Daar is ze godzijdank na een week weer mee gestoptquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeker haar lengte loopt erg netjes hoor Vanyel. Ze had gewoon een keer een flinke groeispurt en volgt nu weer het lijntje. Gewicht is te verklaren door haar ziekte en trekt vast binnenkort bij. Ze tankte laatst toch ook weer 's nachts?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar is ze godzijdank na een week weer mee gestopt
Cleany, waarom naar een logopedist? En waarom eventueel terug naar nutritron? Om het dikker te maken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:24 schreef cleany het volgende:
vandaag naar de logopedist geweest...die raadde een andere fles aan en misschien terug gaan naar Nutriton...dat laatste gaat dus niet gebeuren...we blijven niet bezig!
Mama naar babymassage geweest. Hij vond alles best, maar een 'tummyrub' mocht niet.
Ik sluit me hierbij aan. Jemig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef Leandra het volgende:
Jeetje Mrien, het is allemaal nogal niet wat...
poeh mrien toch wat een onderzoeken voor jullie kleintjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:22 schreef mrien het volgende:
Mooi lijntje volgens mij Vanyel!
Ik heb niet helemaal bijgelezen, beetje druk de laatste dagen.
Gisteren in ieder geval bij de kinderarts geweest en de volgende stappen besproken:
- doorgaan met pufjes die hij nu heeft
- doorgaan met ijzerdrankje
- 2 september afspraak kno arts, kijken hoe het dan met de oortjes is
- bloedprikken over 4 weken, dan kijken hoe het met het ijzer is
- de bloedproef wordt uitgebreid met wat andere onderzoeken om dingen te kunnen uitsluiten
- als we gaan bloedprikken krijgt hij ook een zweettest om ook weer dingen te kunnen uitsluiten (o.a. taaislijmziekte, niet dat ze daar aan denken nu hoor, maar het is gewoon een protocol wat we nu volgen)
- 12 september belafspraak met de kinderarts om de uitslagen te bespreken
Ze had nog even naar z'n oren gekeken, waren weer wat rustiger geworden maar leek nog wel wat vocht achter trommelvlies te zitten. Verder was hij weer goed aangekomen (10,3 kg) en was 74 cm.
Ik moest lachen, maar dat zou misschien wel een optie zijn, maar of het nou zo hygienisch is enzo... Als ik zo op mijn werk om zou gaan met medicijnen, ik weet het niet....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
MP: kun je het tabletje niet onder een stukje plastic leggen en dan met een hamer erop slaan?
Ja ook geprobeerdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef Troeta het volgende:
Heftig hoor mrien!!!
MamaPurk, ook met warm water geprobeerd??
Ja ik heb ook gewoon een notenkraker liggen hierquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef Leandra het volgende:
En als je de pilletjes in een notenkraker doet? Zo een waar je het handvat moet draaien?
Desnoods het pilletje in een plastic zakje.
nee, als in 140ml water met 4 1/2 schepje en dan om de 3 1/2 uur, behalve 's nachts..dan slaapt ie 6/7 uur. Voor zover ik weet is dat niet te veel, bovendien is ie niet heel erg dik (zo'n 4500gr, maar dat weet ik niet zeker). Hij is ook 60cm terwijl hij 7 weken oud is he...maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:37 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Als in: je maakt 120 ml water aan met 4 schepjes en geeft er daarvan 7 op een dag? Is dat niet heel erg veel (945 ml)? Ze mogen max maar 1 liter op een dag he. En het streven is eigenlijk om dat niet te halen ivm kans op overgewicht later. Bovendien, de nieren trekken het niet als je meer dan die liter gaat geven. Als je dus nu al in de buurt zit, kan je amper ophogen.
Naar de logopedist, omdat we vanwege de reflux zijn doorverwezen vanuit het ziekenhuis om te kijken of hij goed drinkt. Hij bleek gewoon rustig te drinken, maar omdat hij na het drinken gelijk begint te zeuren (ze zei dat het waarschijnlijk door of te weinig voeding kwam of door te veel lucht).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Cleany, waarom naar een logopedist? En waarom eventueel terug naar nutritron? Om het dikker te maken?
Had je trouwens de opmerking over de hoeveelheid voeding nog gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |