abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100128809
Als ze in Israël stormfront posts gaan vertalen kunnen ze hetzelfde gesprek houden over ons. Wij kennen heel die sites niet en kunnen ze ook niet lezen dus de ts kan maar wat roepen.
pi_100128871
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En nu wordt er geconstateerd dat Israël ook radicale elementen in zich heeft wat normaliter enkel van Arabieren en moslims wordt vertoond.
Alsof we dat nog niet wisten.

En als dit soort afbeeldingen van het kamp naar buiten kwamen met de test: boycott nederland! dan zou de discussie hier ook anders zijn.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100128895
Doet me denken aan enkele posts van vorige week:

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:47 schreef Marlan het volgende:

[..]

Een hoop Joden zitten ook triomfantelijk te twitteren hoe blij ze wel niet zijn met de moordpartij op de Noorse jeugd. Want hoe durft de Noorse regering aanstalten te maken om Palestina te erkennen?!
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:50 schreef Gulo het volgende:

[..]

Is dit een troll of zo? (toepasselijk i.v.m. Noorwegen :D )

Gelukkig juicht neemt dit toe. Enkele dwazen op internet na. Als dit en masse bijval zou krijgen van uit conservatieve/libertarische hoek, zouden de poppen aan het dansen zijn denk ik.
pi_100128940
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En als dit soort afbeeldingen van het kamp naar buiten kwamen met de test: boycott nederland! dan zou de discussie hier ook anders zijn.
die foto :)
  Eindredactie Games zaterdag 30 juli 2011 @ 17:00:56 #30
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_100128950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Joden O+
Neuzen O+
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_100129401
Veel Joden plegen masaal taqiyah naar de Europese goyims toe. Op Engelstalige sites veinzen ze sympathie voor de Noren, maar op Hebreeuwse gorgelsites gaan ze helemaal los. Want in de ogen van (extremistische) Joden zijn Europese blanke niet-joden niks waard. We zijn net genoeg om hun slaven te zijn.
pi_100129451
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:52 schreef C_N het volgende:

[..]

medi is een jood ?
hoeveel reakties komen er niet op alleen al dit forum / als er weer eens een palestijn zijn zichzelf opblaast in Israel .
en zelfs ook joden er voor zijn . zo het is weer een topic zoals al de anderen .

wand kijk naar jou eigen reacties je haal het palestijnse vraagstuk er weer bij .. zo waar dit weer eindig is het bekende liedje :Y

als je zo de wereld zou gaan af surfen dan kom je reacties ook tegen in anderen landen maar nu is het Israel weer en dan ow ow ow .ik ga weer wat nuttigs doen .litera'oth

Nee, Goldberg.

Het enige wat ik er uit kan halen uit jouw post is dat ik Palestijnen er bij zou halen, maar ik heb met geen woord over Palestijnen gerept in tegenstelling tot jouw persoon. Gelieve wat duidelijker te typen, je punt is mij bij verre na van duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 01-08-2011 15:05:34 ]
pi_100129512
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

We? Niet iedereen is zo wel gelezen als jij.

quote:
[ afbeelding ]
En welke publieke Nederlandse figuur zou dan een uitspraak doen gelijk aan bovenstaande?
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2011 @ 17:17:56 #34
137949 Disana
pi_100129658
Misselijkmakend, maar wat is er nieuws aan. Joden zijn niet heilig of perfect, lelijke mensen heb je overal en in het klimaat in Israël heb je nu eenmaal kans dat de haat een tandje hoger opgeschroefd staat. Hebben wij niet een eigen partij die daar ook hard aan werkt, en wordt er hier ook niet steeds meer ongegeneerd geroepen?
pi_100129811
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

We? Niet iedereen is zo wel gelezen als jij.

[..]

En welke publieke Nederlandse figuur zou dan een uitspraak doen gelijk aan bovenstaande?
Mij lijkt het toch wel duidelijk dat mensen die in een hol als het midden-oosten wonen wat vaker dan bijvoorbeeld in het westen radicaler zullen zijn.
En ik denk dat geen publieke Nederlandse figuur zulke uitspraken zou doen. En Wilders, ik neem aan dat je op Geert doelt, ook niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100129870
Misselijk gewoon , heb er geen andere woorden voor.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100129963
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mij lijkt het toch wel duidelijk dat mensen die in een hol als het midden-oosten wonen wat vaker dan bijvoorbeeld in het westen radicaler zullen zijn.
Lees ik het goed wanneer ik uit je post afleid dat je Israël als staat ook als een hol in het Midden Oosten integreert en of de uitlatingen van deze personen? Want dat is niet het geval, zijn over het algemeen toch zeer intelligente mensen en het onderwijs in Israël is ver superieur aan die van omringende landen in het Midden Oosten.
quote:
En ik denk dat geen publieke Nederlandse figuur zulke uitspraken zou doen. En Wilders, ik neem aan dat je op Geert doelt, ook niet.
Nee, ik doelde niet op Wilders, ik doelde op Nederlandse publieke figuren zonder een verborgen verwijzing, dit in tegenstelling tot de joodse mensen die wel deze uitspraken hebben gedaan - als het waar is iig -, mensen die wel publieke figuren zijn.
pi_100130183
Die hele conclusies die mensen aan die jeugd verbinden aan de hand van de foto van dat spandoek ...

Wat zijn mensen toch dom.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_100130227
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lees ik het goed wanneer ik uit je post afleid dat je Israël als staat ook als een hol in het Midden Oosten integreert en of de uitlatingen van deze personen? Want dat is niet het geval, zijn over het algemeen toch zeer intelligente mensen en het onderwijs in Israël is ver superieur aan die van omringende landen in het Midden Oosten.
Ehm... even proberen uit te leggen :P Israël ligt tegen die hol aan, een hol dat vijandig naar ze is. Nu ook hun bondgenoot Egypte niet meer zo lief is voor ze, krijgen die mensen daar ook angst lijkt me. Angst dat er iets gaat gebeuren. Als je dan ziet dat mensen die je haten dood worden gemaakt, dan zal je daar natuurlijk niet wakker van liggen ;) Dat mensen blij zijn snap ik wel ergens, maar zou het zelf niet zijn.
quote:
[..]

Nee, ik doelde niet op Wilders, ik doelde op Nederlandse publieke figuren zonder een verborgen verwijzing, dit in tegenstelling tot de joodse mensen die wel deze uitspraken hebben gedaan - als het waar is iig -, mensen die wel publieke figuren zijn.
Ik weet zo niet wie hoor :P
pi_100130304
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:11 schreef Marlan het volgende:
Veel Joden plegen masaal taqiyah naar de Europese goyims toe. Op Engelstalige sites veinzen ze sympathie voor de Noren, maar op Hebreeuwse gorgelsites gaan ze helemaal los. Want in de ogen van (extremistische) Joden zijn Europese blanke niet-joden niks waard. We zijn net genoeg om hun slaven te zijn.
Goh...het zijn net moslims dus. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_100130350
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ehm... even proberen uit te leggen :P Israël ligt tegen die hol aan, een hol dat vijandig naar ze is. Nu ook hun bondgenoot Egypte niet meer zo lief is voor ze, krijgen die mensen daar ook angst lijkt me. Angst dat er iets gaat gebeuren. Als je dan ziet dat mensen die je haten dood worden gemaakt, dan zal je daar natuurlijk niet wakker van liggen ;) Dat mensen blij zijn snap ik wel ergens, maar zou het zelf niet zijn.
Ja dat snap ik ook wel, onderbuik gevoelens zal je altijd wel hebben, al is het in een klein select tokkie gedeelte van het volk, maar de uitspraken hier zijn gedaan door prominente en publieke figuren, dat is wat mij een beetje in het verkeerde keelgat schiet. En ja, extremere omstandigheden, zullen extremere uitspraken met zich mee brengen, maar als we de relevantie bekijken, zou een land wat zoveel en dichtbij in aanraking is gekomen met vergelijkbare aanslagen zou je toch wel meer begrip en nuances verwachten.
pi_100130457
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel, onderbuik gevoelens zal je altijd wel hebben, al is het in een klein select tokkie gedeelte van het volk, maar de uitspraken hier zijn gedaan door prominente en publieke figuren, dat is wat mij een beetje in het verkeerde keelgat schiet. En ja, extremere omstandigheden, zullen extremere uitspraken met zich mee brengen, maar als we de relevantie bekijken, zou een land wat zoveel en dichtbij in aanraking is gekomen met vergelijkbare aanslagen zou je toch wel meer begrip en nuances verwachten.
Ben ik het wel mee eens. Maar de reacties zijn toch van 'normale' burgers? :@
pi_100130504
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens. Maar de reacties zijn toch van 'normale' burgers? :@
Helaas niet.
pi_100130545
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Helaas niet.
wie dan ?ik kan er ook niet iets uit halen van dat het prominenten figuren zijn .
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2011 @ 17:44:39 #45
137949 Disana
pi_100130614
Ik kan niet vinden dat dit uitspraken zouden zijn van prominenten? Als dat zo is, dan is het een stuk kwalijker dan ik dacht.
pi_100130649
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Helaas niet.
Het gaat toch om een waarnemening van een 'prominent figuur'? Die reacties vindt hij op internet.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:51:33 #47
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_100130823
Waarom vind TS het belangrijk wat ze er in Israël van vinden?
Waarschijnlijk vind je op Franse, Spaanse, Zweedse, Nederlandse etc etc sites ook wel van dit soort reacties.
pi_100130839
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het gaat toch om een waarnemening van een 'prominent figuur'? Die reacties vindt hij op internet.
daar kom ik ook op uit het is een niet zo prominent figuur hij schilderd wat en woon in ja tel-aviv .
ik wil hem wel eens willen horen als er iets gebeurd (een familie word vermoord in Israel) en hij dan de heiligen reacties op fok eens kon lezen _O-
pi_100130872
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarschijnlijk vind je op Franse, Spaanse, Zweedse, Nederlandse etc etc sites ook wel van dit soort reacties.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 18:09:23 #50
80268 kLowJow
That's Gay
pi_100131296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die zijn inmiddels toch ook allemaal aan bod gekomen? De Nederlandse, Italiaanse en nog een paar andere iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')