buiten de metmichiel op de kermis uurtjes?quote:
Meppelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Diegene was wel aan het dansen en bier moet je zuipen en niet weggooien![]()
Serieus: pleinenfestival Meppel, gaat altijd los
Ja, daarom was That's Live ook voicetrack. Domien stond toen in Tilburg.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
buiten de metmichiel op de kermis uurtjes?
Ja man, is tof!!quote:
Meppel is de enige stad in Drenthe waar ik zou willen wonen. De rest is wel heel deprimerendquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja man, is tof!!![]()
Stukken toffer dan deze deprimerende shit in ieder geval...
Ik vind het ook een leuke stad om rond te hangen en te winkelen (al doe ik dat liever nog in Emmenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meppel is de enige stad in Drenthe waar ik zou willen wonen. De rest is wel heel deprimerend
Slim!! Ik vind het ook idioot om dan te gaan rijden... Zorg dan voor een taxi/bob oidquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:23 schreef hole1988 het volgende:
Stenders heeft te veel gedronken en gaat voorlopig niet naar huis, omdat hij het niet verstandig vindt.
Ja, das duur!! Als je dat niet wilt moet je een grote jongen zijn en niet zuipen. Of zorgen dat je een vrouw hebt die niet drinkt en zo gek is om de chauffeur uit te hangenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:26 schreef TheZapster het volgende:
Taxi van Hilversum naar Almere kost ¤50.Ik spreek uit ervaring
Ja dit is Tjibsma.quote:
ik heb al zijn sets tijdens de FN8, maar hij weet donders goed hoe hij moet draaien.quote:
Als ik een feestje heb weet ik wie ik moet boeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb al zijn sets tijdens de FN8, maar hij weet donders goed hoe hij moet draaien.
Echt tof, wist ik niet!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:32 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben dan liever de bob met een vrouw die drinkt want een dronken vrouw is een engel in bed
Vakantie en weekend moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:40 schreef minthy het volgende:
Een joch van 11 in de uitzending? Hoort die niet te slapen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |