Hmm, dat is jammer dan, maar toch probeer ik hetquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:06 schreef Trollscience het volgende:
Oh kut![]()
Hij is helemaal niet geconnect tering
Hij is heel fruitig. Voor mij té in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm, dat is jammer dan, maar toch probeer ik het
Idd wel erg zoet/fruitig, niet vies though.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij is heel fruitig. Voor mij té in ieder geval.
Oh, uit eten is ook lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heerlijk ik zou zo tegen je aankruipen ..
Maar ik ga uit eten![]()
Jij speelt valsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)numbers_in_the_title
Ik heb net trouwens een echte Boon Kriek uit 2004 gekocht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm, dat is jammer dan, maar toch probeer ik het
Ok ik disconnect weer..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:09 schreef Trollscience het volgende:
Ik had iets verkeerd ingesteld *facepalm*
ik ben knetter ... ik mag dat ?quote:
quote:
quote:
Ik verder een orval een gouden carolus en een paar flesjes st. bernardus.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb net trouwens een echte Boon Kriek uit 2004 gekocht.En effe een Orval. En nog twee biertjes van De Molen. Weer & Wind Bourbon Barrel Aged (16,2%) en Geboren & Getogen.
Echt hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Trollscience stop gewoon even met fappen en fix dit!
Jij bent goed bezig!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik verder een orval een gouden carolus en een paar flesjes st. bernardus.
ja nu welquote:
Begin nou niet over fappen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Trollscience stop gewoon even met fappen en fix dit!
welk programma gebruik je?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:11 schreef Trollscience het volgende:
En nu? Ik dacht dat hij geconnect was? Godverkutkutkut![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |