quote:
Stikt er hier van en zenders als Simonefm, Continu en nog zo'n NLse zender zijn als enige redelijk te ontvangen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier zitten er geen piratentussen hoor, maar 3FM is gewoon waardeloos doordat lopik niet op volle sterkte zendt en wieringermeer ook niet goed functioneert geloof ik
Absoluut!! Lang gelee trouwens...quote:
die kun je nu bij de plaatselijke oud ijzerboer opkopen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Stikt er hier van en zenders als Simonefm, Continu en nog zo'n NLse zender zijn als enige redelijk te ontvangen...
Ik wil de toren van H'smilde terug!!
Ja maar dan doettie het niet meer... Ik wil een nieuwequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die kun je nu bij de plaatselijke oud ijzerboer opkopen hoor
Ietwat, maar de strekking is (mij iig) duidelijkquote:
als jij die vrouw bent die kan lassen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar dan doettie het niet meer... Ik wil een nieuwe
Ja, dat kan ik!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als jij die vrouw bent die kan lassen...
Woordspelingquote:
Vind het wel lekker klinkenquote:
True, al doe ik dat de hele dag door. Anderen worden er wel eens zat vanquote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
True, al doe ik dat de hele dag door. Anderen worden er wel eens zat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop