Ja ik heb geen versterker hier speel thuis ove rm'n computer versterker staat in het oefenhok.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:22 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Sleep je gitaar en versterker naar een geaard stopcontact heen en test het daar even. Dan weet je meteen of het aan je gitaar ligt
Nee, als er totaal geen signaal door loopt, dus alle pootjes ongebruikt, dan maakt dat niks uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nu 2 potmeters die niet aangesloten zijn, kan het daar aan liggen dat die niet verbonden zijn met de rest ook al gaat er geen stroom doorheen ?
Koop een versterker en sleep je gitaar en versterker naar een geaard stopcontact heen en test het daar even. Dan weet je meteen of het aan je gitaar ligtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb geen versterker hier speel thuis ove rm'n computer versterker staat in het oefenhok.
Niet zoals EMG's, maar jij hebt echt een aardingsprobleem.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan alles maar even een kee ropnieuw solderen en kijken of het nog steeds een probleem is
Humbuckers horen toch stil te zijn ?
Mascotte niet, vaste klant door hier te blijven komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef Eindbaas18 het volgende:
John Frusciante en Mark Knopflerzijn voor mij de beste gitaristen ooit!
ze hebben beide heel veel invloed gehad binnen een band, en als solo artiest zijn ze allebei meer dan geniaal! Ze beheersen beide het instrument als helden, en de vocalen van de beiden zijn ook niet misselijk te noemen!
trouwens: Dave Grohl is ook een grote baas![]()
btw, hoe kun je hier een vaste klant worden, of evt een mascotte?
Mascotte kan alleen als je jong bent en vrouwelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef Eindbaas18 het volgende:
ze hebben beide heel veel invloed gehad binnen een band, en als solo artiest zijn ze allebei meer dan geniaal! Ze beheersen beide het instrument als helden, en de vocalen van de beiden zijn ook niet misselijk te noemen!
Nouja ik heb het even getest, ff gitaar van huisgenootje geleend die heeft ookg ewone humbuckers en die ruist hier ook. Komt gewoon door mijn overkill aan apparatuurquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zoals EMG's, maar jij hebt echt een aardingsprobleem.
hmm, vergeet wat ik gezegd heb!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Mascotte kan alleen als je jong bent en vrouwelijk.
Ze kunnen allebei niet zingen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef Eindbaas18 het volgende:
Je kunt even checken of de kast van je computer wel goed geaard is. Wat ook kan helpen is zorgen dat AL je kabels haaks op elkaar liggen ipv lekker rommelig door elkaar heenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik heb het even getest, ff gitaar van huisgenootje geleend die heeft ookg ewone humbuckers en die ruist hier ook. Komt gewoon door mijn overkill aan apparatuur
Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik heb het even getest, ff gitaar van huisgenootje geleend die heeft ookg ewone humbuckers en die ruist hier ook. Komt gewoon door mijn overkill aan apparatuur
Ja dat is vaak sowieso een teringzooiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:35 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je kunt even checken of de kast van je computer wel goed geaard is. Wat ook kan helpen is zorgen dat AL je kabels haaks op elkaar liggen ipv lekker rommelig door elkaar heen
nee man!quote:
Hangt van je stopcontact af. Een ge-aarde verdeeldoos past er wel in, maar dat helpt dan niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je eignelijk ook stekkerdozen die geaard zijn of hang dat alleen van het stopcontact af.
Sterker nog, ik vind de Peppers echt helemaal niks zonder Frusciante.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:45 schreef Eindbaas18 het volgende:
[..]
nee man!
Dat laatste album van Mark Knopfler 'Get Lucky' zingt echt goed en live is ook gewoon steengoed!
John Frusciante heeft inderdaad een periode gehad van 92 tot 98 dat ie alleen op een kamertje zat en als een verstrooide malloot de hele dag door drugs zat te gebruiken. zijn zangkwaliteiten gingen er niet op vooruit. maar na die tijd zingt ie echt goed. als backingvocals bij de Peppers was ie gewoon geyl, daar is geen twijfel over mogelijk! de zang op zijn solo albums kan nog over worden gediscussieerd. daar heeft iedereen een andere kijk op!
Dit, Frusciantequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind de Peppers echt helemaal niks zonder Frusciante.
Het gaat er meer om als je een geaard stopcontact hebt of een ongeaarde stekkerdoos dat dan kan verneueken ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt van je stopcontact af. Een ge-aarde verdeeldoos past er wel in, maar dat helpt dan niks.
Ja, een onge-aarde stekkerdoos in een ge-aard stopcontact helpt nog niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat er meer om als je een geaard stopcontact hebt of een ongeaarde stekkerdoos dat dan kan verneueken ?
Dit. Maar misschien ga ik toch naar hun concert, de kans dat ze nog een keer optreden mét Frusciante is niet echt groot en ik wil ze toch graag live zien...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind de Peppers echt helemaal niks zonder Frusciante.
Dat heb ik ook met sommige bands. Ik wilde nog wel naar Deep Purple, maar toen Jon Lord er ook uit ging, was de rest niet voldoende om me binnen te houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit. Maar misschien ga ik toch naar hun concert, de kans dat ze nog een keer optreden mét Frusciante is niet echt groot en ik wil ze toch graag live zien...
Ja het probleem zit hem voor in m'n bureau waar een computer staat, 2 monitoren, 2 audio monitoren een kleine koelkast, externe audio interface, externe harde schijf, pod hd300.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een onge-aarde stekkerdoos in een ge-aard stopcontact helpt nog niks.
Hehe ja, allemaal niet echt bevorderendquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het probleem zit hem voor in m'n bureau waar een computer staat, 2 monitoren, 2 audio monitoren een kleine koelkast, externe audio interface, externe harde schijf, pod hd300.
Geen goeie combinatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |