Mij een mannetje noemen terwijl ik fucking groot benquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef tliciouz het volgende:
Wat begin jij toch een vervelend mannetje te worden.
Hier, om het goed te maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef tliciouz het volgende:
Wat begin jij toch een vervelend mannetje te worden.
3 augustus jarig zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:12 schreef Parvus het volgende:
Morgen jarig en net vrij gehosseld om naar het strand te gaan jeej
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Stelletje wijven![]()
Tijd voor:
[ afbeelding ]
Ik kan het wel, maar niet zo uitgebreid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, dat leer je niet op het vmbo.
Humberto Tan of..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
3 augustus jarig zijnMakes 2 of us
Hustlers only.
Vandaag hele dag op zandvoort gehangen, lekker de tan gepakt, morgen hopelijk nog grotere tan
Bier voor nerdjes. Zie die Rubiks Kubus erachter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Stelletje wijven![]()
Tijd voor:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Humberto Tan of..
[ afbeelding ]
Bang nigger, je staat op de foto met een bazenbiertjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bier voor nerdjes. Zie die Rubiks Kubus erachter.
They see me roll onquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bier voor nerdjes. Zie die Rubiks Kubus erachter.
Jillz Mannenpillzzzzzquote:
Bedoel je niet Parvus?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef dreamzk het volgende:
Yo pringles, ik feliciteer je en het enige wat ik terugkrijg is een like.... Waar is mijn felicitatie dan?
Broeder ik heb op je wall gepost niet haten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef dreamzk het volgende:
Yo pringles, ik feliciteer je en het enige wat ik terugkrijg is een like.... Waar is mijn felicitatie dan?
Ik was voorbarigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:19 schreef Parvus het volgende:
[..]
Broeder ik heb op je wall gepost niet haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |