Ieeeeh ik vind dat zoo eng, de Pinkstergemeente. In Den Haag staan ze ook altijd, de frontvrouw helemaal opgemaakt en met gitaar en dan een heuleboel daklozen met een kopje soep die op de melodie kraken erachter. Doodengquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef Peter het volgende:
rustig.
Op weg naar het centrum 1 accordeonspeler, een pinkstergemeente-koor, een doedelzakspeler en trommelaar, een accordeonspeler met een trompettist en 3 anti-visvangst actievoerders onder een visnet op de grond tegengekomen
De wereld wordt gek
Daar heb ik het ook overquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ieeeeh ik vind dat zoo eng, de Pinkstergemeente. In Den Haag staan ze ook altijd, de frontvrouw helemaal opgemaakt en met gitaar en dan een heuleboel daklozen met een kopje soep die op de melodie kraken erachter. Doodeng
Ik wilde die dame vragen of Jezus het wel goed vond dat ze zich opmaakte maar mijn metgezellin hield me tegenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over
'k woon in Den Haag
Al die andere muzikanten die ik noemde waren tegelijk in dezelfde straat bezigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wilde die dame vragen of Jezus het wel goed vond dat ze zich opmaakte maar mijn metgezellin hield me tegen
Vindt Jezus dat goed?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Al die andere muzikanten die ik noemde waren tegelijk in dezelfde straat bezig
Die werd even overstemd door de muziek en het valse gekras, dus kon hem niet horenquote:
Jezus gebruikt gebarentaal, jij heidenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Die werd even overstemd door de muziek en het valse gekras, dus kon hem niet horen
Chuck was er niet vandaag, dat was wel jammer
Jij bent een zeehond! Onze soort knuppelt jouw soort dood.quote:
"Onze soort"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij bent een zeehond! Onze soort knuppelt jouw soort dood.
Just sayin'
Pas maar op, straks krijg je een knuppel in je nek.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je een knuppel in je nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |