Dat gaat ineens niet heel hard meer, hè? Maar ze is al langer dan Lena, hoor! En ook slanker.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:55 schreef Vanyel het volgende:
Poeh, mijn mopje is toch nog mini. Heb de gegevens van vorige keer niet bij de hand, maar volgens lief was ze maar 6560 gram bij 67cm.
Hoe oud was hij toen? Een maand of 5? Ivan was toen de 8 kg gepasseerd en ging richting 8,5 kg, maar met 6 maanden was hij pas 69 cm. Puck is dus best lang! Ivan zat met zijn lengte geloof ik rond het gemiddelde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck was 11 juli 7235 gram bij 68,5cm. 9 augustus mogen we weer.
Je kunt ook juist diepvriesgroenten gebruiken en die even opwarmen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand een tip in wat voor bakjes o.i.d. je kleine hapjes groente goed in kan vriezen?
Ja toen was hij vijf maanden inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe oud was hij toen? Een maand of 5? Ivan was toen de 8 kg gepasseerd en ging richting 8,5 kg, maar met 6 maanden was hij pas 69 cm. Puck is dus best lang! Ivan zat met zijn lengte geloof ik rond het gemiddelde.
Ja we hebben best veel groenten in de diepvries liggen dus dat gaat ook zeker gebeuren. Maar wij eten zelf eigenlijk zelden aardappel en ik wilde wat prakjes inclusief aardappel invriezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt ook juist diepvriesgroenten gebruiken en die even opwarmen.
In mei was hij 14,5 kg zwaar en 85 cm lang. Met zijn gewicht zit hij heel hoog, maar we hebben het idee dat hij de laatste paar weken/maanden harder in de lengte dan in gewicht aan het groeien is. Hij is nog steeds een beertje, daar niet van.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Totaal off topic maar wat zijn Ivan zijn stats nu Claudia?
Claudia, die lengtesprong is hier ook ineens bij Driekus (tegen de 88 cm, maar wel pas 11,8 kilo).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In mei was hij 14,5 kg zwaar en 85 cm lang. Met zijn gewicht zit hij heel hoog, maar we hebben het idee dat hij de laatste paar weken/maanden harder in de lengte dan in gewicht aan het groeien is. Hij is nog steeds een beertje, daar niet van.We merken dat zijn eetgedrag nu ook verandert. Hij werkt boterhammen niet meer achter elkaar weg bijvoorbeeld, en zijn avondeten eet hij alleen als hij het lekker vindt.
Die van ons heeft gewoon standje draaien met muziek en standje draaien zonder muziekquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef mefke79 het volgende:
Tip trouwens voor mensen met een TinyLove mobile die het muziekje beu zijn: als je het knopje precies tussen standje hard en standje minder hard zet, doet de muziek het niet.
(wat heerlijk rustig....)
Vragen om andere medicatiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:43 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Die van ons heeft gewoon standje draaien met muziek en standje draaien zonder muziek
Puck en zijn neef![]()
Ik kwam even met een vraag voor de mama's van wie de kindjes ook medicijntjes krijgen!?
Sarah krijgt nu dus Losec (omeprazol) 10 mg tabletvorm. Nu hebben wij opdracht gekregen dat pilletje in een spuitje te doen, 5ml water erbij, 5 ml lucht erbij, 2 minuten laten liggen omwentelen en klaar! Maaarrrrr.... Dat en klaar is zo makkelijk nog neit, het pilletje lost niet goed op, dus het spuitje raakt verstopt en als ze het in haar mond spuiten laat ze het er zo weer uitlopen
We hebben geprobeert het tabletje te vermalen maar die is echt keihard dus dat word hem niet..
Heeft iemand een tip, ik heb namelijk geen zin om zelf dit wiel uit te vinden
vermalen tussen twee theelepeltjes lukt niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:43 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Die van ons heeft gewoon standje draaien met muziek en standje draaien zonder muziek
Puck en zijn neef![]()
Ik kwam even met een vraag voor de mama's van wie de kindjes ook medicijntjes krijgen!?
Sarah krijgt nu dus Losec (omeprazol) 10 mg tabletvorm. Nu hebben wij opdracht gekregen dat pilletje in een spuitje te doen, 5ml water erbij, 5 ml lucht erbij, 2 minuten laten liggen omwentelen en klaar! Maaarrrrr.... Dat en klaar is zo makkelijk nog neit, het pilletje lost niet goed op, dus het spuitje raakt verstopt en als ze het in haar mond spuiten laat ze het er zo weer uitlopen
We hebben geprobeert het tabletje te vermalen maar die is echt keihard dus dat word hem niet..
Heeft iemand een tip, ik heb namelijk geen zin om zelf dit wiel uit te vinden
Nee lukt niet, die krengen zijn keihard!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
vermalen tussen twee theelepeltjes lukt niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |