abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100118542

Filmpjes van de voorbereiding.

Eerstvolgende wedstrijden
30/7 FC Twente - Ajax 20:00 (JCS)
3/8 Afscheidspot EVDS
7/8 De Graafschap - Ajax 14:30 (Eredivisie)
pi_100118568
Ik denk dat de clubs Galatasaray, Besiktas en Fenerbahce in principe niets onderdoen voor Ajax, PSV en FC Twente. Dat Twente wel van Fenerbahce heeft gewonnen doet daar niets aan af. Je kan pas een eerlijke vergelijking maken als ze structureel tegen elkaar zouden spelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:07:56 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100118597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik denk dat de clubs Galatasaray, Besiktas en Fenerbahce in principe niets onderdoen voor Ajax, PSV en FC Twente. Dat Twente wel van Fenerbahce heeft gewonnen doet daar niets aan af. Je kan pas een eerlijke vergelijking maken als ze structureel tegen elkaar zouden spelen.
Ik denk dat die speelstijl die ze in Turkije hebben zich beter leent voor de groepsfase dan voor het knock-out deel van het toernooi. Het zal dus afhankelijk zijn van de fase waarin de teams elkaar treffen.
Life is what you make it.
pi_100118675
Voor de mensen die het nog niet weten. Steek = Kas

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ver-Stekelenburg.htm
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_100118691
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:12 schreef Stiggie het volgende:
Voor de mensen die het nog niet weten. Steek = Kas

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ver-Stekelenburg.htm
Werd gisteren al door Ajax.nl zelf vermeld.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_100118752
Waarom staat die vieze El Ham in de TT als Steek weg is ;(
pi_100118785
De telegraaf is ook weer lekker bezig

Eigen Kijk: Cruijff en Ajax (2)
30 jul. 2011, 05:15
Terwijl hij dacht zijn fluwelen revolutie af te kunnen ronden met de aanstelling van een ‘voetbaldirecteur’, is Johan Cruijff opnieuw door Ajax gepiepeld. In plaats van ondersteuning voor de man die als eerste op de barricaden ging staan, is de koers verlegd. Een maand geleden gaf schrijver dezes aan, dat er veel niet klopte in het proces dat binnen Ajax gaande was.
Dit leverde een fikse discussie met Cruijff op, die het volste vertrouwen had in de benoemingscommissie die bezig was om een team te formeren die zijn visie zou ondersteunen en uitbouwen. Intussen is Cruijff van de barricade in een getraliede kooi terecht gekomen. Zijn voorstel om oud-speler en geslaagd zakenman Tscheu La Ling als directeur aan te stellen, werd door zijn vier collega’s in de raad van commissarissen getorpedeerd.

In het gisteren in TELESPORT gepubliceerde interview met Ling werd pijnlijk duidelijk, dat de gevolgde procedure aan alle kanten rammelde. Dat gold ook voor het optreden van rvc-voorzitter Steven ten Have, die daarmee bij praktijkmensen als Cruijff en Ling de plank mis heeft geslagen. Gaat Ten Have op dezelfde voet verder, dan begint hij in het topvoetbal aan een kansloze missie. Zo moet je niet met de uitspraak ‘Een voetbalclub moet je als een bedrijf runnen…’ aankomen.

Je wordt er keihard op afgerekend. Desondanks slingerde Ten Have het stoffige cliché weer opgepoetst de wereld in. Ook om als voetbalrookie te acteren dat je Cruijff naar je pijpen laat dansen is een grove overschatting van jezelf. Deze week kreeg ik reacties op m’n bord van (voormalige) werknemers van het managementadviesbureau Berenschot op de koppeling van Ten Have aan Ajax. Die vielen niet mee. Nadat Ten Have in 1993 afstudeerde aan Nyenrode, reikte Berenschot de student de hand.

Negen jaar lang kreeg hij alle kans om zich te ontwikkelen en door te groeien richting de functie die hij vanaf 2003 aan de Vrije Universiteit in Amsterdam zou gaan bekleden.Ten Have heeft dus veel aan zijn eerste werkgever te danken. Toch sleepte hij Berenschot op 24 december 2008 voor de rechter. Het ging om een heruitgave van een boek, dat Ten Have in 2003 in opdracht van zijn werkgever met enkele collega’s had geschreven. Een van zijn bezwaren was, dat bij de heruitgave in 2008 zijn naam slechts in het voorwoord werd genoemd en niet op de cover prijkte, zoals in 2003 wel het geval was geweest. Wie het vonnis leest, vraagt zich af wie het in zijn hoofd haalt om voor zo’n vergrijp de confrontatie met een voormalig en goed werkgever aan te gaan.

Maar net als met Cruijff, kreeg Ten Have wel zijn zin. Een passage uit de uitspraak: ‘Berenschot wordt bevolen dat zij de publicatie staakt van de Editie 2008 en iedere bewerking daarvan die geen vermelding bevat van zijn naam op dezelfde plaats en op dezelfde lettergrootte als waarop deze naam in de Editie 2003 is vermeld.’Dit zegt iets over de loyaliteit van Ten Have. Loyaliteit dat In het voetbal ook wel clubliefde wordt genoemd. Daarom doen topsporters vaak iets vrijwilligs terug richting de sport of club die ze zoveel gegeven heeft. Zo reisde Ruud Gullit de wereld over om het WK 2018 naar Nederland te halen. Hij declareerde daarvoor geen euro.Dit staat dus haaks op de visie van Ten Have dat commissarissen bij Ajax een vergoeding voor hun inzet moeten krijgen. Cruijff ziet hem aankomen. Maar met de stemverhouding vier tegen één zal Ten Have ook dan zijn gelijk gaan halen.
pi_100118843
Ik word echt doodmoe van die Telegraaf-hetze tegen alle lui die Cruyff durven tegen te spreken :r :r :r

Ik denk echt dat dit door Cruyff zelf allemaal wordt ingefluisterd. Ik ben blij dat er nu meer voetbal in de geledingen van Ajax te vinden is maar als Cruyff echt denkt om niet op vergaderingen te hoeven verschijnen en alles vanuit zijn Spaanse paleisje kan gaan zitten orakelen mag ie van mij per direct weer opdonderen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100119144
We doen wel echt goede zaken qua verkopen en aankopen als Ham ook nog voor 4 miljoen verkocht wordt.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:50:36 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100119351
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt doodmoe van die Telegraaf-hetze tegen alle lui die Cruyff durven tegen te spreken :r :r :r

Ik denk echt dat dit door Cruyff zelf allemaal wordt ingefluisterd. Ik ben blij dat er nu meer voetbal in de geledingen van Ajax te vinden is maar als Cruyff echt denkt om niet op vergaderingen te hoeven verschijnen en alles vanuit zijn Spaanse paleisje kan gaan zitten orakelen mag ie van mij per direct weer opdonderen
Ik vind dat wel meevallen qua hetze, voorlopig gaat het met de jeugdopleiding zoals Cruijff wil qua organisatie en personen.

De Telegraaf heeft zelf uiteraard meer baat bij een onafhankelijke Cruijff omdat hij nu als lid van de RVC geen mening over Ajax meer mag geven in zijn column
pi_100119425
Ik hoop wel dat ze nog iets gaan aantrekken van de transfersom van Steek en evt El Ham... wellicht toch nog een spits en Babos als reservekeeper
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:58:13 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100119453
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel dat ze nog iets gaan aantrekken van de transfersom van Steek en evt El Ham... wellicht toch nog een spits en Babos als reservekeeper
Een ruil Ham-Lens lijkt me wel wat met wat bijbetaling
pi_100119469
Ik ben ook niet zo kapot van Lens eigenlijk...
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:00:40 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100119496
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook niet zo kapot van Lens eigenlijk...
past beter bij Ajax dan Ham, die twee schijnen elkaar ook niet te liggen
pi_100119516
Wij hebben genoeg aanvallers. Geld besteden aan nieuwe centrale verdediger die er staat als Vertonghen verkocht wordt.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:02:40 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100119542
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:01 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wij hebben genoeg aanvallers. Geld besteden aan nieuwe centrale verdediger die er staat als Vertonghen verkocht wordt.
Genoeg aanvallers?
pi_100119586
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Genoeg aanvallers?
Sulejmani, Ebicillio, De Jong, Ozbilliz, Boerigter, Siegtorson, Sererro (eventueel)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:07:58 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100119638
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Sulejmani, Ebicillio, De Jong, Ozbilliz, Boerigter, Siegtorson, Serorro (eventueel)
OK, zo wel genoeg maar helaas niet goed genoeg
pi_100119645
Nu ff met goede spelling
pi_100119673
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nu ff met goede spelling
Sulejmani, Ebecilio, De Jong, Ozbiliz, Boerrigter, Sigthórsson, Serero
pi_100119782
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK, zo wel genoeg maar helaas niet goed genoeg
Dit! Weinig kwaliteit, goede buitenspeler zou niet gek zijn.
pi_100119880
Ik vind Boerigter en Sulejmani goed genoeg. Ebecillio, Ozbilliz en Serero zijn goede vervangers.
pi_100119933
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Serorro

:? :? :?
pi_100119946
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik vind Boerigter en Sulejmani goed genoeg. Ebecillio, Ozbilliz en Serero zijn goede vervangers.
Boerrigter, Ebecilio en Özbiliz.

Moeilijk he, namen goed schrijven?
pi_100119953
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:22 schreef muzas het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

:? :? :?
:D _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: