Dit lijkt me een goed uitgangspunt, maar wat mij betreft ligt hier niet per se de grens. Als iedereen Clerks een ideale stonerfilms vindt (ondanks dat het amper over wiet gaat) moet die uiteraard gewoon genomineerd worden. Wel wil ik het graag in het comedy-genre houden.quote:Stonerfilm is een filmgenre, waarin het gebruik van marihuana of cannabis centraal staat. Films binnen dit genre geven meestal een komische of positieve weergave van het gebruik van marihuana.
Op deze wil ik ook stemmen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:11 schreef Monopoly het volgende:
1. The Big Lebowski (1998) - Jay and Silent Bob Strike Back (2001)
2. How High (2001) - Up In Smoke (1978)
Vind het maar raar dat how high zo hoog is gekomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:03 schreef picodealion het volgende:
Uitslag kwartfinale!
The Big Lebowski (1998) 21 - 3 Jay and Silent Bob Strike Back (2001)
How High (2001) 9 - 8 Up In Smoke (1978)
Verrassend dat Up In Smoke niet wint, maar voor vele fans volgens mij een waardige finale.
Tja, ik had het ook niet verwacht, maar het is toch echt allemaal eerlijk gegaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:03 schreef afro het volgende:
[..]
Vind het maar raar dat how high zo hoog is gekomen
Ik laat het wel even weten als Lebowski in gevaar komtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:14 schreef Falco het volgende:
Ik vertrouw erop dat The Big Lebowski gaat winnen, anders zal ik How High nog moeten updaten.
quote:Shut the fuck up Donny!
quote:Over the line! Mark it ZERO!
Lijkt me duidelijkquote:Jesus Quintana: You ready to be fucked, man? I see you rolled your way into the semis. Dios mio, man. Liam and me, we're gonna fuck you up.
The Dude: Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jesus Quintana: Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
The Dude: Jesus.
Jesus Quintana: You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
Walter Sobchak: Eight-year-olds, Dude.
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
The Big Lebowski.
het zou toch wel echt triest zijn mocht how high winnen van the big lebowski
Idem.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:14 schreef Falco het volgende:
Ik vertrouw erop dat The Big Lebowski gaat winnen, anders zal ik How High nog moeten updaten.
Mja, is dat een stonerfilm? Weet alleen dat een van de hoofdpersoon in het begin een joint/bong rookt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:29 schreef RickoKun het volgende:
Sorry maar dat is een nare keuze.
Ik ga denk ik voor the Big Lebowski.
over 10 jaar graag Your Highness erbij meedoen
Ja, is een droge film maar heb al gepeild hier op FOK! en niemand vind hem leuk behalve ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mja, is dat een stonerfilm? Weet alleen dat een van de hoofdpersoon in het begin een joint/bong rookt?
Doe in t vervolg in het begin wat meer moeite..quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef HQ-Design het volgende:
Waarom staat Half Baked er niet bij? Dat is in ieder geval mijn #1 Stonerfilm:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |