SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je kent me nu toch wel?quote:
Minder rijst eten dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koolhydraten, net als aardappels en pasta, niet schrappen, maar wel matigen. Overigens heb je volkoren pasta etc, wat dan weer beter is, ik weet niet of er ook verschillende rijsten zijn want ik houd niet van rijst.
nee hoor dit is niet waarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
en cocaine natuurlijk. de enige dikke cokekiddo was maradonna. voor de rest wegen ze allemaal 50kg
Nuttig wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In de supermarkt heb je van die potjes met een mix van dit erin.
[ afbeelding ]
Dat moet je hebben. Na 3 dagen ben je het beu en gooi je het weg.
daar ging het bij mij mis. veel bier + swarma achterafquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee hoor dit is niet waar
waar ik trouwens telkens van afviel ( een kilo of 2 kilo per keer en HELAAS, want dat gaat ten koste van mijn borsten+billen)= uitgaan.
Je eet een hele nacht niets. Je drinkt een paar wijntjes(??) en je danst.
Nooit geweten dat zo slecht was goed om te weten.quote:
echt heloef. loop morgen de stad in en haal het boek wat ik je via pm stuurde. je zult verbaasd zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zo slecht was goed om te weten.
Dit inderdaad. Ik moet echt wel wat eten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
d
[..]
daar ging het bij mij mis. veel bier + swarma achterafmaar wel de zondag geen honger
Ik voelde me altijd goed na het stappen, dacht helemaal van "yay een hele dag niet gegeten" totdat ik beseft wat ik de avond daarvoor aan wijn en mixjes had weggedronken en de klassieker van kebab natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
d
[..]
daar ging het bij mij mis. veel bier + swarma achterafmaar wel de zondag geen honger
Ja maar die schwarma moet je dan ook niet eten. En in plaats van bier die wijn. Zo ging het bij mij. Weet eigenlijk niet of het wel wijn was.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
d
[..]
over heloef zijn queste morgen met uitgaan en zijn strijd om zijn gewicht wat zijn zelfvertrouwen gaat verbeteren!quote:
Slaap lekker Kuzco gr grquote:
Op waterbasis, niet op olie. Prima.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Oh ja trouwens ik ben dol op tonijn is dat nog een beetje goed of kan dat het beste in de prullenbak flikkeren?
kilo's mosselen is wat heloef nodig heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
Sowieso is vis goed, ofja, witte vis.
En nou geen kilo's paling gaan eten.
lekker zwart / wit... wat dacht je van genen / activiteit / leeftijd / je omgeving (veel of weinig dikke mensen)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik snap dat probleem met dik-worden eigenlijk niet.
elke normale huismoeder kan toch koken, en dan bezig gaan met apart dingen voor iedereen op tafel zetten.
gebeurd ook bij me vader, en bij me opa, en bij iedereen die ik ken. allemaal vetloos eten of weet ik veel wat goed is voor de cholosterol en helpt tegen de buikpensen.
of zijn de moeders van jullie paupers , en het enige wat die kunnen is snacksvooraden aanvullen ? en slecht/vet koken? (ik zou nieteens weten hoe het moet).
Noteertquote:
Sommige moeders hebben misschien niet zo veel tijd om allemaal verschillende gerechten te gaan maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
elke normale huismoeder kan toch koken, en dan bezig gaan met apart dingen voor iedereen op tafel zetten.
gebeurd ook bij me vader, en bij me opa, en bij iedereen die ik ken. allemaal vetloos eten of weet ik veel wat goed is voor de cholosterol en helpt tegen de buikpensen.
dan kan je toch gewoon tegen mam zeggen wat er gedaan moet worden.
of zijn de moeders van jullie paupers , en het enige wat die kunnen is snacksvooraden aanvullen ? en slecht/vet koken? (ik zou nieteens weten hoe het moet).
Sorry hoor, maar ik heb gewoon geen "huismoeder"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
Spijt heb ik al, dat ik hier niet eerder mee ben begonnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:12 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
noteer dat ook maar
ik denk niet dat enkel het avondeten bepaalt of je dik zal zijn mylifeisgreyquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik snap dat probleem om minder dik te worden eigenlijk niet.
of zijn de moeders van jullie paupers , en het enige wat die kunnen is snacksvooraden aanvullen ? en slecht/vet koken? (ik zou nieteens weten wat het verschil is met koken, maar sommige cuisines en ingredienten schijnen nogal vet te zijn).
Tsja we hebben het niet allemaal zo goed voor elkaar thuis als jij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik snap dat probleem om minder dik te worden eigenlijk niet.
of zijn de moeders van jullie paupers , en het enige wat die kunnen is snacksvooraden aanvullen ? en slecht/vet koken? (ik zou nieteens weten wat het verschil is met koken, maar sommige cuisines en ingredienten schijnen nogal vet te zijn).
ja, geen anorexia krijgen hoor heloefquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Oh, overigens wel opletten dat je niet helemaal doorslaat. Je moet wel kunnen blijven genieten van eten, geen angst ontwikkelen voor eten etc.
volgensmij ligt het gewoon aan de dikke mensen zelf.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb gewoon geen "huismoeder". Mijn moeder werkt gewoon. Dus die heeft inderdaad geen tijd om uren in de keuken te staan en geen zin om voor iedereen apart te koken.
Meestal is het hier gewoon aardappels, vlees en 2 soorten groenten. Soms een avondje patat/pizza zeker niet vaker dan 1 keer in de week.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij ligt het gewoon aan de dikke mensen zelf.
ik zie het ook met me vader enzo (hij hoeft niet echt af te vallen, of misschien een beetje, maar het is een aandachtspunt).
me ouders zitten altijd op mij te kutten dat ik niet mag snacken, en meer vezels moet eten.
en ondertussen als je alles bij elkaar optelt, eet me pa meer "ongezonde" tussendoortjes dan ik.
Stofwisseling is een bitch.quote:
Mijn broer at zowel als avond eten als snacks veel meer dan ik deed. Kon blijven eten, maar was graatmager.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij ligt het gewoon aan de dikke mensen zelf.
ik zie het ook met me vader enzo (hij hoeft niet echt af te vallen, of misschien een beetje, maar het is een aandachtspunt).
me ouders zitten altijd op mij te kutten dat ik niet mag snacken, en meer vezels moet eten.
en ondertussen als je alles bij elkaar optelt, eet me pa meer "ongezonde" tussendoortjes dan ik.
nee hoor, wat is er dan?quote:
Crackers zijn ook geniaal handig als je eens haast hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Ik ga echt morgen bergen aan noten, tonijn op water, rauwkost, kwark binnenhalen.
wacht even... je geeft eerst de moeders de schuld en zegt nu zelf dat je pa loopt te snacken... is dat dan ook je moeders schuld?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor, wat is er dan?
ik probeer altijd dik te worden enzo(als het even kan, maar als ik in enschede de hele dag in bed lig heb ik ook niet zoveel honger, maargoed bij me ouders dus wel . dan beweeg ik ook wat meer)
en dan "lijkt het" alsof me pa zo gezond eet voor me moeder, maar ondertussen (En dat weet me ma ook) zit me vader in middagen dingen van banketbakker te eten, want "ow dat is zo lekker". en dat dan elke dag.
en hij kan ook niet tellen. hij eet zo hele schalen/voorraden op (ook tijdens de thee thuis).
Duh! Vrouwen zijn er toch om mannen te verzorgen, te voeden en te disciplineren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wacht even... je geeft eerst de moeders de schuld en zegt nu zelf dat je pa loopt te snacken... is dat dan ook je moeders schuld?
hey, dankje.quote:
en te bevredigen. Jij snapt het.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Duh! Vrouwen zijn er toch om mannen te verzorgen, te voeden en te disciplineren.
Whaha anorexia maak je geen zorgen schat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja, geen anorexia krijgen hoor heloef
Voor die mensen dus juist wel. Comfort food enzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Op tv hoor je mensen vaak zeggen dat er iets ergs in hun leven is gebeurt en dat ze daardoor heel veel zijn gaan eten en dik zijn geworden. Ik kan niet helemaal duiden waarom mensen dat doen. Als ik een kroket in mijn smoel stop voel ik me niet minder verdrietig of wat dan ook, eten doet helemaal niks voor mijn gemoedstoestand.
hmmm je bedoelt emotional binge eating? ik kan het me wel voorstellen. Toen mijn moeder net was overleden heb ik ook een tijdje (een driekwart jaar ofzo) gefeest alsof er geen morgen meer was. er gingen per week wel een paar zakken chips doorheen en twee kratten bier. dat ga je na een tijdje wel merken hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Op tv hoor je mensen vaak zeggen dat er iets ergs in hun leven is gebeurt en dat ze daardoor heel veel zijn gaan eten en dik zijn geworden. Ik kan niet helemaal duiden waarom mensen dat doen. Als ik een kroket in mijn smoel stop voel ik me niet minder verdrietig of wat dan ook, eten doet helemaal niks voor mijn gemoedstoestand.
voor mijn dieet ben ik het oneens met me moeder. ik wil dikker worden, en ze zit altijd maar mij tegen te houden als ik chips eet, of iets uit het vriesvak haal. of als ik ladingen boter door iets heen meng ( smaakt wel lekker romig).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wacht even... je geeft eerst de moeders de schuld en zegt nu zelf dat je pa loopt te snacken... is dat dan ook je moeders schuld?
edit--- hoezo wil je btw dik worden?
Dik worden door rotzooit te gaan eten is ook niet de beste manier, is ook nog slecht voor je tanden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
voor mijn dieet ben ik het oneens met me moeder. ik wil dikker worden, en ze zit altijd maar mij tegen te houden als ik chips eet, of iets uit het vriesvak haal. of als ik ladingen boter door iets heen meng ( smaakt wel lekker romig).
dan gaat ze weer zaniken (net als jullie) dat ik meer vezels en brood moet eten.
voor het "Gezond" dieeten, en eten, is naar de huismoeder luisteren perfect.
me opa,(die minder vaak weg is, en strenger wordt gecontroleerd door zon huismoeder vanuit de keuken) zijn vet/cholosterol/andere waardes zijn bijvoorbeeld perfect.
Dat zijn overigens wel bazenproducten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Beter gooit hij er wat proteine shakes in en gaat hij naar de sportschool.
hoe kom je aan proteine shakes? dat is mij nou niet duidelijk he.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Beter gooit hij er wat proteine shakes in en gaat hij naar de sportschool. Ik was eerst 72 kg ofzo nu 88kg met 1.92 lengte.
is iets illegaalsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kom je aan proteine shakes? dat is mij nou niet duidelijk he.
is dat iets speciaals?
Op de internets kun je dat bestellen. Ik weet ff niet de specifieke site waar ik het vandaan heb maar google op whey protein. Aan de bar van een sportschool kun je het ook wel bestellen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan? dat is mij nou niet duidelijk he
Dat is niet illegaal. bodybuildingshop.nl ofzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
is iets illegaalsje haalt het bij reforma winkels. of fitness-/sport(voeding)winkels
Vrolijkheid,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
They say I'm really sexy
The boys they wanna sex me
They always standing next to me
Haha, mensen enj0y la vie!! Gewoon tegen iedereen aanstaan en aanraken beetje, alles komt goed!! Jeeeeej, LEVEN!!!![]()
![]()
hahah yaaaaayyyy
Komen we weer bij vuurvliegje.quote:
Ik, maar ik doe het nooit (alleen bij uitgaan soms).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:12 schreef Supersoep het volgende:
Kijk, dit is wel zo'n moment dat ik even buiten naar de snackbar wil lopen. Wie nog meer?
was sarcasme. ik haal het direct van de fabriek af. zonder potten met fancy labels enzo. scheelt weer een hoop euro's.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is niet illegaal. bodybuildingshop.nl ofzo.
Sexy boiiiiiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:21 schreef JedimindhaX het volgende:
Volgens mij word ik genaaid op ebay
edit: nieuwe UI + ondertitel, wat vinden jullie ervan?
Dat is wel jou thema.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef firefly3 het volgende:
Het heet overigens niet voor niets zelfverrijking, waarbij je je eigen pad bewandeld, niet op basis van de mening van iemand anders. Als je jezelf veranderd op basis van andere mensen, ga je steeds verder weg van je eigen persoonlijkheid.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
They say I'm really sexy
Haha, mensen enj0y la vie!! Gewoon tegen iedereen aanstaan en aanraken beetje, alles komt goed!! Jeeeeej, LEVEN!!!![]()
![]()
hahah yaaaaayyyy
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
They say I'm really sexy
![]()
hahah yaaaaayyyy
Juist gezegd. En -net zo algemeen: dat heet gewoon opgroeien, volwassen worden. Een proces -persoonlijke- of zelfontwikkeling- wat we -doorgaans- allemaal doorlopen. Dat kan ieder voor zichzelf bedenken.quote:deelnemer schreef:
Het ligt ten grondslag aan je algemene uitspraken, zoals:
- Dat je je niets moet aantrekken van wat anderen van je vinden anderen
- Dat je aantrekkelijker bent als je genoeg hebt aan jezelf
- Dat iemand die helemaal zichzelf is voor iedereen aantrekkelijk is
Als iemand zich voordurend zorgen maakt over wat anderen van hem denken, niet bij zichzelf kan blijven, zich heel afhankelijk opstelt, dan zijn het goede gedachten.
Hoe ging die tegelwijsheid ook alweer:quote:Wat is de middenweg?
misschien lijkt ze er alleen maar op. pics om te vergelijken staan wel ergens in de thread(140 delen terug dan ofzo)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een oneliner verstuurd naar iemand waarin staat "hoi, wat een leuk hoofd heb jij."
Ga ergens anders vervelen zou ik zeggen!
True.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:44 schreef Galene het volgende:
[..]
Juist gezegd. En -net zo algemeen: dat heet gewoon opgroeien, volwassen worden. Een proces -persoonlijke- of zelfontwikkeling- wat we -doorgaans- allemaal doorlopen. Dat kan ieder voor zichzelf bedenken.
[..]
Hoe ging die tegelwijsheid ook alweer:
"teach me to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, And the wisdom to know the difference.."
mooie samenvatting. Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:44 schreef Galene het volgende:
[..]
Juist gezegd. En -net zo algemeen: dat heet gewoon opgroeien, volwassen worden. Een proces -persoonlijke- of zelfontwikkeling- wat we -doorgaans- allemaal doorlopen. Dat kan ieder voor zichzelf bedenken.
[..]
"teach me to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, And the wisdom to know the difference.."
Wijze woorden indeedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:44 schreef Galene het volgende:
[..]
[..]
Je moet ook niet dik worden door allerlei brol en vettige dingen te eten. Je kunt ook best gewicht winnen met gezonde voeding.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
voor mijn dieet ben ik het oneens met me moeder. ik wil dikker worden, en ze zit altijd maar mij tegen te houden als ik chips eet, of iets uit het vriesvak haal. of als ik ladingen boter door iets heen meng ( smaakt wel lekker romig).
dan gaat ze weer zaniken (net als jullie) dat ik meer vezels en brood moet eten.
voor het "Gezond" dieeten, en eten, om af te vallen, is naar de huismoeder luisteren perfect.
bijvoorbeeld me opa,(die minder vaak weg is, en strenger wordt gecontroleerd door zon huismoeder vanuit de keuken) zijn vet/cholosterol/andere waardes zijn perfect.
Respect hoor, dat krijg ik nooit voor elkaar, mensen op dat soort plekken ontmoeten en dan ook nog in contact blijvenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:42 schreef Halcon het volgende:
Vanavond misschien een date met een dame die ik een tijd terug in de bus heb ontmoet. Ze had me een tijd daarna gevonden via FB, af en toe wat gechat en vanavond misschien daten.
ben jij nou een mannetje of een vrouwtjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo die tieten in 010 waren lekker, niet normaal.. en maar schudden.. Jullie hebben echt wat gemist.
Was een busrit van 45 minuten en vooraf nog 30 minuten staan wachten op die bus. Dan kun je wel 'n gesprekje opbouwen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Respect hoor, dat krijg ik nooit voor elkaar, mensen op dat soort plekken ontmoeten en dan ook nog in contact blijven
Vermoedelijk heeft hij teveel vrije tijd en was hij niet in staat daar iets nuttigs mee te doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Mpj het volgende:
Dat had ik laatst ook in de bus. Maar het meisje leek op een kip en liet me niet met rust. Waarom is crutch mod
ik weet niet hoor. ik vind dat altijd een beetje freaky... zo had ik een keer een meiske wat ik via internet sprak en alles. en elke keer als ze offline was en ik zei wat dan kwam ze ineens online. en niet een keer, nee zo'n beetje altijd....gevraagd of dat bewust was en alles en dat was zo. Toch maar gezegd dat ik dat niet zo heel prettig vond en verder eik weinig meer mee gesproken...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:42 schreef Halcon het volgende:
Vanavond misschien een date met een dame die ik een tijd terug in de bus heb ontmoet. Ze had me een tijd daarna gevonden via FB, af en toe wat gechat en vanavond misschien daten.
Ik heb dat FB-account nog niet zo lang en je kunt volgens mij wel zoeken naar de accounts van je MSN-contacten... Ik zie het verder wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik weet niet hoor. ik vind dat altijd een beetje freaky... zo had ik een keer een meiske wat ik via internet sprak en alles. en elke keer als ze offline was en ik zei wat dan kwam ze ineens online. en niet een keer, nee zo'n beetje altijd....gevraagd of dat bewust was en alles en dat was zo. Toch maar gezegd dat ik dat niet zo heel prettig vond en verder eik weinig meer mee gesproken...
niet helemaal hetzelfde verhaal maar toch. vind het een beetje freaky dat iemand zoveel moeite doet om weer in contact te komen...
kin omhoog, borst vooruit, schouders breed en shinen maarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef NaRRaToR het volgende:
vanaaf toch weer eens een keer op stap. eerste keer weer sinds koninginnenacht. eerst naar Sneakers en daarna op stap. zin in iig
bitches willen MIJ dragen als bling blingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
kin omhoog, borst vooruit, schouders breed en shinen maar
wroutje :$quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ben jij nou een mannetje of een vrouwtje
misschien is ze bisexueel? of iig bi-curious (quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
wat unwomanlike om een opmerking over flubberende tieten te maken
om jou te pestenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Mpj het volgende:
Dat had ik laatst ook in de bus. Maar het meisje leek op een kip en liet me niet met rust. Waarom is crutch mod
zien? dan kan ik onvoorbereid en onbevooroordeeld jurerenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh ik heb nu even een zwak moment
iemand begint over mijn lichaam
en zo merk ik nog wel dat ik eigenlijk nog wat onzeker ben zoals ik al eerder aangaf. wat slecht van mezelf.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
en zo merk ik nog wel dat ik eigenlijk nog wat onzeker ben zoals ik al eerder aangaf. wat slecht van mezelf.
Hoezo slecht?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Niet zo lang terug ontkende je nog keihard dat je onzeker bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heb net 12 uur achter elkaar gewerkt dus voor mij is het wel even klaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef hasjman het volgende:
Dus zoals elke zaterdag avond, wat zijn de plannen van de users hier ?
wil je een spannend verhaal horen? (mijn interpretatie van iets wat gebeurd is? )quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb net 12 uur achter elkaar gewerkt dus voor mij is het wel even klaar.
Zo!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wil je een spannend verhaal horen? (mijn interpretatie van iets wat gebeurd is? )
vanmiddag zat ik fok te lezen, en toen zag ik iemands fotoboek (ik kan nu fotoboeken bekijken omdat ik geen traceerbare sporen achterlaat die naar mij wijzen. ik brows de fotoboeken anoniem). en toen keek ik het fotoboek van iemand uit een ander topic.
en zij was (dacht ik, volgensmij heb ik het gewoon goed) een verovering van richard zijn paiq website praktijken toen richard hier nog postte
dus toen had ik had ik dat zo gemeld , en gevraagd of dat zo was(eigenlijk heel gemeen, als ik haar was zou ik me er heel slecht bij voelen). maargoed weet ik veel hoe erg users dat vinden, ik wordt ook constant gebashed.
en toen zei ze : " nee, dat zou ik nooit doen, ga iemand anders vervelen!" of zoiets. en toen 10 minuten later was heel haar fotoboek verwijdert
mijn theorie is ( 2 spannende dingen). dat
-of ik had het helemaal goed, en ik bracht dat en ik heb haar weggejaagd van fok fotoboeken
-of, ik had het inderdaad helemaal niet goed(zoals zij beweerd), en door mijn irritante gedrag heb ik een vrouw weggejaagd van fok fotoboeken
Of optie 3:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wil je een spannend verhaal horen? (mijn interpretatie van iets wat gebeurd is? )
vanmiddag zat ik fok te lezen, en toen zag ik iemands fotoboek (ik kan nu fotoboeken bekijken omdat ik geen traceerbare sporen achterlaat die naar mij wijzen. ik brows de fotoboeken anoniem). en toen keek ik het fotoboek van iemand uit een ander topic.
en zij was (dacht ik, volgensmij heb ik het gewoon goed) een verovering van richard zijn paiq website praktijken toen richard hier nog postte
dus toen had ik had ik dat zo gemeld , en gevraagd of dat zo was(eigenlijk heel gemeen, als ik haar was zou ik me er heel slecht bij voelen. de hele manier waarop ik het bracht zou ze nogal negatief hebben kunnen opgevat). maargoed weet ik veel hoe erg users dat vinden, ik wordt ook constant gebashed.
en toen zei ze : " nee, dat zou ik nooit doen, ga iemand anders vervelen!" of zoiets. en toen 10 minuten later was heel haar fotoboek verwijdert
-of ik had het helemaal goed, en ik bracht dat en ik heb haar weggejaagd van fok fotoboeken
-of, ik had het inderdaad helemaal niet goed(zoals zij beweerd), en door mijn irritante gedrag heb ik een vrouw weggejaagd van fok fotoboeken (sorry mannelijke fok users)
Heb je wel afgesloten met "groetjes van mylifeisgrey"? Dat is wel zo netjes namelijk, anders staat het inderdaad nogal bot en lomp.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus toen had ik had ik dat zo gemeld , en gevraagd of dat zo was(eigenlijk heel gemeen, als ik haar was zou ik me er heel slecht bij voelen. de hele manier waarop ik het bracht zou ze nogal negatief hebben kunnen opgevat). maargoed weet ik veel hoe erg users dat vinden, ik wordt ook constant gebashed.
en toen zei ze : " nee, dat zou ik nooit doen, ga iemand anders vervelen!" of zoiets. en toen 10 minuten later was heel haar fotoboek verwijdert inclusief alle reacties verwijdert. ook de reacties in haar fobo van godshand.
-of, ik had het inderdaad helemaal niet goed(zoals zij beweerd), en door mijn irritante gedrag heb ik een vrouw weggejaagd van fok fotoboeken (sorry mannelijke fok users)
Troll.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb je wel afgesloten met "groetjes van mylifeisgrey"? Dat is wel zo netjes namelijk, anders staat het inderdaad nogal bot en lomp.
ja, ik kan misschien beter maar weer terug gaan naar ook vrouwen ontwijken op internet(altijd, express, omdat dat makkelijk is). gewoon voor het maatschappelijk belangquote:
nee, denk het niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb je wel afgesloten met "groetjes van mylifeisgrey"? Dat is wel zo netjes namelijk, anders staat het inderdaad nogal bot en lomp.
Wat? Hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, ik kan misschien beter maar weer terug gaan naar ook vrouwen ontwijken op internet(altijd, express, omdat dat makkelijk is). gewoon voor het maatschappelijk belang
Ach welnee, boeiend dat je haar hebt weggejaagd. Als iemand zich door jou laat wegjagen dan is het good riddance!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, ik kan misschien beter maar weer terug gaan naar ook vrouwen ontwijken op internet(altijd, express, omdat dat makkelijk is). gewoon voor het maatschappelijk belang
een deel van de reeks over wat goed of slecht is, en wat voor het maatschappelijk belang gedaan moet worden : Als versieren niet zo makkelijk gaat #89quote:
Wat was er zo lullig dan, wat zei je op een totaal gemene manier?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een deel van de reeks over wat goed of slecht is, en wat voor het maatschappelijk belang gedaan moet worden : Als versieren niet zo makkelijk gaat #89
en nou over dit wat er (misschien door mij) is gebeurd, ik ben ook gewoon een keiharde lul tegen haar hoor (keiharde lul in de zin van totaal gemeen.)
ik wil het er liever niet over hebben, dit vind ik geen leuk voorbeeld dat ik dit wel had mogen doen.
Moet jij niet neuken vanavond ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee de communicatie tussen mij en de persoon verloopt helaas niet zo best zoals ik al eerder aangafquote:
denk je dat je verlaten wordt?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee de communicatie tussen mij en de persoon verloopt helaas niet zo best zoals ik al eerder aangaf
bedankt voor je interesse
Ik las alleen vrolijkheid 2 pagina's terug..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee de communicatie tussen mij en de persoon verloopt helaas niet zo best zoals ik al eerder aangaf
Volgensmij jaag je iemand dan juist weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
en misschien kan je dan andere dingen gaan doen als je hem helemaal niet kwijt wilt (chanteren met zwangerschap of andere acties).
He... Dit gaat over mij!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en toen zei ze : " nee, dat zou ik nooit doen, ga iemand anders vervelen!" of zoiets. en toen 10 minuten later was heel haar fotoboek verwijdert inclusief alle reacties verwijdert. ook de reacties in haar fobo van godshand.
Waarom had je daar geen zin in dan? Extra views in je fobo, je hebt 'm niet voor niets.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
He... Dit gaat over mij!
Ik heb idd mijn fotoboek verwijderd.. omdat ik in 3 verschillende topics linkjes moest tegenkomen van mij.. En ik ging zin had daarin.. Zo dat is uit de wereld geholpen.. Als je iets had willen weten had je een DM moeten sturen of iets, dan had ik gewoon normaal gereageerd.
Tsja als je veel in R&P rondhangt kan dit topic je haast niet ontgaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom had je daar geen zin in dan? Extra views in je fobo, je hebt 'm niet voor niets.
En wat toevallig dat je hier lurkt.
Nou ik lurkte hier omdat hier een link stond naar mijn fotoboek..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom had je daar geen zin in dan? Extra views in je fobo, je hebt 'm niet voor niets.
En wat toevallig dat je hier lurkt.
Mwah ik lurk ook eigenlijk nooit in de slowchat of het datingsite topic.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja als je veel in R&P rondhangt kan dit topic je haast niet ontgaan.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja als je veel in R&P rondhangt kan dit topic je haast niet ontgaan.
En dat weet je omdat je hier lurkt...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nou ik lurkte hier omdat hier een link stond naar mijn fotoboek..![]()
Ik ook niet, maar een ander dus blijkbaar wel. Bij verveling klik ik ook van alles wat aan, helemaal als er een link naar mijn fobo staat zou ik blijven hangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah ik lurk ook eigenlijk nooit in de slowchat of het datingsite topic.
Ja dat wisselt weleens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik las alleen vrolijkheid 2 pagina's terug..
Nope, hij poste hier in een ander topic ook al over dus ik kwam hier terecht via zijn posthistorie..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat weet je omdat je hier lurkt...
Gewoon aan het checken of zijn theorie klopt.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nope, hij poste hier in een ander topic ook al over dus ik kwam hier terecht via zijn posthistorie..
Maar wat boeit het of ik lurk of niet? Daarvoor zit je toch juist op fok.. Topics bekijken en reageren als je er iets over te melden hebt?
Welke theorie?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon aan het checken of zijn theorie klopt.
maar hoe voelt dat nou als vrouw? Dat er een avond is dat je vag niet gevuld is? Moet toch een hele teleur stelling zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh een avond trek ik wel. Daar ben ik wel content mee zelfs ( even bijkomen). Maar elke avond langer dan dat is wel afzien.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:23 schreef hasjman het volgende:
[..]
maar hoe voelt dat nou als vrouw? Dat er een avond is dat je vag niet gevuld is? Moet toch een hele teleur stelling zijn?
Oh gawd. Come on.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:23 schreef hasjman het volgende:
[..]
maar hoe voelt dat nou als vrouw? Dat er een avond is dat je vag niet gevuld is? Moet toch een hele teleur stelling zijn?
Weet je wat het is lant, jij moet wel een troll zijn. Serieus, een vrouw die zo graag sex wil, die moet dat toch in elke willekeurige plaats kunnen krijgen? Stiekem heb jij gewoon al meerdere fuckbuddys he.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh een avond trek ik wel. Daar ben ik wel content mee zelfs ( even bijkomen). Maar elke avond langer dan dat is wel afzien.![]()
Zo vaak ben ik trouwens nog niet Volgepompt hoor, ik moet nog een hoop ontdekken.
Kom op, het is lant. Wat verwacht je dan dat ik post?quote:
Sowieso.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
Weet je wat het is lant, jij moet wel een troll zijn.
Ik vind het een leuke vraag hoor, het gaat over vaginaatjes.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
Weet je wat het is lant, jij moet wel een troll zijn. Serieus, een vrouw die zo graag sex wil, die moet dat toch in elke willekeurige plaats kunnen krijgen? Stiekem heb jij gewoon al meerdere fuckbuddys he.
[..]
Kom op, het is lant. Wat verwacht je dan dat ik post?
Ok maar dat is maar een enkel persoon. Waarom heb jij niet verschillende mensen die je graag zou willen aanraken in je mobiel? Al je geld op 1 paard zetten is toch ook niet zo slim?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke vraag hoor, het gaat over vaginaatjes.
nee zoals ik al zei, verloopt de communicatie tussen mij en de persoon niet zo best
ik denk dat hij bezig is of zo
ik heb niet meer contacten die zulke dingen met me willenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:34 schreef hasjman het volgende:
[..]
Ok maar dat is maar een enkel persoon. Waarom heb jij niet verschillende mensen die je graag zou willen aanraken in je mobiel? Al je geld op 1 paard zetten is toch ook niet zo slim?
Kijk, dankje, Even mijn ego strelen.quote:
Vrouw, alsjeblieft zegquote:Op zondag 31 juli 2011 00:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik heb niet meer contacten die zulke dingen met me willen
( ik moet wel zeggen dat ik het wat vreemd zou vinden om met meerderen tegelijkertijd binnen korte termijn verder te gaan dan zoenen)
Maximaal 1 bedoel je?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
andere meisjes hebben er toch ook altijd 1?
dit is toch een grapjequote:Op zondag 31 juli 2011 00:39 schreef hasjman het volgende:
Vrouw, alsjeblieft zegHet is volkomen normaal om je private parts te laten volstoppen door meerdere personen per week. Jij moet dat met gemak kunnen.
Lant, ik volg jouw posts al sinds je in deze topic reeks bent begonnen met posten. Jij posten toen ook al delen van je aanraakbare lichaam als avatar, en daar was zeker niks mis meequote:Op zondag 31 juli 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dit is toch een grapje
vooral dieerachter kan echt niet
Een goed uiterlijk staat niet garant.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:48 schreef hasjman het volgende:
[..]
Lant, ik volg jouw posts al sinds je in deze topic reeks bent begonnen met posten. Jij posten toen ook al delen van je aanraakbare lichaam als avatar, en daar was zeker niks mis mee.
Ik kan het echt niet begrijpen, een mooie blonde dame als jij, die moeite heeft met het samen zijn met mannnen?
Oh en effe nu serieus, ik ken mannen die verschillende fuckbuddys hebben, maar denk jij serieus dat die vrouwen aan 1 man vastzitten? Nee he, dacht ik ook.
Kijk, je verraadt je zelf. Ik wist het wel. Lant is, zoals al zovaak gezegd, een simpele aandachts trekker.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Een goed uiterlijk staat niet garant.
?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:03 schreef hasjman het volgende:
[..]
Kijk, je verraadt je zelf. Ik wist het wel. Lant is, zoals al zovaak gezegd, een simpele aandachts trekker.
ik was ook nog nooit uitgegaanquote:Op zondag 31 juli 2011 01:08 schreef Myraela het volgende:
Waarom zou je je mannen via vrienden moeten ontmoeten?
Hoezo op basis daarvan?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:03 schreef hasjman het volgende:
[..]
Kijk, je verraadt je zelf. Ik wist het wel. Lant is, zoals al zovaak gezegd, een simpele aandachts trekker.
Hoezo dat dan? Het enige verschil met nu is dat je vaker buiten de deur komt en je nieuwe contacten opbouwt... Juist meer kansen lijkt me.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zal je dalijk zien. Ga ik weer studeren, heb ik geen seks meer.
En gaat alles mis..
Als ze ook met fokkers wilde, had ze genoeg te neukenquote:Op zondag 31 juli 2011 01:31 schreef Myraela het volgende:
Niet te erg doemdenken lant, er komen nog wel meer mannen na deze.
Klink tof, axel.
Wat heb je geprobeerd qua vrouwen?quote:Op zondag 31 juli 2011 05:16 schreef NaRRaToR het volgende:
sow net thuis.. en het was weer een teleurstellende avond qua (nieuwe) vrouwen maar desalwelteplus een leuke avond / nacht
Kortom, niet geneuktquote:Op zondag 31 juli 2011 05:16 schreef NaRRaToR het volgende:
sow net thuis.. en het was weer een teleurstellende avond qua (nieuwe) vrouwen maar desalwelteplus een leuke avond / nacht
slechte keuzes xD ... 3 / 4 vrouwen die al bezet waren ( en vriendlief aanwezig ) en de ex van een maat die mee was...(die overigens meer interesse toonde in mij dan ik in haar maar ik vond het niet geheel gepast om er op in te gaan)quote:
Dat eerste kan gebeuren, dat tweede lijkt me een opsteker voor je qua 'meer geïnteresseerd in jou dan jij in haar'. Goede avond dus?quote:Op zondag 31 juli 2011 05:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
slechte keuzes xD ... 3 / 4 vrouwen die al bezet waren ( en vriendlief aanwezig ) en de ex van een maat die mee was...(die overigens meer interesse toonde in mij dan ik in haar maar ik vond het niet geheel gepast om er op in te gaan)
ja als je het zo zegt ja. dan idd een opsteker. maar dat heb ik wel meer de laatste tijd (sinds dat ik veel gewicht ben verloren en een (redelijk, maar nog niet helemaal perfect) sportief lichaam heb). sowieso sinds die tijd meer aanspraak van vrouwen etc meuk maar als ik het alleen daar van moet hebben is ook een domper...quote:Op zondag 31 juli 2011 05:21 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat eerste kan gebeuren, dat tweede lijkt me een opsteker voor je qua 'meer geïnteresseerd in jou dan jij in haar'. Goede avond dus?
nee hoor. fris en fruitig op weg naar een meubelboulevard / kledingoutlet. ja saai en cliche op de zondag mjahquote:
Nee, ik was er vroeg uit. Boodschappen gedaan, naar de sportschool geweest, beetje opgeruimd...quote:
is dit al gebeurd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Ik ga echt morgen bergen aan noten, tonijn op water, rauwkost, kwark binnenhalen.
holy tapdancing christ, ben jij een afstammeling van Vezelman?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:12 schreef Halcon het volgende:
Vanmiddag weer o.a. 20 pakken magere kwark, 10 blikjes tonijn, wat broccoli en sla, 10 pakken magere melk, 30 liter bronwater (zonder koolzuur) en 3 pakken muesli gehaald.
Nee heb gister geen tijd gehad om boodschappen te doen.quote:
Godallejezus.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:12 schreef Halcon het volgende:
Vanmiddag weer o.a. 20 pakken magere kwark, 10 blikjes tonijn, wat broccoli en sla, 10 pakken magere melk, 30 liter bronwater (zonder koolzuur) en 3 pakken muesli gehaald.
gimme ten!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee heb gister geen tijd gehad om boodschappen te doen.
quote:
Neuh, ik probeer gewoon gezond te eten.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
holy tapdancing christ, ben jij een afstammeling van Vezelman?
Tja, wellicht dat het vervelend overkomt, maar zo is het absoluut niet bedoeld... Wil je er wel echt wat aan doen? Als je er echt wat aan zou willen doen, dan had je i.p.v. de hele tijd berichten posten op Fok wel even de supermarkt bezocht.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee heb gister geen tijd gehad om boodschappen te doen.
Rustig aan jongen het is straks weer hardloop tijd en dan doe ik ook wat oefeningen.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:17 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wij doen dit niet voor onszelfhet is nu of nooit, private snowball
![]()
Nee hoor komt niet vervelend over.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, wellicht dat het vervelend overkomt, maar zo is het absoluut niet bedoeld... Wil je er wel echt wat aan doen? Als je er echt wat aan zou willen doen, dan had je i.p.v. de hele tijd berichten posten op Fok wel even de supermarkt bezocht.
Mensen bedoelen het goed en proberen je van een afstandje op weg te helpen, maar je zult het toch zelf moeten doen.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
Maar jongens het moet nou niet worden dat elke keer ik dit topic binnenkom iedereen gaat vragen wat ik naar binnen heb gewerkt en hoeveel ik gesport heb he.
No pain, no gain.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef WokkelKardinaal het volgende:
we willen je aan een sexy date helpen, respecteer dat nou
Ik begrijp dat mensen het goed bedoelen dat begrijp ik heel goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen bedoelen het goed en proberen je van een afstandje op weg te helpen, maar je zult het toch zelf moeten doen.
Mijn (gezonde) eten staat op. Heeft me exact 13 minuten aan voorbereiding gekost en nu heb ik er weinig omkijken naar. Had er ook voor kunnen kiezen om wat in de frituur te mikken of een pizza in de oven te schuiven... Het blijft een kwestie van je er even toe zetten en er wat tijd in willen steken.
Ik denk dat het zelfs nog wel relevantie heeft met het onderwerp hier: versieren. Versieren is een stuk makkelijker als je wat overtollige kilogrammen kwijt bent.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mensen het goed bedoelen dat begrijp ik heel goed.
Maar dat dit niet het grote volg heloef en zijn strijd tegen de kilo's topic word.
Klopt maar niet dat als ik binnen kom het continu over dat gaat bedoel ik.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelfs nog wel relevantie heeft met het onderwerp hier: versieren. Versieren is een stuk makkelijker als je wat overtollige kilogrammen kwijt bent.
Gebronsd?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wordt een gebronsde adonis met een geil stemgeluid en je bent goed op weg
Sommige mensen ja stront vervelend.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:45 schreef Halcon het volgende:
Administratie ook maar weer eens bijgewerkt. Misschien vanavond de papieren van de afgelopen twee weken ordenen. Met name de post debiteuren krijg ik maar niet ingedamd. Vervelend vind ik dat, help je wat mensen door ze geld te lenen, maar je moet constant achter je geld aan. Ben dan ook maar gekapt met het uitlenen van geld aan "vrienden", evenals het voorschieten van kaartjes voor feesten/festivals, etc... Komt er in de praktijk toch elke keer weer op neer dat je achter je geld aan moet.
Van sommige mensen kan ik er van op aan, van andere mensen niet. Als ik mijn geld terug heb, ga ik ook wat vriendschappen "opzeggen".quote:Op zondag 31 juli 2011 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige mensen ja stront vervelend.
Leen af en toe wat uit of koop drankjes voor mensen maar van hun weet ik gewoon dat ze het volgende rondje betalen of snel mogelijk terug geven.
Het moet wel zo aflopen.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh bah
Zal je dalijk zien. Ga ik weer studeren, heb ik geen seks meer.
En gaat alles mis..
Smaken verschillen ook. Wat voor de één een 8 is, is voor de ander een 5.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Als we cijfers erbij gaan halen en gemiddelde meningen:
Je ziet er bijvoorbeeld uit als een 8, dan kan je de knapste vrouwen hebben in je leven.
Je ziet er uit als een 6, dan kan je alsnog de knapste vrouwen hebben in je leven.
Zie je er zelfs uit als een 5, maar heb je een super persoonlijkheid (beter dan die "8"), dan kan je zelfs nog meer leukere vrouwen in je leven hebben dan die "8".
Daarom heb ik het ook over "gemiddelde meningen", om een discussie te voorkomen over knapheid...quote:Op zondag 31 juli 2011 18:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Smaken verschillen ook. Wat voor de één een 8 is, is voor de ander een 5.
Volgens mij is er wel een relatie tussen die twee. Je kunt compenseren met je persoonlijkheid, maar dat suggereert mij teveel dat die wel maakbaar is. Vervolgens ga jij beweren dat iedere persoonlijkheid aantrekkelijk is, als hij maar volledig zichzelf is. Maar hierboven spreek je al weer over een super persoonlijkheid. De wens is teveel de vader van de gedachte.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Deelnemer:
Uiterlijk en aantrekkelijkheid haal je door elkaar.
Nee, je persoonlijkheid is je ware identiteit. Niets compenseren, geheel opbouwen. Het is zo extreem zelfs, dat als je je persoonlijkheid veranderd, dat je van 1 vrouw per jaar bijvoorbeeld naar 500 kan gaan per jaar. Vrouwen worden eerder verliefd op je persoonlijkheid, om wie je echt bent.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een relatie tussen die twee. Je kunt compenseren met je persoonlijkheid, maar dat suggereert mij teveel dat die wel maakbaar is. Vervolgens ga jij beweren dat iedere persoonlijkheid aantrekkelijk is, als hij maar volledig zichzelf is. Maar hierboven spreek je al weer over een super persoonlijkheid. De wens is teveel de vader van de gedachte.
Uiteraard is het niet eenvoudig, het kost tijd en moeite om stomme gewoontes en zenuwtrekjes weg te werken.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:50 schreef Halcon het volgende:
Je persoonlijkheid extreem veranderen is niet zo eenvoudig... Ik denk dat je er iets te simpel over denkt.
Als je ware identiteit dynamisch is, wanneer ben je dan jezelf?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, je persoonlijkheid is je ware identiteit. Niets compenseren, geheel opbouwen. Het is zo extreem zelfs, dat als je je persoonlijkheid veranderd, dat je van 1 vrouw per jaar bijvoorbeeld naar 500 kan gaan per jaar. Vrouwen worden eerder verliefd op je persoonlijkheid, om wie je echt bent.
Nope, niet iedere persoonlijkheid is aantrekkelijk. Jezelf zijn is wel aantrekkelijker dan acteren. Je persoonlijkheid moet je opbouwen door de jaren heen. Persoonlijkheid is dynamisch. Als je persoonlijkheid is verdrietig zijn heel de dag door, is het onaantrekkelijk.
Geen enkel mens is volledig zichzelf. Iemand past zich altijd bewust of onbewust (deels) aan aan zijn omgeving.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je ware identiteit dynamisch is, wanneer ben je dan jezelf?
Voor mij betekent dat dat je altijd jezelf bent.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen enkel mens is volledig zichzelf. Iemand past zich altijd bewust of onbewust (deels) aan aan zijn omgeving.
Nee, want je past je aan.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor mij betekent dat dat je altijd jezelf bent.
Dan ben je nog wel jezelf, alleen dan aangepast aan de situatie. Zoals Deelnemer al aangaf, je bent als persoon dynamisch. Betekent niet dat je nooit jezelf bent, je hebt gewoon meerdere kanten. Zoals iedereen.quote:
Dit.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel jezelf, alleen dan aangepast aan de situatie. Zoals Deelnemer al aangaf, je bent als persoon dynamisch. Betekent niet dat je nooit jezelf bent, je hebt gewoon meerdere kanten. Zoals iedereen.
Dit.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:35 schreef WokkelKardinaal het volgende:
deze letterdiarree heeft niks met daten te maken![]()
ga de wereld in en regel eens wat
check der regelenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hallo nathan3020
moeten wij een vraag aan jou stellen
dit kan het begin zijn van het mooiste avontuur in je levenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh.
Jij hebt bruine ogen. Dat klinkt wel heel aantrekkelijk.
de studie rechten klinkt niet zo aantrekkelijkquote:Op zondag 31 juli 2011 21:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
dit kan het begin zijn van het mooiste avontuur in je levenkeep talking!
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
de studie rechten klinkt niet zo aantrekkelijk
evenals je gewicht
Ja ze wil niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:20 schreef Godshand het volgende:
Heeft niemand hier dan nog lanterfant gebatst? Valt me weer tegen...
MLiG. Want die schuimt anoniem FoBo's af...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:26 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wie van julie is nou die anonieme lolbroek
Wie is dat dan?quote:
Ah hier is het antwoord al.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
MLiG. Want die schuimt anoniem FoBo's af...
Ik heb gisteren maar 1 lekker wijf gezien.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:
en van die nieuwe gluurders zegt ook niemand iets. ik voel me net een chick in een kroeg vol hitsige mannetjes
Jij dusquote:Op zondag 31 juli 2011 21:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mijn enige meervoudige
meervoudige
mens is wel van het internet hoor
Wat? Die viewer van die gast hierboven?quote:
En hoe jij eruit ziet is een groot enigmaquote:Op zondag 31 juli 2011 21:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat? Die viewer van die gast hierboven?
Nee, ik merk toch net pas op dat hij bruine ogen heeft..
Ja, "wel leuk", zou hem zeker niet uitsluiten als hij een studiegenoot zou zijn. Zou dan wel een praatje met hem beginnen. Maar zo in een uitgaansgebouw of zo zou het me niet aantrekken.. Ja die ogen zijn niet bruin, dat stoot me gewoon af.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Lant wat vind je van deze jongen:
[ afbeelding ]
Waarom moeten die ogen perse bruin zijn?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, "wel leuk", zou hem zeker niet uitsluiten als hij een studiegenoot zou zijn. Zou dan wel een praatje met hem beginnen. Maar zo in een uitgaansgebouw of zo zou het me niet aantrekken.. Ja die ogen zijn niet bruin, dat stoot me gewoon af.
Ja eh Geil, zwoel, warm... wat moet ik nog meer opnoemen?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom moeten die ogen perse bruin zijn?
Vrouwen en eisen, wen er maar aan.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom moeten die ogen perse bruin zijn?
En elke andere kleur ogen heeft dat niet? Waarom niet? Daar begrijp ik dus niets van. Dus vandaar de vraag. En ja dit is ontopicquote:Op zondag 31 juli 2011 21:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja eh Geil, zwoel, warm... wat moet ik nog meer opnoemen?
Ja vrouwen kom eens met die lijstjequote:
Ik zou afknappen op z'n horloge.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Lant wat vind je van deze jongen:
[ afbeelding ]
zooo genadig, nou ik dus he maar ik wil maar zeggen enzo dus ik zal het maar kort houden want anders duur het zo lang en dat wil ik niet want dan wordt het ingewikkeld en dat snapt hij niet dus ik zeg het maar even zo: minimaal een rockster, anders wordt het bijleggenquote:
Dat horloge kan inderdaad echt niet het lijkt wel zo'n kermis ding.quote:
autistquote:Op zondag 31 juli 2011 21:55 schreef WokkelKardinaal het volgende:
o hebben we het daaroversorry, ik zat even mis
Oh jawel hoorquote:
Dat vind ik tekort door de bocht. Stel dat iemand een enorme zeur is. Diegene kan het wel even volhouden om niet te zeuren, maar er is 'n moment dat het niet meer te houden is en diegene toch weer gaat zeuren. Diegene is en blijft een zeur, ook al weet iemand het voor elkaar te krijgen om even een uurtje niet te zeuren.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel jezelf, alleen dan aangepast aan de situatie. Zoals Deelnemer al aangaf, je bent als persoon dynamisch. Betekent niet dat je nooit jezelf bent, je hebt gewoon meerdere kanten. Zoals iedereen.
Klopt, alleen hebben sommige groene ogen het ook wel een beetje, daar zit soms wat bruin in.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En elke andere kleur ogen heeft dat niet? Waarom niet? Daar begrijp ik dus niets van. Dus vandaar de vraag. En ja dit is ontopic
quote:
Beetje misschien, maar jij mag mijn lijstjes altijd weten, maar Tijn moet het eigenlijk niet willen weten. Op die manier dus.quote:
PM dan maar, dan PM ik het stiekem naar tijnbrein. Tegen riante betaling.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beetje misschien, maar jij mag mijn lijstjes altijd weten, maar Tijn moet het eigenlijk niet willen weten. Op die manier dus.
Fifty/fifty?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
PM dan maar, dan PM ik het stiekem naar tijnbrein. Tegen riante betaling.
Ik denk dat weinig mensen het met jou eens zullen zijn. Blauwe ogen vinden veel mensen juist heel erg mooi. De kleur van de ogen vind ik juist minder belangrijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt, alleen hebben sommige groene ogen het ook wel een beetje, daar zit soms wat bruin in.
Blauwe ogen zijn kil en leeg en.. ja alles negatief!!
Ze kunnen nog wel technisch gezien "mooi" zijn, maar zeker niet aantrekkelijk.
Zit jij mij met mij te flirten?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]wat ben jij een intelligent iemand dat je dit gelijk ziet
als je net zo knap, zwoel en rocksterachtig bent als intelligent zou ik zeker naar de kroeg gaan om het daar te vieren
En waarom dan wel niet?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beetje misschien, maar jij mag mijn lijstjes altijd weten, maar Tijn moet het eigenlijk niet willen weten. Op die manier dus.
Omdat ik het zeg, en lijstjes kunnen slecht voor het ego zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen het met jou eens zullen zijn. Blauwe ogen vinden veel mensen juist heel erg mooi. De kleur van de ogen vind ik juist minder belangrijk.
[..]
Zit jij mij met mij te flirten?
[..]
En waarom dan wel niet?
Mijn ego is groot genoeg om jouw lijstje aan te kunnenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg, en lijstjes kunnen slecht voor het ego zijn.
Autist he dan snap je dat soort subtiele dingen nietquote:
gewoon vaak met vrouwen chillen dan heb je de grote lijnen van het daten zo doorquote:Op zondag 31 juli 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autist he dan snap je dat soort subtiele dingen niet
En hoe doe je dat? Ik kom niet zo vaak vrouwen in het wild tegen en meestal als ik ze tegen kom zijn ze al bezet.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:10 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
gewoon vaak met vrouwen chillen dan heb je de grote lijnen van het daten zo door
Toch apart. Ongeveer 50% van de bevolking is vrouwelijk en daarvan is een significant deel single. Daarnaast leren de cijfers van het aantal echtscheidingen ons ook wel dat vrijwel alles kapot kan.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe doe je dat? Ik kom niet zo vaak vrouwen in het wild tegen en meestal als ik ze tegen kom zijn ze al bezet.
Conclusie ik(tijnbrein) kom niet op plaatsen waar loslopen vrijgezellige vrouwen te vinden zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch apart. Ongeveer 50% van de bevolking is vrouwelijk en daarvan is een significant deel single. Daarnaast leren de cijfers van het aantal echtscheidingen ons ook wel dat vrijwel alles kapot kan.
Dat moet toch wel een kunst op zich zijn om week in, week uit die plekken te vinden.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Conclusie ik(tijnbrein) kom niet op plaatsen waar loslopen vrijgezellige vrouwen te vinden zijn.
Gewoon naar extreme metal luisteren.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een kunst op zich zijn om week in, week uit die plekken te vinden.
ook daar lopen vrouwen rond. Of het het soort vrouw is waar je naar op zoek bent is een tweede...quote:Op zondag 31 juli 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon naar extreme metal luisteren.
lang haar afscheren, garderobe vervangen en de sportschool inquote:Op zondag 31 juli 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn ook wel vrijgezelle vrouwen die naar die crap luisteren.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ook daar lopen vrouwen rond. Of het het soort vrouw is waar je naar op zoek bent is een tweede...
no check heb al kort haar, goddelijke lichaam heb ik al, kleding daar kan ik nog wat aan doenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
lang haar afscheren, garderobe vervangen en de sportschool in
Dat weet ik ook welquote:Op zondag 31 juli 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn ook wel vrijgezelle vrouwen die naar die crap luisteren.
Huh wut?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
no check heb al kort haar, goddelijke lichaam heb ik al, kleding daar kan ik nog wat aan doen
Check foboquote:
Daar is niets meer aan veranderd sinds een of andere user hier zei dat je beter wat aan je haar kunt doen, een andere bril kunt opzetten en niet van die random IT-shirts aan moet doen.quote:
als ik me niet hoef te generen....; zou ik het ook mogen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Fifty/fifty?
En dan het basics lijstje of het uitgebreide lijstje?
mijn ego is al min en dood. dus kan primaquote:Op zondag 31 juli 2011 22:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg, en lijstjes kunnen slecht voor het ego zijn.
Ja of een sterk touw en een tuigje.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oja ik zie het
zijn inderdaad wel wat spieren voor nodig om zo in de lucht te hangen
het was een grapje moneyfornothingquote:Op zondag 31 juli 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja of een sterk touw en een tuigje.
Jouw grappen zijn nooit zo grappig geweest.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het was een grapje moneyfornothing
Daar ging ik al vanuit hoor lanterfanteraar.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het was een grapje moneyfornothing
oh dat vind ik niet erg om van een idioot als jij te horenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn nooit zo grappig geweest.
waarom lijk je glazenwasser? je was toch laborant.quote:
Kijk, dit is wel grappig!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom lijk je glazenwasser? je was toch laborant.
of is dat dan een uitstapje/activiteit ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |