Die rechten zijn er niet. Gekocht is gekocht. Opzeggen kan wel natuurlijk, maar geen idee wat de looptijd is van het abonnement.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:25 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
En als ik niet kan mailen vanwege slechthorendheid?.
Dan wil ik in de mail graag aangeven op welke rechten ik mij beroep, daar ik afzie van het abonnement.
http://kpn-customer.custhelp.com/app/ask_allquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:25 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
Dan wil ik in de mail graag aangeven op welke rechten ik mij beroep, daar ik afzie van het abonnement.
Alsof KPN alles in werk gaat stellen, om ervoor te zorgen dat ik niks hoef te betalenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:34 schreef detulp050 het volgende:
[..]
http://kpn-customer.custhelp.com/app/ask_all
U is geen jurist, merk ik? Zoals Wet koop op afstand?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Die rechten zijn er niet. Gekocht is gekocht. Opzeggen kan wel natuurlijk, maar geen idee wat de looptijd is van het abonnement.
Ja, zoek het dan lekker zelf uit....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:08 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
[..]
Alsof KPN alles in werk gaat stellen, om ervoor te zorgen dat ik niks hoef te betalen
Joh, ik vraag in de OP netjes of iemand weet op welke rechten ik mij kan beroepenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:12 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, zoek het dan lekker zelf uit....
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:25 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
Jij ook niet (en ik ook niet), maar lees art. 7:46i lid 5 BW eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:08 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
[..]
U is geen jurist, merk ik? Zoals Wet koop op afstand?
quote:In afwijking van lid 1 is artikel 46d niet van toepassing op de overeenkomst op afstand tot het verrichten van diensten:
a. waarvan de nakoming met instemming van de wederpartij is begonnen voordat de in artikel 46d lid 1, eerste en derde volzin, bedoelde termijn is verstreken;
Ik ben een Idioot, en daarom had ik nooit jullie abonnement mogen nemen? Je bedoelt die rechten?quote:Wie o wie praat mij bij op welke rechten ik hierop kan beroepen?
En dat je van te voren niet zelf een beetje in kunnen schatten ???quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:21 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
Aangemeld, en kon gelijk een programma downloaden en uploaden maar. Ik schrok van de tijd dat dit zou duren... 43 dagen in totaal. Ervan uitgaand dat de computer 24 uur per dag draait.. wanneer je het onderbreekt, moet je ook weer opnieuw beginnen..
Met luttele 300 kb/s upload en in totaal bijna 4 TB aan ruimte, schiet dat natuurlijk niet op zo.
succes daarmeequote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:08 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
[..]
U is geen jurist, merk ik? Zoals Wet koop op afstand?
Dan kom je in het grote callcenter terecht waar ze het standaard antwoord hebben dat dat niet kan. Binnen 7 dagen kan je van deze dienst af komen mits je die niet bedrijfsmatig hebt aangeschaft.quote:
Lol, toen ik er werkte gold dat nog wel degelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:02 schreef Rolfieo het volgende:
• Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd.
Was dat toen wettelijk verplicht of was het gewoon een stukje extra service van KPN?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lol, toen ik er werkte gold dat nog wel degelijk.
Volgens mij was dat nog gewoon een wettelijke verplichting toen? Ik weet he tniet zeker meer. Wel weet ik dat de 7 dagen toen echt voor alle particulieren gold.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Was dat toen wettelijk verplicht of was het gewoon een stukje extra service van KPN?
Voor diensten heeft dat volgens mij nooit geteld, maar zeker weten doe ik dit ook niet. Misschien was KPN ook wel niet goed op de hoogtequote:Op zondag 31 juli 2011 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nog gewoon een wettelijke verplichting toen? Ik weet he tniet zeker meer. Wel weet ik dat de 7 dagen toen echt voor alle particulieren gold.
Nou, dat heb ik zelf nog geinitieerd bij afdeling juridische zaken, en die zijn doorgaans wel goed geinformeerd. Dus geen idee wat daar verder nog aan ten grondslag lag.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Voor diensten heeft dat volgens mij nooit geteld, maar zeker weten doe ik dit ook niet. Misschien was KPN ook wel niet goed op de hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |