Want?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die van Boekel mag komend seizoen lekker in de jupiler league gaan fluiten
Je weet dat Ajacied er op geilt om topic te openen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was bezig met een nieuw deel. Twente - Ajax voor de Cruijffschaal #3, waar Berghuis struikelt.
Ajacied422 moet persé topic aanmakenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was bezig met een nieuw deel. Twente - Ajax voor de Cruijffschaal #3, waar Berghuis struikelt.
Ja, ik had de lapo, maar ach.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je weet dat Ajacied er op geilt om topic te openen.
sorry, ik wil de vaart erin houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Denk het niet. Wordt sowieso een lastig verhaal als je niet in het stadion zit.quote:
Het is sowieso een matige scheidsrechter. Maar we hebben niet veel goeds in Nederland.quote:
Nee, je geilt er gewoon op.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sorry, ik wil de vaart erin houden
DERK BOERRIGTER![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat hij die berghuis eruit stuurt terwijl Boilesen geel had moeten krijgen.
Matige trollquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat het kanquote:
En als het om Sulejmani aan de andere kant ging? Wees eerlijk en je ziet dat hij veel te makkelijk valt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh en ik heb liever dat Ajax wint dan dat we verlenging moeten spelen
Echte Twente supporter dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh en ik heb liever dat Ajax wint dan dat we verlenging moeten spelen
quote:
Sjongejonge, die is wel héél flauw..quote:
Iets met ingooien...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Twente Cornelisse heeft gehaald?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ja man want deze schaal is belangrijker dan mogelijkheid om CL te spelen
Precies. De sukkelquote:
quote:
En wel beiden objectief de gele kaart beoordelen. Lik mijn natte reet.quote:
Rosales is nog slechterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
Goedkope backup met ervaring.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
... Je veranderd er niets meer aan.. hoe onterecht het ook was.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een niveau hier.Serieus. Eerst is het fok van boekel met je pleuris zooi. en dan is het 2-1 en is het weer
Nee hoor, hij stond buitenspel, maar die kut van boekel ziet het niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zender loopt vast en Ruiz maakt een wereldgoal?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Wereldgoal, zo eentje die je zelden maakt en ook niet kan verdedigen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
En wel beiden objectief de gele kaart beoordelen. Lik mijn natte reet.
Als ze verlenging afdwingen worden ze toch veel moeierder?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met de wedstrijd van vandaag te maken?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef vincerusso het volgende:
Ajax epic fail
De Boer is een noob in het wisselen
Dat zijn de mensen die voor Twente zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een niveau hier.Serieus. Eerst is het fok van boekel met je pleuris zooi. en dan is het 2-1 en is het weer
xDquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef vincerusso het volgende:
Ajax epic fail
noep hedsjot!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef vincerusso het volgende:
Ajax epic fail
Moet ik dat nog uitleggen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met de wedstrijd van vandaag te maken?
Ik heb nooit gereageerd op die gele kaart. Kijk maar naquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
En wel beiden objectief de gele kaart beoordelen. Lik mijn natte reet.
Biseswar zou hem in de kruising schieten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Een typische goal die Biseswar zou maken
Zit 4 dagen tussenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ze verlenging afdwingen worden ze toch veel moeierder?
Ruiz heeft vorig seizoen een heel seizoen bij moeten komen anders.quote:
Oh ja daarom was het vorig jaar ook altijd het excuus bij PSV en Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Nou mogen ze geen overtreding meer op Cornelissen maken, krijgt hij ook rood..
Daar zaten 2 dagen tussen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh ja daarom was het vorig jaar ook altijd het excuus bij PSV en Ajax
Zit 4 dagen tussen. In andere competities niets meer dan normaal wedstrijden zo dicht op mekaar. Europees komt er altijd tussendoor. Ook in competitie.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet ik dat nog uitleggen?
verlenging > moe > minder woensdag.
Zo het is moeilijk zeg
Ik hoop het. We zijn vandaag nog niet bevooroordeeld dus het zou eigenlijk nog moeten ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wees niet ongerust. Van Boekel regelt nog wel een rooie kaart ofzo.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop het. We zijn vandaag nog niet bevooroordeeld dus het zou eigenlijk nog moeten ja.
Waar is El Hamdoei?quote:
Te weinig lengte voorin bij Ajaxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
Ajax 30 corners ofzo, geen een goeie kans uitgekomen
Helaassssssssssssssssquote:
Ga je nou de hele wedstrijd zo slecht lopen trollen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop het. We zijn vandaag nog niet bevooroordeeld dus het zou eigenlijk nog moeten ja.
Nee dat zijn lange spelers voor Ajax begrippen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen die zeurt over de kopkracht in de ajax-selectie is niet wijs. Alderweireld, Vertonghen, Siem, Sigthorsson, Derk. Allemaal mannen met lengte.
Ajan fanquote:
Het is geen troll.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga je nou de hele wedstrijd zo slecht lopen trollen?
Tegenover Janko en Douglas zijn ze inderdaad kleinquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zijn lange spelers voor Ajax begrippen.
Gewoon heel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hahaha als dit rood isGewoon heel.
Ruiz.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die Boerrigter kijkt uit als een Marokkaan in een juwelierszaak.
heel wat?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hahaha als dit rood isGewoon heel.
Wie?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Boerrighter ziet eruit of hij net 5 hoeren heeft geneukt
Wie is Boerrighter?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Poolse welteverstaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Boerrigterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik ooit een vraag aan De Boer mag stellen is het zonder twijfel 'Wat ziet U toch in Ebecilio'
Ben jij de Ajax selectie spellingcorrector?quote:
Ik zie je al zitten in de persruimte, glaasje appelsap en een mars voor je neus.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik ooit een vraag aan De Boer mag stellen is het zonder twijfel 'Wat ziet U toch in Ebecilio'
De Boer is god?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Ik kijk er alleen naar, jij vroeg net nog of ik de jouwe wilde likken. Sul!
Want daar hebben ze de voetbalkwaliteiten voorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:36 schreef danos het volgende:
Wat doet ajax toch moelijk, gewoon alles ovrr de grond, tik jje ze zo weg.
Ja, en Koeman de duivel.quote:
Blauwe Wicky.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten in de persruimte, glaasje appelsap en een mars voor je neus.
Grols.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Want daar hebben ze de voetbalkwaliteiten voor
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
Dat was geen buitenspel. Wtf. Was gewoon alleen door geweest, kutscheids.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:38 schreef Paul het volgende:
Nog 10 minuutjes en de schaal is voor Twente
Ik heb een andere tv dan jij.quote:
Kampioenequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:38 schreef Paul het volgende:
Nog 10 minuutjes en de schaal is voor Twente
Als je zo geilt op teams die prijzen van Ajax "afpakt" is Psv waarschijnlijk niet het juiste team voor jou, hihi.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zo geilt op teams die prijzen van Ajax "afpakt" is Psv waarschijnlijk niet het juiste team voor jou.
OOH IK SNAP HEM FRUITSCHAL HAahaHAHHHAHAHAquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan Joop zometeen weer naar de supermarkt extra fruit kopen.
Gefrustreerd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zo geilt op teams die prijzen van Ajax "afpakt" is Psv waarschijnlijk niet het juiste team voor jou, hihi.
Die hij weer kan uitdelen in de wijken. Om ze bij elkaar te brengen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan Joop zometeen weer naar de supermarkt extra fruit kopen.
Ik snap hem nu pas, thx voor de uitlegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OOH IK SNAP HEM FRUITSCHAL HAahaHAHHHAHAHA![]()
![]()
Ik sta bekend om de hoge kwaliteit van mijn grappenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OOH IK SNAP HEM FRUITSCHAL HAahaHAHHHAHAHA![]()
![]()
Vies mannetje die Enoh. Bah.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:40 schreef Wilskracht het volgende:
Begin Enoh te missen volg Ruiz desnoods naar de kleedkamer
Als ie daar beter van gaat spelenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze mogen wel hun vinger in z,n holletje doen
Zwart!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was een overtreding. Had wel rood kunnen zijn.
Een tomaat!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was een overtreding. Had wel rood kunnen zijn.
Die is niet goed genoeg volgens de coach van Ajaxquote:
quote:
El Hamdaoui? Die sjokt in totaal een meter of 12 per wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben bloedserieus. Die aanval van Ajax!
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Ajax mist een goede spits, een echte afmaker. En dan laat je een van de beste spitsen van de Eredivisie zoniet de beste in het 2e spelen..quote:
Sigthorsson is fysiek en qua kopkracht de sterkste spits van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Ajax mist een goede spits, een echte afmaker. En dan laat je een van de beste spitsen van de Eredivisie zoniet de beste in het 2e spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |