Lekker hoor, heb hier ook veel muziek van geluisterd jaren terug!quote:
En die 4 minuten durende gitaarorgasmes in ieder liedjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb hier ook veel muziek van geluisterd jaren terug!
Gitaarorgasmesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En die 4 minuten durende gitaarorgasmes in ieder liedje
Whehehehehe ik moet me gedragen als ik tussen jou en knetter lig.... Hmzzz gaat lastig worden.quote:
Vast omdat ze zo snel langs die hals gaanquote:
Opnemen en hier postenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience doet meezingen met zijn lage stem, wat absoluut niet klinkt

En Limburgs accentquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opnemen en hier posten [ afbeelding ]
Trollscience met zijn 14-jarige zwoele stoeremannenstem
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe ik moet me gedragen als ik tussen jou en knetter lig.... Hmzzz gaat lastig worden.
Geil toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vast omdat ze zo snel langs die hals gaan
Best kjoetigquote:
Ik wil altijd nog eens twinpedal voor mn drumkit aanschaffen en dan monsterlijk snel leren kicken...quote:
Dan is het een kutbandquote:
Je moet als DF wel zoooo strak spelen, en dan hebben ze uiteraard de drums getriggerd op de platen, maar live is dat bijna niet te doen.quote:
Veel bands verzinnen daar iets creatiefs voor zodat het toch goed klinkt, dus dat moeten zij ook kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je moet als DF wel zoooo strak spelen, en dan hebben ze uiteraard de drums getriggerd op de platen, maar live is dat bijna niet te doen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:37 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience doet weer meezingen, wat beter klinkt dan net, maar nog steeds verneukt aangezien hij zulke hoge noten niet haalt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |