Bedankt voor de tip, moet ik nog even bestellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:28 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ben bij hoofdstuk 25 aangekomen van het boek Justice for All: The Truth about Metallica. James is net uit therapie, St Anger is net gereleased en Robert Trujillo is net aangenomen.
Even mee wachten. Misschien kom ik hem zondog op de boekenmarkt in Deventer tegen. dan neem ik hem wel voor je mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, moet ik nog even bestellen.
Oh, vet, is goed!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Even mee wachten. Misschien kom ik hem zondog op de boekenmarkt in Deventer tegen. dan neem ik hem wel voor je mee.
Zondog????quote:
Als je nog andere boeken zoekt, laat het me even weten. Geldt trouwens voor iedereen die naar de barbecue komt.quote:
Oh, sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:29 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Que ? Foei, sparen, kopen en spelen.
Heb wat in mijn hoofd, maar ben de titels kwijt, zoek het thuis wel even op. En voor die andere houd ik met natuurlijk ook aanbevolenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je nog andere boeken zoekt, laat het me even weten. Geldt trouwens voor iedereen die naar de barbecue komt.
Ik ga sowieso wel kijken naar boeken over gitaar- en versterkerbouw al denk ik niet dat ik die tegen zal komen.
Merken en types weet ik niet 123, maar met Roland en Akai zit je meestal wel goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier die hier toevallig mee kan helpen ?
Midi keyboard met verzwaarde toetsen gezocht
En als het gelukt is, toevallig hier iemand interesse in m'n oude midi keyboard dan m-audio oxygen 61
Is goed. Je hebt nog een paar dagen de tijd en anders kun je me zondag altijd nog bellen/sms-enquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb wat in mijn hoofd, maar ben de titels kwijt, zoek het thuis wel even op.
Ja, ik dacht ik noem ze vastquote:En voor die andere houd ik met natuurlijk ook aanbevolen
Klopt maar je weet nooit waar je toevallig tegenaan loopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Nee, zijn over het algemeen niet echt bestsellers
een kip en een ei?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwprijs 175 zie ik dus geen idee verder, eerst ook maar eens kijken wat zo'n ding me zou kosten. Maar roep maar iets
Een appel!quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:20 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
helaas, daar kan ik niet overheen bieden...
"the mixing engineer's handbook" is ook een hele fijne. En, als je (moderne) rock wil mixen, is "mix it like a record"(DVD) van Chrles Dye, ongeveer het standaardwerk, tevens voorzien van vele hele goede files en tutorials.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
"The art of mixing" van David Gibson. Daarin wordt min of meer visueel van alles uitgelegd. Ik moet straks echt een beetje weten waar alle lagen naartoe moeten, en ook iets over frequenties voor bijvoorbeeld de kick, snare, etc. Wat boost je, waar haal je iets weg. Gaat niet echt over een bepaald softwarepakket, zo ingewikkeld ga ik het ook niet maken (niks programmeren bijvoorbeeld)
quote:
Een vriend van me had een tijd terug ook een heel interessant boek gekocht over opnametechnieken. Ik zal de 27e eens even kijken welk boek dat is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
"the mixing engineer's handbook" is ook een hele fijne. En, als je (moderne) rock wil mixen, is "mix it like a record"(DVD) van Chrles Dye, ongeveer het standaardwerk, tevens voorzien van vele hele goede files en tutorials.
Yep.quote:
Jij fotoboek bewijst wat anders!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Boeiend. Ik speel thuis momenteel ook amper, en speel verder ook nog eens voor geen meter, maar toch een huis vol gitaren. Gewoon kopen wat je vet vind, goed kunnen spelen komt vanzelf
Om op een podium te staan hoef je niet zo goed te zijn hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij fotoboek bewijst wat anders!![]()
En ach, misschien ben ik ook wel zo gek om op een tele te bieden, weet alleen niet welke, een sunburst of butterscotch?![]()
Maar ik blijf dus verlekkerd kijken naar een oude Les Paul vondst. Zal wel een tijd duren maar dat is waarschijnlijk maar goed ook
Zijn er nog mensen die gaan bieden bij Daan dan vrijdag?
Pakket schijnt al binnen te zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:38 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom moet ik altijd snelle metalnummers willen spelen
dan ben je eeuwen aan het oefenen om het op snelheid te krijgenen dan hoeft het al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |