Ieeeeh ik vind dat zoo eng, de Pinkstergemeente. In Den Haag staan ze ook altijd, de frontvrouw helemaal opgemaakt en met gitaar en dan een heuleboel daklozen met een kopje soep die op de melodie kraken erachter. Doodengquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef Peter het volgende:
rustig.
Op weg naar het centrum 1 accordeonspeler, een pinkstergemeente-koor, een doedelzakspeler en trommelaar, een accordeonspeler met een trompettist en 3 anti-visvangst actievoerders onder een visnet op de grond tegengekomen
De wereld wordt gek
Daar heb ik het ook overquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ieeeeh ik vind dat zoo eng, de Pinkstergemeente. In Den Haag staan ze ook altijd, de frontvrouw helemaal opgemaakt en met gitaar en dan een heuleboel daklozen met een kopje soep die op de melodie kraken erachter. Doodeng
Ik wilde die dame vragen of Jezus het wel goed vond dat ze zich opmaakte maar mijn metgezellin hield me tegenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over
'k woon in Den Haag
Al die andere muzikanten die ik noemde waren tegelijk in dezelfde straat bezigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wilde die dame vragen of Jezus het wel goed vond dat ze zich opmaakte maar mijn metgezellin hield me tegen
Vindt Jezus dat goed?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Al die andere muzikanten die ik noemde waren tegelijk in dezelfde straat bezig
Die werd even overstemd door de muziek en het valse gekras, dus kon hem niet horenquote:
Jezus gebruikt gebarentaal, jij heidenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Die werd even overstemd door de muziek en het valse gekras, dus kon hem niet horen
Chuck was er niet vandaag, dat was wel jammer
Jij bent een zeehond! Onze soort knuppelt jouw soort dood.quote:
"Onze soort"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij bent een zeehond! Onze soort knuppelt jouw soort dood.
Just sayin'
Pas maar op, straks krijg je een knuppel in je nek.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je een knuppel in je nek.
Ik weet niet of jij zo groot wel kan hebben.quote:
Zelfs je knuppel is langer?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij zo groot wel kan hebben.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zelfs je knuppel is langer?
Waarom? Het is toch geldverspilling om eventjes te blijven?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed jongens die zeuren dat 20,- al te duur is om even wat te drinken en dus een hele nacht willen blijven zijn niet door de test gekomen.
Snarf praatte niet eensquote:
Goede mentaliteit ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch geldverspilling om eventjes te blijven?
Proud heidenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jezus gebruikt gebarentaal, jij heiden
Als je het kunt missen, prima. Als je op de centen moet letten is het toch een heel ander verhaal, lijkt me.quote:
'k Heb het een beetje druk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze moeten dood, Won.
You up to it?
Hij kan het missen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je het kunt missen, prima. Als je op de centen moet letten is het toch een heel ander verhaal, lijkt me.
Maar wat is het dan precies wat je niet leuk vindt aan zoiets?quote:
Hier nietquote:Op zondag 31 juli 2011 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
Bedankt allemaal
Het was wel vies koud vandaag
de ene helft is op bivak in Soerendonk, de andere heft is op vakantie elders in Europa en hen die niet op vakantie zijn vieren nu om beurten hun verjaardagquote:Op zondag 31 juli 2011 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
Er is hier ook geen ene fuck te doen hè
Ik heb echt al jaren bagger weer op mijn verjaardag. Vandaag wouden we in eerste instantie de bbq aansteken. Maar daar was het echt veel te koud voorquote:
Ik geloof van wel. Ik doe mijn best een valse nicht te worden maar het lukt maar niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
Zijn jullie nog steeds 'de lieven' ?
Ja?
Wij, lief?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
Zijn jullie nog steeds 'de lieven' ?
Ja?
Bartje tochquote:Op zondag 31 juli 2011 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb echt al jaren bagger weer op mijn verjaardag. Vandaag wouden we in eerste instantie de bbq aansteken. Maar daar was het echt veel te koud voor
Ik ken het. Stralend juliweer bestaat niet meerquote:Op zondag 31 juli 2011 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb echt al jaren bagger weer op mijn verjaardag. Vandaag wouden we in eerste instantie de bbq aansteken. Maar daar was het echt veel te koud voor
Echt onwijs frustrerendquote:Op zondag 31 juli 2011 00:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ken het. Stralend juliweer bestaat niet meer
hadden we gepland...quote:
Hier welquote:Op zondag 31 juli 2011 00:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ken het. Stralend juliweer bestaat niet meer
"wilden" is ook goed hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hadden we gepland...
Sorry maar dat deel heeft vakantie
Oh, zit/zat je in die heatwave?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier welTwee dagen regen gehad deze maand
Nee, andere heat wave (volgens mij was die andere in het midwesten, ik zit aan de oostkust) maar het was een paar dagen bijna 40 gradenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, zit/zat je in die heatwave?
Ik zag het op MSNBC
stuur dan nog eens met expresse wat van dat fraais deze kant uitquote:Op zondag 31 juli 2011 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier welTwee dagen regen gehad deze maand
De post is hier niet zo betrouwbaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur dan nog eens met expresse wat van dat fraais deze kant uit
Kom ik een sneeuwman bij je bouwen!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, andere heat wave (volgens mij was die andere in het midwesten, ik zit aan de oostkust) maar het was een paar dagen bijna 40 graden
En dan van de winter weer een meter sneeuw
Gezelligquote:Op zondag 31 juli 2011 00:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kom ik een sneeuwman bij je bouwen!
How very American!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
GezelligDan maak ik daarna warme chocolademelk voor je met marshmellows erin.
Integrerenquote:
Gaan we dan ook met coupons naar Wall Mart om daar allemaal Supersized Products aan te schaffen?quote:
Surequote:Op zondag 31 juli 2011 01:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gaan we dan ook met coupons naar Wall Mart om daar allemaal Supersized Products aan te schaffen?
Oh, jij hebt Nuno gemist?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:03 schreef Keukenkast het volgende:
Dus er is een breezerslet bij gekomen!
Leuk, die was er nog niet
Oh jaaaa, en dan gaan we protesteren tegen abortus en bij de Tea Partyquote:Op zondag 31 juli 2011 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
SureTwee kilo pindakaas en tien liter augurken?
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik hem wasquote:Op zondag 31 juli 2011 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nuno was van de vinho, die vindt breezer minderwaardig en beneden zijn stand
En een state rep op de koffie vragen en zorgen dat ie voor het homohuwelijk stemt in plaats van ertegenquote:Op zondag 31 juli 2011 01:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh jaaaa, en dan gaan we protesteren tegen abortus en bij de Tea Party
en apple pie bakken
Hahaha tja sorry... lichtelijk voorspelbaarquote:Op zondag 31 juli 2011 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
"wilden" is ook goed hoor
En ja, ik vermoedde wel dat je zoiets zou zeggen
En klagen over dumbass Republicans. Trouwens, volg jij het nieuws een beetje daaro? Is er al een akkoord over het schuldenplafond?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik hem was
[..]
En een state rep op de koffie vragen en zorgen dat ie voor het homohuwelijk stemt in plaats van ertegen
Geen flauw idee, sorryquote:Op zondag 31 juli 2011 01:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En klagen over dumbass Republicans. Trouwens, volg jij het nieuws een beetje daaro? Is er al een akkoord over het schuldenplafond?
En dish on Nuno en Mieke
Coke.quote:
oh, hij is veel beter dan Nuno.quote:
der is nu ook niemand om het bed in te pratenquote:Op zondag 31 juli 2011 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en u is opmerkelijk stil voor een nachtploeg member
wutquote:Op zondag 31 juli 2011 01:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
oh, hij is veel beter dan Nuno.
Nuno deed alsof-ie naar de kerk ging
ach, schijnbaar denken sommigen dat, dan ook maar meespelen :3quote:Op zondag 31 juli 2011 01:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
oh gewoon.
nee, vertel. dus jij bent de nieuwe sluttie?
u mist die andere limburger ?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
der is nu ook niemand om het bed in te praten
jij begint met namen te gooien, ik wilde het nog discreet houdenquote:Op zondag 31 juli 2011 01:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Burner?hell no, nothing happened back then
Boeiend, alsof je hem niet bedoeldequote:Op zondag 31 juli 2011 01:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij begint met namen te gooien, ik wilde het nog discreet houden
Je username is ter compensatie?quote:
Gekregen? Geruild voor een breezer?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou, account gekregen ten tijde van een bannetje
KOm maar hoor. *aai over bol*quote:Op zondag 31 juli 2011 01:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie pesten mij, ik ga wel uithuilen bij iemand... wie wil?
Daar moet je seks voor hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |