abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100173816
Weer aan de paddo's gezeten, Bankfurt? Of heb je ook nog andere bronnen dan je grote duim?
pi_100181911
maar hoe win je daar dan een oorlog mee?
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:42 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

We merken er wel degelijk iets van.

De 2e maan is mede verantwoordelijk voor de vele aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en natuurrampen van de laatste 10-15 jaar.
  maandag 1 augustus 2011 @ 07:19:29 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_100183407
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 02:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
maar hoe win je daar dan een oorlog mee?

[..]

het gaat niet per se om winnen .... het gaat puur om het doen.
Je dacht toch niet werkelijk dat we daar in Irak, Libië of weet ik veel, vrede aan het stichten zijn.?!!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_100183882
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:42 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

We merken er wel degelijk iets van.

De 2e maan is mede verantwoordelijk voor de vele aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en natuurrampen van de laatste 10-15 jaar.
Waarmee je zegt dat de hoeveelheid natuurgeweld in de afgelopen 10-15 jaren statistisch hoger is dan, laten we zeggen, 30 jaar geleden.

Heb je daar, ik durf het bijna niet te vragen, een bron voor?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100183917
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Achter de maan, is nog een 2e maan. Deze is sinds 1996/1997 hier in een baan om de aarde gebracht via de komeet Hale-Bopp.

Deze 2e maan is ook kunstmatig en wordt bestuurd door reptielen van het sterrenstelsel Draco.
Ze zijn in staat van oorlog met de huidige Illuminati die ze op een afstand houden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Comet_Hale%E2%80%93Bopp

(zie ook Ufo-claims in dit artikel)
Je weet dat wiki door de illuminati wordt beheerd he en dus niet te vertrouwen? Althans, volgens een zeer wijs man hier op BNW.....

Hey wacht, dat was jij die dat riep een paar topics terug.
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:40:46 #56
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_100183971
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 08:34 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Waarmee je zegt dat de hoeveelheid natuurgeweld in de afgelopen 10-15 jaren statistisch hoger is dan, laten we zeggen, 30 jaar geleden.

Heb je daar, ik durf het bijna niet te vragen, een bron voor?
Uhm wat dacht je van het nieuws/weer, waarin meteorologen zich 'de afgelopen maand in hun handjes hebben kunnen knijpen', omdat het ene na het andere weer record zichzelf heeft overtroffen.
Het nieuws keek je wel, toch?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:48:02 #57
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_100184062
The moon's made of cheese, and god is a boyscout.
pi_100184066
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 07:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het gaat niet per se om winnen .... het gaat puur om het doen.
Je dacht toch niet werkelijk dat we daar in Irak, Libië of weet ik veel, vrede aan het stichten zijn.?!!!
Wellicht niet, maar het gaat natuurlijk niet om het 'doen' op zich. Ik neem aan dat onze Illuminatie en de reptielen wel ergens om aan het vechten zijn.
pi_100184688
quote:
5s.gif Op maandag 1 augustus 2011 08:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Uhm wat dacht je van het nieuws/weer, waarin meteorologen zich 'de afgelopen maand in hun handjes hebben kunnen knijpen', omdat het ene na het andere weer record zichzelf heeft overtroffen.
Er zijn toch wel meer records geweest, wat het weer betreft, in andere jaren?
Maar je begon over vulkaanuitbarstingen en aardbevingen.. Zijn er daar aantoonbaar meer van geweest? Waarom begin je ineens over het weer? Dat is toch iets totaal anders?

Hoe kom je erbij dat die komeet een tweede maan achter de onze zou zijn, eigenlijk? Hij is ontdekt toen hij nog op grote afstand van de zon stond.
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:37:26 #60
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_100184811
Maar nu het toch over het gevecht tegen de Reptillians gaat: er heeft een hele tijd geleden iemand van hier (ik meen dat dat Ticker was, maar dat weet ik niet zeker) gezegd dat wij te maken hebben met diverse buitenaardse 'rassen' (Reptillians, Greys, Annunaki, Pleiadeans, Nephillim, etc).

Sommigen van hen zouden de Aarde beschermen, anderen weer niet.

Hoe zat dat ook alweer?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_100184812
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er zijn toch wel meer records geweest, wat het weer betreft, in andere jaren?
Maar je begon over vulkaanuitbarstingen en aardbevingen.. Zijn er daar aantoonbaar meer van geweest? Waarom begin je ineens over het weer? Dat is toch iets totaal anders?

Hoe kom je erbij dat die komeet een tweede maan achter de onze zou zijn, eigenlijk? Hij is ontdekt toen hij nog op grote afstand van de zon stond.
Het object kwam achter de komeet Hale-Bopp hier in 1997.
pi_100185157
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het object kwam achter de komeet Hale-Bopp hier in 1997.
Ok! Die tweede maan zit er dus sinds kort?
  maandag 1 augustus 2011 @ 10:08:49 #63
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_100185359
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:37 schreef StateOfMind het volgende:
Maar nu het toch over het gevecht tegen de Reptillians gaat: er heeft een hele tijd geleden iemand van hier (ik meen dat dat Ticker was, maar dat weet ik niet zeker) gezegd dat wij te maken hebben met diverse buitenaardse 'rassen' (Reptillians, Greys, Annunaki, Pleiadeans, Nephillim, etc).

Sommigen van hen zouden de Aarde beschermen, anderen weer niet.

Hoe zat dat ook alweer?
Net als de user boven je, die niet meer door heeft dat ik reageer op iemand anders zijn reactie, was dat Bankfurt.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_100185373
quote:
5s.gif Op maandag 1 augustus 2011 08:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dus bij jou zijn aardevingen en vulkaanuitbarstingen gelijk aan wat meer regen? Of een slechte zomer?

Daarbij zijn de weersveranderingen ook perfect te verklaren zonder tweede maan.....
  maandag 1 augustus 2011 @ 10:11:32 #65
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_100185423
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dus bij jou zijn aardevingen en vulkaanuitbarstingen gelijk aan wat meer regen? Of een slechte zomer?

Daarbij zijn de weersveranderingen ook perfect te verklaren zonder tweede maan.....
Nee, wat het wel zijn, zijn natuursfenomenen wat onder het kopje natuur geweld valt.
Als je het alleen had over vulkaansuitbarstingen, tsunami's en aardbevingen had je wat duidelijker moeten zijn.
pi_100185518
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 10:11 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee, wat het wel zijn, zijn natuursfenomenen wat onder het kopje natuur geweld valt.
Als je het alleen had over vulkaansuitbarstingen, tsunami's en aardbevingen had je wat duidelijker moeten zijn.
Volgens mij begon je zelf over vulkaarnuitbarstingen en aardbevingen, en toen je naar een bron werd gevraagd begon je plotseling over het weer..
Hoe zit het nu? :P
  maandag 1 augustus 2011 @ 10:27:59 #67
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_100185800
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 10:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Volgens mij begon je zelf over vulkaarnuitbarstingen en aardbevingen, en toen je naar een bron werd gevraagd begon je plotseling over het weer..
Hoe zit het nu? :P
Joh, citeer me eens.
pi_100185901
De 2e maan heeft wel een beetje effect, gravitatie e.a., maar verklaart geologisch lang niet alle veranderingen in de natuur.

Andere verklaringen zijn bijv. HAARP, weermanipulatie, chemtrails, mind-control, gedrag van de zon en de explosies op Jupiter, en ook ELF golven vanaf Mars en de 1e maan.

Wat wel van belang is, is dat de reptielen ELF-golven, vanaf de 2e maan, afsturen op de Aarde voor hun seismische metingen, die effect hebben op de atmosfeer en ondergrondse magma/lavastromen.

Deze (extra) ELF golven zijn waargenomen en gemeten vanaf 1996.
pi_100186118
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 10:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

Joh, citeer me eens.
Ik maakte idd. een vergissing. Maar met 'natuurgeweld' werd in dit verband toch echt aardbevingen en vulkaanuitbarstingen bedoeld.
Sorry :P
pi_100186828
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 10:11 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik reageerde op Bankfurt, dat jij je er mee wilt bemoeien zonder fatsoenlijk terug te lezen in de discussie is jouw probleem.
pi_100186876
Bovendien is de definitie van natuurfenomenen een andere dan die van natuurgeweld. Fenomeen is veel breder dan geweld, dus je reactie slaat sowieso als een tang op een varken.
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:35:46 #72
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_100187827
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik reageerde op Bankfurt, dat jij je er mee wilt bemoeien zonder fatsoenlijk terug te lezen in de discussie is jouw probleem.
O sorry, ik dacht dit is een openbaar forum, her Führer.
pi_100188121
Leuk linkje voor Hoppahoppa, (alleen omdat hij er netjes om vroeg):

http://first-news.blogspot.com/2011_05_10_archive.html

o.a.

Whistleblower Michael Prince has stated in his book James Casbolt MI6 Buried Alive that U.S. and U.K. intelligence knew that the 1997 Hale Bopp comet was being followed by a Draco Reptilian Mothership, to which grey extraterrestrials transported 100,000 humans as tribute. U.S. and U.K. intelligence triggered suicides in the Heaven’s Gate cult at the time to deflect media and public attention from this incoming threat. Mr. Prince has also witnessed underground prisons at which human souls are technologically held in cages by grey extraterrestrial captors.

Let wel: ik geef een linkje, ik zeg niet dat ik er alles van geloof. :)
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:46:48 #74
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_100188186
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:44 schreef Bankfurt het volgende:
Leuk linkje voor Hoppahoppa, (alleen omdat hij er netjes om vroeg):

http://first-news.blogspot.com/2011_05_10_archive.html

o.a.

Whistleblower Michael Prince has stated in his book James Casbolt MI6 Buried Alive that U.S. and U.K. intelligence knew that the 1997 Hale Bopp comet was being followed by a Draco Reptilian Mothership, to which grey extraterrestrials transported 100,000 humans as tribute. U.S. and U.K. intelligence triggered suicides in the Heaven’s Gate cult at the time to deflect media and public attention from this incoming threat. Mr. Prince has also witnessed underground prisons at which human souls are technologically held in cages by grey extraterrestrial captors.

Let wel: ik geef een linkje, ik zeg niet dat ik er alles van geloof. :)
Er gaat een wereld voor me open...
pi_100188761
quote:
16s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:35 schreef Ticker het volgende:

[..]

O sorry, ik dacht dit is een openbaar forum, her Führer.
Maakt niet uit, maar voortaan wel goed teruglezen he, voordat je je er mee bemoeit. Dan gaat de discussie wat vlotter.

Maar het zij je vergeven. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')