbeelding ]
binnenkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik daarvoor vaak een kartonnen nagelvijltje of een stukje schuurpapier (als het steviger karton is)
Wat ik ook wel doe, vooral als ik een iets grover effect wil hebben, is het natmaken van de randjes en dan met mijn vingernagels, de zijkant van een schaar of een mesje de boel vernaggelen. Omdat het papier dan iets meegeeft scheurt het ook iets makkelijker (klinkt tegenstrijdig, I know, maar het is wel zo). En zodra het papier dan droog is is het een lekker rommelig zootje.
Dat zal denk ik hetzelfde effect geven als die Paper Distresser denk ik, want de mevrouw van de Pipoos zei ook dat ze dat met een schaar deed. Maar als ik die Distresser gebruik, komt er wel een leuk rafelig randje aan, maar het gaat niet 'omkrullen' zeg maar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
ik heb het met kaartjes maken geleerd om gewoon met een schaar te doen. Schaar open klappen en erlangs halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |