Ik zit op mijn werk, sorryquote:Op zondag 31 juli 2011 00:09 schreef Wolve000 het volgende:
Iemand in Outlands tijd over en zin om naar de Hillsbrad Foothills te komen? We moeten nog twee elite mobs vermoorden. De ene hebben we al gedaan toen we een derde tegen het lijf liepen, de andere is de 4e in een reeks waar we de eerste drie net dood kregen, maar deze net niet...
En er is dus geen ziel te bekennen in dat hele gebiedquote:Op zondag 31 juli 2011 00:09 schreef Wolve000 het volgende:
Iemand in Outlands tijd over en zin om naar de Hillsbrad Foothills te komen? We moeten nog twee elite mobs vermoorden. De ene hebben we al gedaan toen we een derde tegen het lijf liepen, de andere is de 4e in een reeks waar we de eerste drie net dood kregen, maar deze net niet...
Mage is OP as hell, welk level ben je?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:38 schreef Wolve000 het volgende:
Pff, ben voor de grap de Warsong Gulch eens aan het doen. Kansloos.
Continu een rogue die een sap doet en dan als volgende de doodsteek. Pas als ik dood ben zie ik m'n tegenstander...
Is mage echt zo'n slechte pvp klasse?
Ja, dat is wel cool spelen in pvpquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 02:23 schreef TwyLight het volgende:
ik heb heartstone ook in dalaran, beste plek imo.
Als ik in Northrend moet zijn -> HS
als ik in Orgrimmar moet zijn -> HS -> portal Orgrimmar
als ik in Outland moet zijn -> HS -> Portal Orgrimmar -> Portal Blasted Lands
Om die reden heb ik altijd die ring of the Kirin Tor in mijn bags gehouden, het is nu echt niet meer van toepassing maar de usefunctie teleport je naar Dala en das altijd makkelijk. Zelfde geldt trouwens voor die tabard waarmee je naar de Argent Tournamentgrounds kunt teleporten, je weet nooit wanneer je het eens een keer nodig hebt.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:23 schreef TwyLight het volgende:
ik heb heartstone ook in dalaran, beste plek imo.
Als ik in Northrend moet zijn -> HS
als ik in Orgrimmar moet zijn -> HS -> portal Orgrimmar
als ik in Outland moet zijn -> HS -> Portal Orgrimmar -> Portal Blasted Lands
Level gewoon met PvE. Op lower levels is pvp heel erg ongebalanceerd. Rogues en hunters roeleren dan.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:38 schreef Wolve000 het volgende:
Pff, ben voor de grap de Warsong Gulch eens aan het doen. Kansloos.
Continu een rogue die een sap doet en dan als volgende de doodsteek. Pas als ik dood ben zie ik m'n tegenstander...
Is mage echt zo'n slechte pvp klasse?
a girl can dreamquote:
Ik zit ook in dat guildquote:Op zondag 31 juli 2011 03:48 schreef trance_fan het volgende:
Wolve000 en Motorbloempje. Als jullie morgen online zijn kan ik wel een guild invite sturen. Zijn altijd wel mensen online in onze (mij en dekkered) guild. Stuur ff een DM of PM wanneer jullie online zijn en dan kan ik het wel regelen.
Tsja das een beetje vervelend als je een hunter bent, dan sta je niet vaak stil, als je dat wel doet ben je voer voor rogues en kitties. Aspect of the fox aan en rennen dus.quote:Op zondag 31 juli 2011 03:26 schreef Skillstorm het volgende:
Priest is gewoon leuk in bg,s. Mensen net op tijd shielden, Penance tegenaan, prayer of mending en renew. Van net niet dood naar full health + shield en hots binnen een paar seconden. Die mensen blij en ik krijg er een goed gevoel van. Ook Divine Hymn channelen in BG,s als er een veldslag gaande is blijft mooi.
Jammer dat Power Word: Barrier zo'n kleine radius heeft. Als je er in staat krijg je 25% minder damage, elke keer als ik het gebruik is er of niemand binnen de barrier aan het vechten, of ze lopen eruit. (en als je niet weet of het van de tegenstander is of niet: als je erin staat en hij is van jullie =25% minder dmg taken, als hij van de tegenstander is krijg je geen damage ofzo. DUS ALTIJD IN DIE BARRIERS STAAN!) Mensen zijn gewoon bang voor glimmende shit.
Fijn!quote:Op zondag 31 juli 2011 03:48 schreef trance_fan het volgende:
Wolve000 en Motorbloempje. Als jullie morgen online zijn kan ik wel een guild invite sturen. Zijn altijd wel mensen online in onze (mij en dekkered) guild. Stuur ff een DM of PM wanneer jullie online zijn en dan kan ik het wel regelen.
Oh, ben voorlopig een arcane mage.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:49 schreef Isabeau het volgende:
Hopenlijk zijn mages eindelijk een stuk generfd tegen de tijd dat Wolve lvl 85 is(niet om jou hoor! maar ik word er horendol van, frostmages in battlegrounds)
Dat is ook zo met die DK spell die van die rode zooi op de grond laat vloeien ofzo. Weet nooit of het van ons is of van de tegenstanderquote:Op zondag 31 juli 2011 03:26 schreef Skillstorm het volgende:
Priest is gewoon leuk in bg,s. Mensen net op tijd shielden, Penance tegenaan, prayer of mending en renew. Van net niet dood naar full health + shield en hots binnen een paar seconden. Die mensen blij en ik krijg er een goed gevoel van. Ook Divine Hymn channelen in BG,s als er een veldslag gaande is blijft mooi.
Jammer dat Power Word: Barrier zo'n kleine radius heeft. Als je er in staat krijg je 25% minder damage, elke keer als ik het gebruik is er of niemand binnen de barrier aan het vechten, of ze lopen eruit. (en als je niet weet of het van de tegenstander is of niet: als je erin staat en hij is van jullie =25% minder dmg taken, als hij van de tegenstander is krijg je geen damage ofzo. DUS ALTIJD IN DIE BARRIERS STAAN!) Mensen zijn gewoon bang voor glimmende shit.
Dat vroeg ik me ook al af. Ben nu een pally tank aan het levelen, en had vanuit het niets ineens een heel scala aan flightpoints erbij.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:11 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm krijg je FP's nu automatisch afhankelijk van je level ofzo? Zat een beetje in STV etc te klooien en wilde daarna plaguelands doen dus ging naar het trainen in Stormwind naar de flightmaster. Had ik ineens een heel scala aan flightpaths op plaatsen waar ik nog nooit ben geweest.
Tja, 2 jaar terug ooi nog eens 5 of 6 zone's doorgelopen om naar Orgrimmar te komen..quote:Op zondag 31 juli 2011 11:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Ben nu een pally tank aan het levelen, en had vanuit het niets ineens een heel scala aan flightpoints erbij.
Levelt wel relaxed, hoef je dat hele pleuris stuk niet te lopen
En net als Asschken en Nacho dacht ik dat ook. Ik had mezelf even naar Thunder Bluff gezapt, en toen ik even bij het FP keek, zag ik ook ik weet niet hoeveel vluchtpaden, terwijl ik op Kalimdor nog helemaal niet buiten Ogrimmar en Thunder Bluff ben geweest.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:11 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm krijg je FP's nu automatisch afhankelijk van je level ofzo? Zat een beetje in STV etc te klooien en wilde daarna plaguelands doen dus ging naar het trainen in Stormwind naar de flightmaster. Had ik ineens een heel scala aan flightpaths op plaatsen waar ik nog nooit ben geweest.
Denk aan de gold die je krijgt!!quote:Op zondag 31 juli 2011 12:15 schreef Sjiznit het volgende:
Oh maar dit is lomp. Tot nu toe vond ik die molten front dailies wel prima. Maar nu ik dus die marks niet meer nodig heb, alleen voor een koffertje met eventueel een pet er in, moet ik alsnog ALLE dailies doen om bij de bombing run en kill the fire luitenant te komen. Terwijl ik alleen die 2 wil doen voor die achievements.
Heb ik niet meer nodig, heb zatquote:Op zondag 31 juli 2011 13:23 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Denk aan de gold die je krijgt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |