nee tegenwoordig hebben ze de bovenkant nog wel halflang opzij hangen. maar de zijkanten opgeschorenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vooral als je de scandinavische gasten ziet:
[ afbeelding ]
Die vrouwen vallen daar blijkbaar op
hehe geen sloot is te diepquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef SoldMayor het volgende:
ach ja.. zweden![]()
Wij hier in nederland weten pas hoe we die shit moeten shitten...
[ afbeelding ]
true dat gelukkig liepen er ook genoeg mooie nederlandse dames rondquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Ach, in Nederland zie je anders ook genoeg knappe dames met één of andere domme kasthomo lopen. Nooit wat van begrepen
Andersom ken ik dan wel weer wat chille gasten die van die enorm domme, altijd zeurende en jankende vriendinnen hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Ach, in Nederland zie je anders ook genoeg knappe dames met één of andere domme kasthomo lopen. Nooit wat van begrepen
Je hebt er ervaring mee?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik was er in getrapt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon zeggen dat je van Amerika/Canada komt.
En dat je mee gevochten hebt in Irak. Tijdens de invasie en dat je in je eentje een hele groep vijanden hebt omgelegd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben je zo'n goedgelovig huppelkutje ja?
je vergeet fucking crasie!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:26 schreef Kutstudent het volgende:
Vooral ook nog dat Nederlandse steenkolen accent en dan moet het natuurlijk wel goedkomen.
"I faugt in Irak and kieled some lietle bietsjes"
Als het om soldaten gaat wel jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben je zo'n goedgelovig huppelkutje ja?
Je had gister in Surhuisterveen moeten zijn bij die wielerwedstrijd, daar liep toch een vrouwelijk schoon rond.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
true dat gelukkig liepen er ook genoeg mooie nederlandse dames rond
jij spreekt over enkelvoud ik verdronk in het vrouwelijk schoonquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je had gister in Surhuisterveen moeten zijn bij die wielerwedstrijd, daar liep toch een vrouwelijk schoon rond.
Maar nu is de vraag heb je het ook mogen aanraken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij spreekt over enkelvoud ik verdronk in het vrouwelijk schoon
Ik bedoel vrouwelijke schonen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Idd, die kickquote:
lekker lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |