Oh wacht ik heb er 4, ik vergat mijn Kramtried CD he. Voor de rest nog wel een stapeltje van mn pa en moe geleendquote:Op zondag 31 juli 2011 00:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks?
Mooie LP
[..]
Dat is niet veel.
Waarom heeft niemand hier cd's?
Tsja ik heb alles gedownload en/of op LP. Hoewel ik al een hele lange tijd zit te denken om de verzameling te verkopen want dan kan ik er een mooie gitaar / auto van kopenquote:Op zondag 31 juli 2011 01:16 schreef BurnaBoy het volgende:
vooral downloaden.
Ik vind het nog steeds "raar' om te betalen voor muziek.(ja het is niet raar maar meer gewoonte) En ja ik heb niks om cds te spelen joh, Geen eigen auto, geen stereo (doe alles via pc joh die staat toch altijd aan)
En muziek onderweg is oordoppen op telefoon.
Ik luister ze echt vrijwel nooit en liggen maar wat te verstoffen.. Terwijl ik er als ik het slim aanpak goud geld voor kan vangenquote:Op zondag 31 juli 2011 01:51 schreef The_Dean het volgende:
Nooit doen, krijg je erg spijt van. Zelfs in heb een paar LP's, maar denk er niet over ze te verkopen.
Pick up heb ik wel hoorquote:
Ach ja, zit wel wat in. Binnenkort maar wat hoesjes kopen en de LP's weer netjes neerleggen etc. Zie wel weer. Verkopen kan altijd nog.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:00 schreef The_Dean het volgende:
Elpee's klinken zoveel lekkerder man. Dat is de charme
Hang ze in een foto lijstje?quote:Op zondag 31 juli 2011 02:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil mijn drie Maiden LP's aan de muur, maar zoek een leuk/stoer ophangdinges.
Even mobiel naar kijken. Zijn ook erug interessant, zullen alleen wel ¤¤¤ zijn, of niet? (Als je de prijs niveau waar ik in rondkijken in ogenschouw neemt)quote:Op zondag 31 juli 2011 01:38 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en voor wie een goede LP wil, zoek eens naar een Ibanez van voor of uit '75.
quote:Op zondag 31 juli 2011 02:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil mijn drie Maiden LP's aan de muur, maar zoek een leuk/stoer ophangdinges.
Heb voor mijne 450 betaald, en krijg het er zo weer voor ongeveer. Ze gaan inderdaad zo rond de 550-450 euro.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Even mobiel naar kijken. Zijn ook erug interessant, zullen alleen wel ¤¤¤ zijn, of niet? (Als je de prijs niveau waar ik in rondkijken in ogenschouw neemt)
En zo'n oude Les Paul heeft natuurlijk wel zo zijn charme.
* Iemand91 is oude gitaren geil...
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Mascotte kan alleen als je jong bent en vrouwelijk.
Echt welquote:
Ik deed vroeger LP's in een plastic sleeve en die hing ik aan spelden in het behangquote:Op zondag 31 juli 2011 02:07 schreef The_Dean het volgende:
Nee, als je wat ouder bent hebben we daar een ander woord voorquote:Op zondag 31 juli 2011 06:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus als ik oud ben, ben ik geen mascotte meer?![]()
Ja, dan kan ik me dat voorstellenquote:Op zondag 31 juli 2011 10:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik deed vroeger LP's in een plastic sleeve en die hing ik aan spelden in het behang.
Als ik in mijn volgende huis meer muur heb wil ik ook misschien wat lp's ophangen, maar wel goed uit de zon. Heb toch wel wat unieke picture discs enzo.
Wat werd het? 'Steek die strat maar lekker in je reet!' ?quote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohboy, reactie gehad gisteravond van die gast die m'n strat wil hebben. Maar die las ik uiteraard pas om half 5 toen ik straal bezopen binnen kwam lopen. En toen leek het me een goed idee om maar een reactie te sturen.
Geen goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |