Ik schaam me er voor maar jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef WickedTunes het volgende:
TROLL??? Heb je toevallig ook Dragonforce?
tuurlijkquote:
Ik heb ook Dragonforce, wat zeur je?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik schaam me er voor maar ja
Zo ongeveer... uhh... De hele discografie zonder het debuutalbum
Zet die in je walkman dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik luister de ceedee van Marlous!
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijkik wil wel eens weer wat nieuwe mensen ontmoeten
Het is aan de rest dat ik daar geen spijt van krijg
Mensen vinden het niet kunnen dat ik naar Nile luister en ook naar Dragonforce.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ook Dragonforce, wat zeur je?
niks mis met DF hoor... goed verstaanbare metal, mooi meerstemmig en lekker tempo'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ook Dragonforce, wat zeur je?
OH MIJN GOD HIJ GAAT KOMEN!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
Effe kijken hoe ik in Damsco ga komen en hoe ik gaan eten.
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk jij nooit in de OP van t marathon topic?
Dat is ook best saai danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:26 schreef Trollscience het volgende:
Die drummer kan zichzelf geloof ik in 0.3 seconden een orgasme geven
Lekker hoor, heb hier ook veel muziek van geluisterd jaren terug!quote:
En die 4 minuten durende gitaarorgasmes in ieder liedjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb hier ook veel muziek van geluisterd jaren terug!
Gitaarorgasmesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En die 4 minuten durende gitaarorgasmes in ieder liedje
Whehehehehe ik moet me gedragen als ik tussen jou en knetter lig.... Hmzzz gaat lastig worden.quote:
Vast omdat ze zo snel langs die hals gaanquote:
Opnemen en hier postenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience doet meezingen met zijn lage stem, wat absoluut niet klinkt

En Limburgs accentquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opnemen en hier posten [ afbeelding ]
Trollscience met zijn 14-jarige zwoele stoeremannenstem
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe ik moet me gedragen als ik tussen jou en knetter lig.... Hmzzz gaat lastig worden.
Geil toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vast omdat ze zo snel langs die hals gaan
Best kjoetigquote:
Ik wil altijd nog eens twinpedal voor mn drumkit aanschaffen en dan monsterlijk snel leren kicken...quote:
Dan is het een kutbandquote:
Je moet als DF wel zoooo strak spelen, en dan hebben ze uiteraard de drums getriggerd op de platen, maar live is dat bijna niet te doen.quote:
Veel bands verzinnen daar iets creatiefs voor zodat het toch goed klinkt, dus dat moeten zij ook kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je moet als DF wel zoooo strak spelen, en dan hebben ze uiteraard de drums getriggerd op de platen, maar live is dat bijna niet te doen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:37 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience doet weer meezingen, wat beter klinkt dan net, maar nog steeds verneukt aangezien hij zulke hoge noten niet haalt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |