Ja, na een tijdje krijg je datquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:47 schreef Blistering het volgende:
ZA timed beer gewonnen op m'n oude main die ik vandaag weer ff heb afgestoft. Toch symbolisch, m'n 130ste mount. Maar er kwam weinig luck bij kijken, alle 4 m'n party members passde...
Echt verbazingwekkend hoeveel detail er in het spel zit. En inderdaad hoe je steeds weer nieuwe dingen ontdekt. Nog een Goblin voorbeeldje: sommige vendors zeggen: "Our products are build to blast!" Dacht ik verder nooit over na. Gisteren drong het pas tot mij door dat het een parodie is op de slogan "Our products are build to last!" Één letter ervoor geplakt, maar je moet het maar net horen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niet gezien! Ik kom sowieso nog regelmatig dingetjes in het spel tegen die ik nog nooit eerder had opgemerkt, dat vind ik zo leuk(alhoewel dat na Cata niet gek is natuurlijk, maar ook daarvoor gebeurde dat me nog regelmatig)
Ik zit op mijn werk, sorryquote:Op zondag 31 juli 2011 00:09 schreef Wolve000 het volgende:
Iemand in Outlands tijd over en zin om naar de Hillsbrad Foothills te komen? We moeten nog twee elite mobs vermoorden. De ene hebben we al gedaan toen we een derde tegen het lijf liepen, de andere is de 4e in een reeks waar we de eerste drie net dood kregen, maar deze net niet...
En er is dus geen ziel te bekennen in dat hele gebiedquote:Op zondag 31 juli 2011 00:09 schreef Wolve000 het volgende:
Iemand in Outlands tijd over en zin om naar de Hillsbrad Foothills te komen? We moeten nog twee elite mobs vermoorden. De ene hebben we al gedaan toen we een derde tegen het lijf liepen, de andere is de 4e in een reeks waar we de eerste drie net dood kregen, maar deze net niet...
Mage is OP as hell, welk level ben je?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:38 schreef Wolve000 het volgende:
Pff, ben voor de grap de Warsong Gulch eens aan het doen. Kansloos.
Continu een rogue die een sap doet en dan als volgende de doodsteek. Pas als ik dood ben zie ik m'n tegenstander...
Is mage echt zo'n slechte pvp klasse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |