abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2011 @ 21:06:45 #76
137949 Disana
pi_100169119
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:52 schreef svetan het volgende:
Een firma als Mercer::PR leeft van mediarechten en niet van sponsors. Integendeel - Mercer::PR zoekt zelfs sponsors voor Laura. Lees hun site maar eens goed. Dat ze onder het kopje "Talent Management" gevoerd wordt zou er zelfs op kunnen duiden dat ze zelf sponsoren en er een aftrekpost voor de belasting van maken.
Ik vind die site voornamelijk uit gebakken lucht bestaan en als ik die pagina bekijk, zie ik alleen maar dat die man grote namen wil voeren om er zelf beter van te worden. Zoals hier:

http://mercerpr.com/index.php?s=au&nid=100465&news_id=26675

Blablabla at no charge.
  zondag 31 juli 2011 @ 21:13:45 #77
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_100169448
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daar zeg je wat.. ons zeilmeisje speelt ook nog gitaar..

En ik vraag me af of ze haar hondje Spot niet mist. Als ik in haar schoenen zou staan, zou me dat echt aan het hart gaan.
Een gitaar neemt nog makkelijk mee op een boot. Ik speel ook wel een beetje gitaar, maar piano is meer mijn instrument. Een hond op een boot is een beetje lastig, zo'n beest moet kunnen rennen en zijn behoefte doen. Een poes is een makkelijker dier, mijn poes gaat altijd mee met mij op vakantie. De laatste keer had ik de transportkooi opengelaten en blijf hij de hele rit op schoot zitten. O+
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_100170599
Bij Abby Sunderland deed Lyall Mercer de PR eerst pro bono (dus voor niets), later kreeg Mercer een contract om de zaken van Abby te behartigen. Wat die zaken betreffen is niet echt duidelijk, maar dingen als boek, DVD, betaalde lezingen e.d. zal er wel bij zitten (en een deel van de opbrengst naar Mercer gaan).
pi_100170657
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Een gitaar neemt nog makkelijk mee op een boot. Ik speel ook wel een beetje gitaar, maar piano is meer mijn instrument. Een hond op een boot is een beetje lastig, zo'n beest moet kunnen rennen en zijn behoefte doen. Een poes is een makkelijker dier, mijn poes gaat altijd mee met mij op vakantie. De laatste keer had ik de transportkooi opengelaten en blijf hij de hele rit op schoot zitten. O+
Ik snap heus wel dat een hond aan boord geen doen is. Desalniettemin lijkt het me een hard gelag. Als je dierenliefhebber bent, tenminste.
pi_100170927
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik snap heus wel dat een hond aan boord geen doen is. Desalniettemin lijkt het me een hard gelag. Als je dierenliefhebber bent, tenminste.
Een hond loopt onderweg wel enig risico, zoals op Tonga:

quote:
Dogs and parrots may be destroyed. Other pets will be confined on board. Animals, birds and plants need a quarantine certificate
pi_100177840
Haar laatste weblog, wat weer een vreemd verhaal. Ik dacht dat ze niet van boord mocht voor ze had ingeklaard maar ze heeft haar eerste party al weer achter de rug.
quote:
Tegen de namiddag ben ik samen met andere zeilers naar een beachparty gegaan waar ik weer veel nieuwe mensen heb leren kennen.
bron
pi_100178917
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 23:54 schreef spuitje het volgende:
Haar laatste weblog, wat weer een vreemd verhaal. Ik dacht dat ze niet van boord mocht voor ze had ingeklaard maar ze heeft haar eerste party al weer achter de rug.

[..]

Ze heeft gewoon volwassen Henk nodig om in te kunnen klaren, en die is vanavond aangekomen. Dus morgen kan ze gaan inklaren.
pi_100179562
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon volwassen Henk nodig om in te kunnen klaren, en die is vanavond aangekomen. Dus morgen kan ze gaan inklaren.
Jij zegt het, ik dacht het :P
pi_100180255
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:35 schreef spuitje het volgende:

[..]

Jij zegt het, ik dacht het :P
Hij vaart vanaf Sint Maarten al achter haar aan ;)

pi_100180387
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:54 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Hij vaart vanaf Sint Maarten al achter haar aan ;)

Maar er is geen volgboot! Echt niet! :+
Na het Panamakanaal nam het stel met die blonde mevrouw afscheid van LD en moest dus iemand anders het overnemen. Dat (b) lijkt dus Henk te zijn.
Ach, LD wordt al haar hele solo zeilreis gepamperd en gepoederd.

[ Bericht 9% gewijzigd door spuitje op 01-08-2011 01:03:59 ]
pi_100180541
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:58 schreef spuitje het volgende:

[..]

Maar er is geen volgboot! Echt niet! :+
Natuurlijk niet! :D
pi_100180910
Deze foto van Henk staat ook ergens op het weblog van Laura Dekker:

Maar hier komt hij vanaf een pagina van Henk zelf:

http://www.midgetclub.nl/Reisverslagen%20Henk%20Oosterwijk.htm
pi_100181348
Correctie:D trouwens. HIj heeft haar bij het Panamakanaal ontmoet, en op eigen initiatief.

"Ik wist dat het zeilmeisje, Laura Dekker, op 10 en 11 maart door het kanaal zou varen, dat had ze op haar
website geschreven. En op 12 maart in de ochtend zag ik haar rode boot Guppy voor anker liggen op
onze ankerplaats. En zij zelf was in haar opblaasbare catamaran in de haven aan het zeilen. Ik heb nog
even gezwaaid en later ben ik naar haar boot gevaren met mijn dinghy om even goeiedag te zeggen,
maar ze was er niet."

http://www.wvdeamer.nl/links/reisverslagen/reisverslag20107.pdf

Overigens lijkt Henk mij een zeer behulpzame en vriendelijke kerel. Ik lees van diverse zeilers lovende berichten over hem, omdat hij mensen graag te hulp schiet.
pi_100183234
Ik geloof zonder meer dat deze Henk een aardige en behulpzame man is. Hij heeft ook een soort handleiding geschreven voor zeilers die door het Panamakanaal willen en dan lees je ook dat het allemaal nog niet zo eenvoudig is als LD ons wil laten geloven.

Maar ik geloof ook dat LD op veel plaatsen iemand nodig heeft die meerderjarig is voor het zetten van de nodige handtekeningen. Iemand die de verantwoordelijkheid neemt voor haar.
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:10:17 #90
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100183672
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 01:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
Overigens lijkt Henk mij een zeer behulpzame en vriendelijke kerel. Ik lees van diverse zeilers lovende berichten over hem, omdat hij mensen graag te hulp schiet.
Dat wil ik dan wel zien dan. Het is toch wel erg raar dat ie ongevraagd Laura gaat zitten helpen. Maar hij was waarschijnlijk toevallig in de buurt 8)7
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:11:15 #91
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100183684
quote:
31-7-2011

Na de nacht op zee met squalls en onweer dacht ik wel goed te kunnen slapen en ben daarom vroeg m'n zoute klamme bed ingedoken.. Dat had dus totaal geen zin want na twee uur sliep ik nog steeds niet en ben ik maar weer opgestaan.. Vervolgens heb ik de hele avond heerlijk gitaar gespeeld met op de achtergrond de op het strand kabbelende golfjes.. Op een gegeven moment had ik echt een mooi stukje muziek, maar ben het nu weer totaal vergeten, damn.. Uiteindelijk ben ik dan toch in slaap gevallen maar werd toch al weer vroeg wakker, om buiten te ontdekken dat Messy em gevlogen is.. Tegen de namiddag ben ik samen met andere zeilers naar een beachparty gegaan waar ik weer veel nieuwe mensen heb leren kennen. Daar moest ik natuurlijk ook de Kava van Vanuatu uitproberen.., die is sterker en dus nog viezer dan die ik in Fiji had gedronken! Vervolgens zag ik vanaf het strand in de verte ook Sogno d'Oro binnen komen. Maar ik was pas heel laat weer aan boord en dacht dat Henk wel zou willen slapen. Morgen is er tenslotte weer een dag en dan begint ook het inklaar-feest..

Laura
Wat een treurig leven heeft Laura trouwens als ik dit zo lees, serieus.... Ik weet niet of ik nog wel zo velours ben...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_100184793
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 08:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wat een treurig leven heeft Laura trouwens als ik dit zo lees, serieus.... Ik weet niet of ik nog wel zo velours ben...
Weer een trieste dag uit het leven van een solo-zeiler.
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:43:17 #93
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_100184911
Zelfs de feesten worden triester. Ze leert nu niet eens meer nieuwe vrienden kennen, alleen maar nieuwe mensen.

Maar serieus, ik zou me als ik haar vader of moeder was toch wel een beetje ongerust maken over Laura. Sinds de grote oversteek komt ze somber over. Ze leunt nu natuurlijk wel op Henk, maar ik geloof dat ik allang het vliegtuig had gepakt en naar haar toe was gegaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_100185099
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:43 schreef livelink het volgende:
Zelfs de feesten worden triester. Ze leert nu niet eens meer nieuwe vrienden kennen, alleen maar nieuwe mensen.

Maar serieus, ik zou me als ik haar vader of moeder was toch wel een beetje ongerust maken over Laura. Sinds de grote oversteek komt ze somber over. Ze leunt nu natuurlijk wel op Henk, maar ik geloof dat ik allang het vliegtuig had gepakt en naar haar toe was gegaan.
Ik begrijp überhaupt niet dat je je kind op die leeftijd nachten lang in allerlei havenplaatsen laat feesten, terwijl er alleen soms een kennis een oogje in het zeil houdt.
Maar ja, je moet er wat voor over hebben he? Als je van je geflierefluit rond de wereld geld wil maken..
Aan het einde van deze onderneming worden de wereldomgangen van pappie, die al net zo avontuurlijk was, uitgespeeld, en dan komt er een tweede onderneming.
Ondertussen komt het boek uit en de dvd en de Laura-merchandise.
De firma Dick & Dick is echt niet met opvoeden bezig ofzoiets..
Onder al die vrolijkheid zit iets triests, dat klopt ja..
pi_100185126
Ze doet wel aan ontzettende zelfontwikkeling, getuige haar muziekjes die ze vervolgens helaas weer niet kan onthouden. Ze is het lopende uithangbord van alle pro-leerplicht-ontwijkers, zo zie je maar weer. Dit soort shit leer je dus echt niet op school he. :7

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2011 09:56:55 ]
pi_100185461
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Ze doet wel aan ontzettende zelfontwikkeling, getuige haar muziekjes die ze vervolgens helaas weer niet kan onthouden. Ze is het lopende uithangbord van alle pro-leerplicht-ontwijkers, zo zie je maar weer. Dit soort shit leer je dus echt niet op school he. :7
Dit zijn gewoon opmaatjes naar de volgende episode: Laura the selfmade woman en wereldomzeilster brengt een cd uit!
pi_100186125
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:58 schreef spuitje het volgende:

[..]

Maar er is geen volgboot! Echt niet!

Nee. Nee, nee, neeeeeeeeeeeee! :)
pi_100186497
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 01:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
Deze foto van Henk staat ook ergens op het weblog van Laura Dekker:

Waar? :?
pi_100186875
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 10:55 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Waar? :?
Die foto is niet (meer?) terug te vinden op haar site. Toch heb ik die foto eerder gezien. Misschien is hij al eerder in dit topic verschenen?
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:11:19 #100
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_100186967
Ik had de foto ook al een keer in deze topicreeks gepost.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')