quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik vaker als ik moe ben. Vaak is dat dan iets van niks doen of slapen.
Ja! Het was best schokkendquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Little MermaidFaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ot & Zien?quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb zin in de marathon![]()
zo ik heeft t gezegd
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb zin in de marathon![]()
zo ik heeft t gezegd
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Little MermaidDas een bekendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Oh god...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Echte professionals worden daar niet op betrapt
In de bank?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lekker in de bank kruipen, tv/radio aan en helemaal niks meer doen
Veel zieken. En heul veul kittens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het druk?
Wij zijn lekker aan het strand geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sneeuwwitje
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sneeuwwitje
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Allemaal lariekoek ja!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mooi getekend welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sneeuwwitje
I Like: een prinsesje met ballen
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |