Da's best mooi hoor, zo'n 3cylinder dieseltje. Superzuinig en het zal je verbazen hoe goed zoeentje mee kan komen in het verkeer. Zelfs de snelweg gaat best...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Toch niet een 1.2TDI koffiemolen? Wat een draak van een motor is dat.
Hij is behoorlijk traag. Ja je komt mee in het verkeer maar dat doet een C1 ook.... Hij maakt een hoop tering herrie als je 130km/uur rijdt. Je kan niet eens normaal praten met je passagiers. En 1:22 is helemaal niet zo superzuinig, een 1.9tdi rijdt ook makkelijk 1:20.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Vervolg van Jan Modaal bak
_________________________________________________________________________________________________
[..]
Da's best mooi hoor, zo'n 3cylinder dieseltje. Superzuinig en het zal je verbazen hoe goed zoeentje mee kan komen in het verkeer. Zelfs de snelweg gaat best...
Het geluid klinkt wat grof en een tikkeltje luid, maar wat boeit dat.
Verzekering en wegenbelasting stelt niet zo heel veel voor vergeleken bij de overige kosten natuurlijk... Iets van 300 euro p maand als ik mij niet vergis, ook al heb ik levenslang maximale no-claim bijeen gespaard...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:33 schreef vosss het volgende:
Het zou mij verbazen als die auto meer dan 600 euro per maand kost om op de weg te houden aan verzekering en belasting. Ik gok zelfs dat het een stuk minder dan dat is.
Jouw mening, niet mijn ervaring en ik rij al heel lang Porsche en ik heb er ook velen gehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar na 3x begint het gewoontjes te worden en is het helemaal niet specia
Als een stel neukende robots in een leeg olievat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
start zon 1.2TDi eens in de winter, dat kreng scheeuwt het uit. lijkt wel als of het uit mekaar dondert
Ik vind het grappige autos. Iets te klein voor me (ivm lengte) maar ik zou anders best zo'n ding willen hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als een stel neukende robots in een leeg olievat.
Vrij naar JC.
Ik vind Porsches fijne auto's om mee te rijden. Combinatie van een echte sportauto met een dagelijks bruikbare auto.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Mag ik vragen DS4: waarom heb jij een Porche? Om het imago? Of toch echt om het vermogen: de acceleratie en de topsnelheid?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
start zon 1.2TDi eens in de winter, dat kreng scheeuwt het uit. lijkt wel als of het uit mekaar dondert
Alleen jammer dat ik al menigeen heb gehoord die zijn koppakking eruit had na ca. 70 dkm.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, de boodschappenautootjes zijn nog niet langsgeweest, oftewel Aygo, C1 en 107. Die komen echt met velen tegelijk de weg op.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou die Porche zal wel leuk zijn om te hebben maar zelfs al kon ik het betalen, dan deed ik het nog niet.
Heb 1x in een Porche mogen meerijden, en die snelheidsacties bij stoplichten zijn inderdaad prachtig. Maar na 3x begint het gewoontjes te worden en is het helemaal niet speciaal meer.
Dat zal voornamelijk komen door de rijstijl en korte stukken.quote:Op zondag 31 juli 2011 08:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik al menigeen heb gehoord die zijn koppakking eruit had na ca. 70 dkm.
Het is een 'korte stukken auto', dus daar moet ie tegen kunnen.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zal voornamelijk komen door de rijstijl en korte stukken.
Hmm, die motortjes die werken zich helemaal de klere op bijv. een snelweg waar jouw 5 cilinder 2,5 liter het lekker rustig aan mag doen.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zal voornamelijk komen door de rijstijl en korte stukken.
Dat ding is aids onder de motorenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Vervolg van Jan Modaal bak
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
Djeez, komt die teringherrie weer goed als hij warm is? dat moet wel een genotje zijn op de snelweg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |