Vanuit dat perspectief is hij wel heel duidelijk KO.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Fedor vs Hendo vanuit het publiek gezien
Wat een bazen trailer!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:19 schreef Tazmaniac het volgende:
En deze moeten jullie écht kijken als je hem nog niet gezien hebt, LOL x100
Het blijft apart om te zien hoe Chuck beweegt als hij naar gevechten kijktquote:
quote:Doesnt feel right that champ @MarloesCoenen, fight of the night fighter @JohnEinemo and my brother @ValyOvereem are cut from Zuffa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Marloes is geen champ meer, maar idd verdiend niet om gecut te worden. Valentijn weg is volledig terecht natuurlijk.quote:
Hij leeft echt meequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het blijft apart om te zien hoe Chuck beweegt als hij naar gevechten kijkt
quote:Want to know why Overeem was cut? The Reem tells IMMA exclusively this Friday
BREAKING NEWS: Fedor Emelianenko Fired From Strikeforcequote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:18 schreef n00cL30n het volgende:
Hahaha, zo voorspelbaar.
Vooral omdat hij nu echt nog harder kan verkondigen dat Fedor nooit zo goed was als dat men dacht dat hij was.
Volgens mij heb ik hem ooit nog eens horen roepen: "He wouldn't even survive one round with a UFC fighter."
+quote:Less than a week after releasing now-former Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem, the company has now cut ties with their most popular 265-pounder. Following Thursdays UFC 133 press conference in Philadelphia, UFC president Dana White professed Emelianenkos days with Strikeforce are officially over.
Hes being cut, yeah, White matter-of factly stated. Why? Do you think we should keep him?
You guys thought he was the pound-for-pound best in the world, but I thought he was overrated for years.
The 34-year-old suffered a controversial TKO loss to Dan Henderson this past Saturday. Nothing typically sends a fighter to the unemployment line quicker than running the reverse trifecta, but most believed the sports most decorated heavyweight would be the one determining when it was time to bounce.
Unfortunately for Emelianenko, White beat him to the punch and sent him packing.
+quote:Today, the UFC has made a gigantic step towards finally reaching the Latino community. Today, on the heels of the UFC 133 presser in Philadelphia, Zuffa has announced a two year broadcasting deal with Fox Sports Latin America.
Benavidez is dan weer een "kop" groter dan Joe Silva. Ach Benavidez zou onze kont ownen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het blijft apart om te zien hoe Chuck beweegt als hij naar gevechten kijkt
En jezus, wat is Benavidez toch een klein opneukertje! Zelfs Faber, ook al een midget, is een kop groter
Denk dat het een slechte zaak zou zijn als er in de ufc gasten zijn die dat niet kunnenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef Fokski het volgende:
[..]
Benavidez is dan weer een "kop" groter dan Joe Silva. Ach Benavidez zou onze kont ownen.
Ik zal mijn picks morgenavond even posten, inclusief korte uitleg.quote:Event selection will be locked in 1d 21h 20m.
Alsjeblieft niet zeg, voordat Alistair gecut werd was ik al bang dat het zou gebeuren als Fedor van Hendo zou winnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Fedor vs Overeem in oktober?
Ik hoop het niet btw, ik hoef Fedor niet nog een keer zware schade te zien oplopen.
Als ik ergens al 5 jaar train en ze hebben alles tot dan toe voor me geregeld dan vertrouw ik erop dat het goed gaat komen. Zoiets zal dit ook wel zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom zijn die vechters zo loyaal naar GG? dat lijkt op de langere termijn niet in hun belang te zijn daar er geen andere invloedrijke partijen zijn op de Noord-Amerikaanse markt.
Als dit probleem blijft bestaan zal die loyaliteit wel afnemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als ik ergens al 5 jaar train en ze hebben alles tot dan toe voor me geregeld dan vertrouw ik erop dat het goed gaat komen. Zoiets zal dit ook wel zijn.
Hahaha geniaalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Laat je niet misleiden door deze reden. Het zal vast wel een deel v/d waarheid zijn maar niet alles.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:15 schreef McNulty het volgende:
Erg klote voor de GG vechters als dit de reden is waarom zij gecut zijn. Je carriere naar de backseat omdat het management haar twijfelachtige praktijken niet wil opgeven.![]()
Ik ben het ook helemaal eens met Dana en de athletic commission dat je de vechters moet betalen en niet het management. Als de vechters door het management uitbetaald moeten worden zijn ze te afhankelijk. Dat is iets wat GG eigelijk toch goed uitkomt omdat zij hun eigen vechters in hun promotie laten vechten en daarmee dubbel cashen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door McNulty op 05-08-2011 14:26:29 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Als je met een paar man wilt kijken, dan raad ik je aan om een legale stream te kopen: www.ufc.tvquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:37 schreef Opperkwal het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar wij willen morgen met een paar man UFC 133 Live kijken, weet iemand hoe je dit het beste kan aanpakken? Dus waar je het beste kan streamen en zo?
Vet! Vind alleen jammer dat ze Jules Winnfield hebben gebruikt voor Dana White, vond dat meer een rol voor Herb Dean. Rechtvaardig, maar niet om mee te spotten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:19 schreef Tazmaniac het volgende:
En met dit ook nog de beste view denk ik!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Als je met een paar man wilt kijken, dan raad ik je aan om een legale stream te kopen: www.ufc.tv
Kost 20 dollar, dus een eurootje of 14 max. Betalen gaat via credit card of PayPal. Heb je gegarandeerd goed beeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |