quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Little MermaidDas een bekendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Oh god...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Echte professionals worden daar niet op betrapt
In de bank?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lekker in de bank kruipen, tv/radio aan en helemaal niks meer doen
Veel zieken. En heul veul kittens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het druk?
Wij zijn lekker aan het strand geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sneeuwwitje
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sneeuwwitje
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Allemaal lariekoek ja!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mooi getekend welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sneeuwwitje
I Like: een prinsesje met ballen
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Tenerifequote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TenerifeOja, jij wist niet waar dat lag he
Ondertussen wel?
Dan kan ik gewoon mn eigenes muziekjens blijven luisteren dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:56 schreef Trollscience het volgende:
Oke, ik heb de heftigste shit bij elkaar gepakt die ik kon vinden. Daar tussen door nog wat melodeath
Vettofquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar ging zo een jongen uit mijn klas altijd naartoe, ieder jaar
Putjesschepperquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:56 schreef Trollscience het volgende:
Oke, ik heb de heftigste shit bij elkaar gepakt die ik kon vinden. Daar tussendoor nog wat melodeath
het zal me benieuwenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:56 schreef Trollscience het volgende:
Oke, ik heb de heftigste shit bij elkaar gepakt die ik kon vinden. Daar tussendoor nog wat melodeath
Mijn laatste halfuur had je best kunnen luisteren.. Jaren 80 liedjesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan ik gewoon mn eigenes muziekjens blijven luisteren dus.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:57 schreef Joooo-pi het volgende:
straks ook nog Vandenberg - Burning heart?
Ik ga niet switchen voor een half uur.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn laatste halfuur had je best kunnen luisteren.. Jaren 80 liedjes
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laatste.. voor een minuutjeWie was na mij en zit klaar?
Bam, ik heb 'm gekocht!quote:
ben je flieft ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze![]()
oeh ik ga zo liefdes liedjes luisteren
Luister eens Good and Uglyquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze![]()
oeh ik ga zo liefdes liedjes luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |