Tritton is volgens mij wel een bekend merk voor xbox headsets. Ik weet niet of het goede kwaliteit is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef badboynova het volgende:
Is dit merk bij iemand bekend?
Tritton Technologies AX Pro Dolby 5.1 gaming headset
Turtle Beach FTWquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef badboynova het volgende:
Is dit merk bij iemand bekend?
Tritton Technologies AX Pro Dolby 5.1 gaming headset
Ik moet mijne er ook steeds afhalen van de vrouw, maar ik doe het niequote:
Nee niet doen! Mannen met een baardquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet mijne er ook steeds afhalen van de vrouw, maar ik doe het nie
Ik kon geen scheerschuim in mijn handbagage meenemen, dus ik heb nu juist een baardquote:
Man, ik ben zo moe als het maar kanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:47 schreef Frankii het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb eens genoeg geslapen voor de verandering.
Ik zou het geen baard noemen, maar ik heb me al een week of 3 niet geschorenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet doen! Mannen met een baard
Ik had geen keus, ik begon een beetje op een barbaar te lijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet mijne er ook steeds afhalen van de vrouw, maar ik doe het nie
Sander checkt de park. strand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:12 schreef Parvus het volgende:
Morgen jarig en net vrij gehosseld om naar het strand te gaan jeej
Cowboys And Aliens 2011 720p TS XViD-IMAGiNEquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb geen geld voor al die games
Meer werken, minder 's nachts Crysis spelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb geen geld voor al die games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |