abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100108314
Oke, dus dit is mijn mening:

Ik begrijp niet hoe je iets zo slecht kan oordelen waar miljarden mensen in geloven, als je alleen naar het slechte wilt kijken. Ja, er zijn molsims die bomaanslagen plegen, en ja er zijn hangjongeren die moslim zijn en die rotzooi schoppen, maar kom op mensen er zijn genooeggg andere mensen die precies hetzelfde doen en die een ander geloof hebben.
Elk geloof heeft zo zijn regels, en als jullie het niet waarderen, bemoei er dan niet mee. Als je niet van mannen en vrouwen apart zwemmen houd, dan ga je toch niet naar zo een zwembad, ik bedoel je hebt toch een keuze? Niemand dwingt niemand om zich ook aan die regels te houden, dus waar bemoeien jullie je mee??
Mijn mening is: Geert Wilders en de PVV hebben de laatste jaren gewoon niet genoeg in de spotlight gestaan en dat proberen ze nu in te halen, en het lukt ze nog ook....
pi_100108363
Welkom in NWS. Wat is je bron?
pi_100108377
molsims :')
  vrijdag 29 juli 2011 @ 23:16:09 #4
350754 vochtig
OMG motherfucking mothership
pi_100108383
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:15 schreef FreezePop het volgende:
Welkom in NWS. Wat is je bron?
Mening :')
pi_100108518
Ja dit probeer ik ook al dagen uit te leggen, maar misschien is jouw jip en janneke taal meer het niveau wat de PVV stemmers aanspreekt ja.
Spetterpieterpater
  Donald Duck held vrijdag 29 juli 2011 @ 23:18:47 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_100108520
quote:
Als je niet van mannen en vrouwen apart zwemmen houd, dan ga je toch niet naar zo een zwembad, ik bedoel je hebt toch een keuze?
De omgekeerde wereld, het moet niet gekker worden.
Als het moslims niet aanstaat dat mannen en vrouwen samen zwemmen, moeten ze zelf lekker wegblijven uit het zwembad
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_100108555
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als het moslims niet aanstaat dat mannen en vrouwen samen zwemmen, moeten ze zelf lekker wegblijven uit het zwembad
Als het zwembad het oke vindt waar bemoei jij je dan mee, ga lekker naar een ander zwembad, er zijn genoeg zwembaden,
Spetterpieterpater
pi_100108568
Of zwem in de sloot voor mijn part poehoe
Spetterpieterpater
pi_100108627
quote:
Als je niet van mannen en vrouwen apart zwemmen houd, dan ga je toch niet naar zo een zwembad, ik bedoel je hebt toch een keuze?
Ik betwijfel of je nog in staat bent om hierop te antwoorden maar goed. Zoals jij het stelt worden ons regels opgedwongen volgens een geloof waar we zelf niks mee hebben.

Geloof moet privé zijn, ieder voor zich. Dat moet je niet schreeuwend op straat verkondigen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_100108654
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik betwijfel of je nog in staat bent om hierop te antwoorden maar goed. Zoals jij het stelt worden ons regels opgedwongen volgens een geloof waar we zelf niks mee hebben.
Opgedwongen is geen woord trouwens.
Spetterpieterpater
  Donald Duck held vrijdag 29 juli 2011 @ 23:21:50 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_100108684
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef AlfredJodocus het volgende:

[..]

Als het zwembad het oke vindt waar bemoei jij je dan mee, ga lekker naar een ander zwembad, er zijn genoeg zwembaden,
Zwembaden die dit invoeren zijn een walgelijk voorbeeld van onderwerping aan primitief gedachtengoed gebaseerd op een sprookjesboek.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_100108721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef AlfredJodocus het volgende:

[..]

Opgedwongen is geen woord trouwens.
Zucht, taalnazi's.. :|W

Oké opgedrongen. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_100108745
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zwembaden die dit invoeren zijn een walgelijk voorbeeld van onderwerping aan primitief gedachtengoed gebaseerd op een sprookjesboek.
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Klopt.

Net als dat ze op kerstmis gesloten zijn enzo. Ook typisch primitief. Of een kerstboom en kerstversiering. En dat mannen en vrouwen wc's apart zijn. Allemaal primitief.
Spetterpieterpater
pi_100108769
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Zucht, taalnazi's.. :|W

Oké opgedrongen. :P
Omdat jij de wijsneus uithing was dat. ;)
Spetterpieterpater
pi_100108815
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef AlfredJodocus het volgende:

[..]

Omdat jij de wijsneus uithing was dat. ;)
:') :') :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef AlfredJodocus het volgende:

[..]

[..]

Klopt.

Net als dat ze op kerstmis gesloten zijn enzo. Ook typisch primitief. Of een kerstboom en kerstversiering. En dat mannen en vrouwen wc's apart zijn. Allemaal primitief.
Hypocriet :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_100108834
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:14 schreef MyOwnOpinion het volgende:
Oke, dus dit is mijn mening:

Mijn mening is: Geert Wilders en de PVV hebben de laatste jaren gewoon niet genoeg in de spotlight gestaan en dat proberen ze nu in te halen, en het lukt ze nog ook....
De titel doet anders vermoeden, maar we dragen/financieren blijkbaar wel projecten die andere mensen kunnen storen zoals hier te lezen;
http://www.elsevier.nl/we(...)zwemmen.htm?rss=true

Zo worden Islamitische wetgevingen en polygamie steeds vaker gesignaleerd in Nederland:
http://vorige.nrc.nl/opin(...)d_al_volop_toegepast

Ook interessant als het om Sharia in Nederland gaat:
http://www.netwerk.tv/uit(...)echtbanken-nederland
pi_100108891
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef drumstickNL het volgende:

[..]
:') :') :')

[..]

Hypocriet :')
Ja oké maar dat zijn twee losstaande dingen.
Spetterpieterpater
pi_100108910
Miljarden is toch wat overdreven he.
The world of SKA music
pi_100108995
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef Clan het volgende:

[..]

De titel doet anders vermoeden, maar we dragen/financieren blijkbaar wel projecten die andere mensen kunnen storen zoals hier te lezen;
http://www.elsevier.nl/we(...)zwemmen.htm?rss=true

Zo worden Islamitische wetgevingen en polygamie steeds vaker gesignaleerd in Nederland:
http://vorige.nrc.nl/opin(...)d_al_volop_toegepast

Ook interessant als het om Sharia in Nederland gaat:
http://www.netwerk.tv/uit(...)echtbanken-nederland
Ik zie een storm in een glas water een opgeklopt probleem. In het jaar 5000 is hier nog geen moslimmeerderheid, laat staan dat de moslims in Nederland zo conservatief zijn dat ze een sharia zouden willen.
Spetterpieterpater
pi_100109613
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef strikeforce het volgende:
Miljarden is toch wat overdreven he.
Anderhalf miljard maarja, dat is meer een schatting. (Dus minder eigenlijk)
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef AlfredJodocus het volgende:

[..]

Ja oké maar dat zijn twee losstaande dingen.
Ik zeg niks.. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_100110146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ze er niet weg van blijven, integendeel, ik bedoel ermee (laat ik het effe voor je uitleggen) dat die vrouwen die niet met mannen wil zemmmen (volg je het nog?) lekker zelf iets als vrouwenzwemmen gaan organiseren, jou staan ze niet in de weg hoor, gewoon een zwembad vragen of ze zoiets willen organiseren tegen geld, zwembad blij, vrouwen blij
pi_100110269
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Geloof moet privé zijn, ieder voor zich. Dat moet je niet schreeuwend op straat verkondigen.
Welke regels worden er hier opgedrongen?? En waarom praten we hier dan niet over christelijke scholen die hoofddoeken verbieden? Lekker prive is dat he, vooral als het om onderwijs gaat...
pi_100110341
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:51 schreef MyOwnOpinion het volgende:

[..]

Welke regels worden er hier opgedrongen?? En waarom praten we hier dan niet over christelijke scholen die hoofddoeken verbieden? Lekker prive is dat he, vooral als het om onderwijs gaat...
Ehm, je spreekt jezelf nu tegen..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_100110500
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ehm, je spreekt jezelf nu tegen..
Nou, ik denk dat je me niet zo goed begrijpt... (weer zo eentje die denkt datie slim is)
Ik bedoelll dat de directeur (die dus christelijk is, sinds het een christelijke school is) hoofddoeken verbied, omdat het hem dus niet zo aanstaat of zijn collega's, ik noem dat niet ieder voor zich als het om je geloof gaat
pi_100110724
Je spreekt jezelf overduidelijk tegen.

Eerst zeg je "Elk geloof heeft zo zijn regels, en als jullie het niet waarderen, bemoei er dan niet mee", en begint vervolgens te klagen dat men op christelijke scholen geen hoofddoekjes tolereert?
pi_100110803
Dan pak ik even de eerder geplaatste reactie erbij.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:51 schreef MyOwnOpinion het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg privé aangezien er überhaupt geen hoofddeksels op scholen zijn toegestaan. Waar baseer je het op dat hoofddoekjes om religieuze reden niet zijn toegestaan? Dat zou betekenen dat scholieren die moslim zijn ook niet worden toegelaten "omdat" ze moslim zijn.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_100110887
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef AlfredJodocus het volgende:

[..]

We hebben in Nederland de verzuilde samenleving achter ons gelaten en de ontkerkelijking is al heel lang gaande. En dan zullen we nu weer van voren af aan beginnen zeker. Laat ze lekker opdonderen met hun achterlijke religie en dat geldt ook voor christenen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:06:39 #28
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_100111030
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:49 schreef MyOwnOpinion het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ze er niet weg van blijven, integendeel, ik bedoel ermee (laat ik het effe voor je uitleggen) dat die vrouwen die niet met mannen wil zemmmen (volg je het nog?) lekker zelf iets als vrouwenzwemmen gaan organiseren, jou staan ze niet in de weg hoor, gewoon een zwembad vragen of ze zoiets willen organiseren tegen geld, zwembad blij, vrouwen blij
De grap is juist dat ze niet doen, nee ze willen dat WIJ dat voor ze gaan betalen, dan verdien je gewoon met je botte kop op een tegel te eindigen. Ga maar je eigen zwembed oprichten, met je eigen geld EN met in achtneming van onze normen en waarden (en wetten). Wil je dan niet? Dan ga je maar weer zandkastelen bouwen *O*
pi_100111170
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

De grap is juist dat ze niet doen, nee ze willen dat WIJ dat voor ze gaan betalen, dan verdien je gewoon met je botte kop op een tegel te eindigen. Ga maar je eigen zwembed oprichten, met je eigen geld EN met in achtneming van onze normen en waarden (en wetten). Wil je dan niet? Dan ga je maar weer zandkastelen bouwen *O*
_O_
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_100111193
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

We hebben in Nederland de verzuilde samenleving achter ons gelaten en de ontkerkelijking is al heel lang gaande. En dan zullen we nu weer van voren af aan beginnen zeker. Laat ze lekker opdonderen met hun achterlijke religie en dat geldt ook voor christenen.
Ik denk dat dat zo'n beetje de kern van alle problemen is. Zonder gebash: In het westen loopt men simpelweg enorm voorop kwa ontwikkeling. als je dan als samenleving geconfronteerd wordt met groepen die nogal achterlopen, krijg je allerlei ellende.
pi_100111231
Ook wel grappig: Veel steden hebben echt gigantisch veel wijkcentra en deze zitten voor 80% vol met moslims. Misschien is het inderdaad tijd dat ze zelf wat gaan betalen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_100111270
De Islamieten willen de wereld overnemen met hun Sharia waar Islamitische normen en waarden de boventoon zullen voeren. Toch?
Nosce te ipsum.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:13:15 #33
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_100111348
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef havanagila het volgende:

[..]

Ik denk dat dat zo'n beetje de kern van alle problemen is. Zonder gebash: In het westen loopt men simpelweg enorm voorop kwa ontwikkeling. als je dan als samenleving geconfronteerd wordt met groepen die nogal achterlopen, krijg je allerlei ellende.
Laatse score van "onze school"(zwart ja):
2% was op het minimale vereiste niveau

:') :') :') :') :') :')
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:14:16 #34
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_100111399
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:11 schreef AlexanderC het volgende:
De Islamieten willen de wereld overnemen met hun Sharia waar Islamitische normen en waarden de boventoon zullen voeren. Toch?
Mogelijk doch niet relevant. Ik wil ook de wereld overnemen, maar ik ben daarmee nog geen gevaar voor de democratie :')
pi_100111801
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef havanagila het volgende:
Je spreekt jezelf overduidelijk tegen.

Eerst zeg je "Elk geloof heeft zo zijn regels, en als jullie het niet waarderen, bemoei er dan niet mee", en begint vervolgens te klagen dat men op christelijke scholen geen hoofddoekjes tolereert?
omdat jullie de eerste zijn die klagen, ik heb er eigenlijk geen problemen mee, maar als jullie problemen hebben met zwembaden apart, en hoofddoekjes, dan ja tuurlijk begin ik ook te klagen
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:24:00 #36
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:28:32 #37
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_100112013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:23 schreef MyOwnOpinion het volgende:

[..]

omdat jullie de eerste zijn die klagen, ik heb er eigenlijk geen problemen mee, maar als jullie problemen hebben met zwembaden apart, en hoofddoekjes, dan ja tuurlijk begin ik ook te klagen
"Jullie" klagen toch echt dat het je niet bevalt hoor :')

quote:
Als je niet van mannen en vrouwen apart zwemmen houd, dan ga je toch niet naar zo een zwembad
Jij houdt niet van normaal zwemmen, dat is prima, dan doe je dat lekker niet. Maar nee jij wilt lekker tussen allemaal jongemannen zwemmen en vooral geen aantrekkelijk vrouwen zien (prima, whatever floats your boat ;) ) maar ga het dan niet raar vinden als wij wel tussen vrouwen willen zwemmen..
pi_100112086
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Mogelijk doch niet relevant. Ik wil ook de wereld overnemen, maar ik ben daarmee nog geen gevaar voor de democratie :')
In je eentje gaat het je ook niet lukken nee.
Nosce te ipsum.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:32:09 #39
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_100112131
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:30 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

In je eentje gaat het je ook niet lukken nee.
Dat is nooit ontkracht.
pi_100112181
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:02 schreef drumstickNL het volgende:
Dan pak ik even de eerder geplaatste reactie erbij.

[..]

Dat is inderdaad erg privé aangezien er überhaupt geen hoofddeksels op scholen zijn toegestaan. Waar baseer je het op dat hoofddoekjes om religieuze reden niet zijn toegestaan? Dat zou betekenen dat scholieren die moslim zijn ook niet worden toegelaten "omdat" ze moslim zijn.
hoofddeksels? hahaha kom op zeg, het is iets van een religie, en je bedekt niet alleen je hoofd maar ook je nek, en waarom laten de meeste scholen het dan wel toe? ik baseer het op het feit dat een Rooms-Katholieke (excuses geen christelijk) school geen hoofddoeken toelaat, en dat slaat helemaal nergens op want die school laat moslims wel toe, het is een school in utrecht genaamd St-Gregorius College
pi_100112289
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wie bedoel je met wij? We leven in een land waar iedereen gelijk wordt behandelt, en moslims ook gewoon evenveel belasting als jou moeten betalen, en waar heb je dat vandaan?? Als de zwembad het toelaat, wat is dan jou probleem? Ze laten het heus niet toe als ze er niet mee eens zijn, dus als jij er problemen mee hebt dan is dat jou probleem
pi_100112407
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:33 schreef MyOwnOpinion het volgende:

[..]

hoofddeksels? hahaha kom op zeg, het is iets van een religie, en je bedekt niet alleen je hoofd maar ook je nek, en waarom laten de meeste scholen het dan wel toe? ik baseer het op het feit dat een Rooms-Katholieke (excuses geen christelijk) school geen hoofddoeken toelaat, en dat slaat helemaal nergens op want die school laat moslims wel toe, het is een school in utrecht genaamd St-Gregorius College

Ik snap je niet helemaal volgens mij. Een hoofddoek is voor die school een hoofddeksel, net als een pet of hoed.
pi_100112415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef havanagila het volgende:

[..]

Voorop kwa ontwikkeling?? hahah wat bedoel je daar nou mee? en groepen die achterlopen? saudi-arabie loopt ook vet 'voorop kwa ontwikkeling' en dat land bestaat het meeste uit moslims
en als je 'voorop wilt lopen kwa ontwikkeling' rot je toch op naar het westen, ik begrijp niet dat alle moslims in een hokje worden gepropt met het bordje 'dom'
pi_100112480
zelf wat
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ook wel grappig: Veel steden hebben echt gigantisch veel wijkcentra en deze zitten voor 80% vol met moslims. Misschien is het inderdaad tijd dat ze zelf wat gaan betalen?
zelf wat gaan betalen? elke moslim in nederland betaalt belasting, wtf? er zijn zoveel mensen die geen moslim zijn hier in nederland die geen werk hebben en geen school etc
dus waarom alleen moslims?
pi_100112607
wie zegt
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:28 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

"Jullie" klagen toch echt dat het je niet bevalt hoor :')

[..]

Jij houdt niet van normaal zwemmen, dat is prima, dan doe je dat lekker niet. Maar nee jij wilt lekker tussen allemaal jongemannen zwemmen en vooral geen aantrekkelijk vrouwen zien (prima, whatever floats your boat ;) ) maar ga het dan niet raar vinden als wij wel tussen vrouwen willen zwemmen..
he?
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:48:48 #46
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_100112694
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:41 schreef MyOwnOpinion het volgende:

[..]

Voorop kwa ontwikkeling?? hahah wat bedoel je daar nou mee? en groepen die achterlopen? saudi-arabie loopt ook vet 'voorop kwa ontwikkeling' en dat land bestaat het meeste uit moslims
en als je 'voorop wilt lopen kwa ontwikkeling' rot je toch op naar het westen, ik begrijp niet dat alle moslims in een hokje worden gepropt met het bordje 'dom'
Op welke manier loopt Saudi-Arabië voorop? Volgens mij lopen ze daar juist gigantisch achter....

Er zijn zeker heel veel intelligente moslims. Alleen is dat percentage een beetje laag, en dus zijn die landen allemaal compleet achterlijk.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:49:07 #47
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_100112705
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:33 schreef MyOwnOpinion het volgende:

[..]

Waarom slaat dat precies nergens op? Dat is toch precies wat jij graag wil; dat je als moslim op een christelijk school kan komen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:37 schreef MyOwnOpinion het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wie bedoel je met wij? We leven in een land waar iedereen gelijk wordt behandelt, en moslims ook gewoon evenveel belasting als jou moeten betalen, en waar heb je dat vandaan?? Als de zwembad het toelaat, wat is dan jou probleem? Ze laten het heus niet toe als ze er niet mee eens zijn, dus als jij er problemen mee hebt dan is dat jou probleem
Wie bedoel jij met jullie? :') Iets met bal kaatsen he..
Moslim evenveel belastig? Moet je wel eerst alle belasting betalen he daar schijnen ze nogal een probleem mee te hebben :')
En waarom zouden we het niet toestaan? Stimuleren van vrouwenonderdrukking waar wij in europa zo hard tegen hebben bevochten, in strijd met landelijke en internationale wetgeving; immers je weigert vrouwen (gedeeltelijk) toegang.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:41 schreef MyOwnOpinion het volgende:

[..]

Met enige uitzondering heeft elke gelovige een achterstand. Daarbij hebben bepaalde volkeren/culturen daar bovenop ook nog een mentale achterstand (vrijwel) ongerelateerd aan hun geloof maar dit maakt niet mensen nog steeds niet even slim als de westerlijke volkeren.
Dat een land veel natuurlijke grondstoffen bezit geeft evenmin enige relevant verband met het iq.

Ironisch genoeg snap jij dit waarschijnlijk niet eens _O-
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:50:51 #48
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_100112775
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:43 schreef MyOwnOpinion het volgende:
zelf wat

[..]

zelf wat gaan betalen? elke moslim in nederland betaalt belasting, wtf? er zijn zoveel mensen die geen moslim zijn hier in nederland die geen werk hebben en geen school etc
dus waarom alleen moslims?
Omdat die gemiddeld gezien vaker Geen belasting betalen en Meer gebruik maken van sociale zekerheid. Ook hebben ze minder scholen en zijn minder capabel hier iets aan te doen.
pi_100112850
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef MyOwnOpinion het volgende:
Nou, ik denk dat je me niet zo goed begrijpt... (weer zo eentje die denkt datie slim is)
Ik bedoelll...
Whahahaa! _O- Dat meen je niet.
Wat een pracht van een topic!
Wat een pracht van een troll.
Heerlijk, dit moet ik volgen.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:57:00 #50
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_100113022
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:52 schreef juxtaposition het volgende:

[..]